تزریق ژل نورامیس در کرج/ هزینه تزریق ژل نورامیس در کلینیک آنسه

تزریق ژل نورامیس در کرج/ هزینه تزریق ژل نورامیس در کلینیک آنسه

در این مطلب با ما همراه باشید تا تزریق ژل نورامیس در کرج، مزایا و معایب این ژل و هزینه تزریق ژل نورامیس در کلینیک آنسه  را مورد بررسی قرار دهیم. اگر به‌ دنبال یک روش ایمن، بادوام و مقرون به صرفه جهت رفع چین و چروک‌های صورت خود هستید و یا قصد دارید به لب و گونه‌های خود حجم اضافه کنید؛ تزریق ژل نورامیس گزینه مناسبی برای این کار می‌باشد. در ادامه جزئیات تزریق این ژل را توضیح خواهیم داد.

بیشتر بخوانید : رفع گودی زیر چشم با تزریق فیلر

کاربردهای ژل نورامیس (Neuramis)

فیلر‌ Neuramis محصولی از شرکت مدیتوکس کره است. این فیلر از اسید هیالورونیک تشکیل شده است و با جذب مقادیر زیادی آب باعث از بین رفتن چین و چرو ک‌ها می‌شود. به همین علت این فیلر گزینه مناسب جهت افرادی است که دارای پوست خشک و حساس هستند. شرکت مدیتوکس به استفاده از تکنولوژی SHAPE در تولیدات خود، شهرت دارد و دارای محبوبیت زیادی است. کاربردهای فیلر نورامیس در زیر ذکر شده است:

  • پر کردن چین‌ و چروک‌ها
  •  از بین بردن چروک‌های ریز و عمیق مانند خطوط اخم، پیشانی و دور لب
  • اصلاح ظاهر گوش ها
  • لیفت ابرو
  • بهبود جای زخم
  • از بین بردن حالت افتادگی پوست
  • حجیم کردن لب‌ها
  • حجیم نمودن گونه‌ها
  • کانتور کردن صورت
  • محو نمودن چین و چروک‌های اطراف چشم و پر کردن گودی زیر چشم و تیرگی اطراف آن

بیشتر بخوانید : کلینیک ارزان برای تزریق ژل امی در کرج

انواع ژل نورامیس Neuramis

  1. نورامیس مزو (Neuramis Meso) : کاربرد این ژل جهت مزوتراپی، جوان سازی و آبرسانی پوست می‌باشد. این فیلر برای تزریق در نواحی پوست صورت و گردن مناسب است.
  2. نورامیس لایت (Neuramis Light): به منظور رفع چروک‌های سطحی از این فیلر استفاده می‌شود. مثلا برای مناطقی از صورت مانند خط اخم، چروک های دور چشم و دهان این ژل انتخاب خوبی می‌باشد. در جوان‌ سازی و آب ‌رسانی پوست صورت و گردن نیز بسیار عالی عمل می‌کند.
  3. نورامیس به همراه لیدوکائین (Neuramis Lidocaine) : این نوع ژل جهت محو کردن و کاهش چین و چروک‌های سطحی و ریز صورت( خطوط اطراف دهان و دور چشم ) است. تنها تفاوت آن با ژل نورامیس لایت، لیدوکائین موجود در ترکیبات این فیلر است که باعث کم کردن درد در ناحیه تزریق می‌شود.
  4. نورامیس دیپ (Neuramis Deep) : اگر قصد دارید چین و چروک‌های عمیق صورتتان را رفع نمایید و یا اقدام به حجیم نمودن لب‌ها، از بین بردن خطوط پیشانی، خط خنده و کانتورینگ صورت نمایید؛ این ژل بسیار گزینه مناسبی برای شما می‌باشد.
  5. نورامیس دیپ به همراه لیدوکائین (Neuramis Deep Lidocaine) : کاملاً مشابه  نورامیس دیپ است با این تفاوت که در ترکیبات این فیلر، لیدوکایین برای کاهش درد استفاده شده است.
  6. نورامیس والیوم به همراه لیدوکائین (Neuramis Volume Lidocaine) : این فیلر برای از بین بردن چین و چروک های عمقی تر و کانتورینگ گونه، چانه و لب‌ها استفاده می‌شود.

کلینیک آنسه در عظیمیه کرج یکی از مجهزترین و کامل‌ترین مراکز زیبایی در استان البرز می‌باشد. امکان تزریق انواع فیلر‌های پوستی با کیفیت و ایمن در این مرکز وجود دارد. لذا جهت تزریق ژل نورامیس در کرج می‌توانید به این کلینیک زیبایی مراجعه نموده و اطمینان داشته باشید هزینه تزریق ژل نورامیس در کلینیک آنسه برای شما مقرون به صرفه خواهد بود.

بیشتر بخوانید : قیمت تزریق ژل دنبی در بهترین کلینیک زیبایی کرج

مراقبت‌های بعد از تزریق ژل نورامیس (Neuramis) شامل چه مواردی است؟

  • بعد از تزریق فیلر نورامیس ممکن است دچار کبودی یا قرمزی مختصری در ناحیه تزریق شوید؛ در این صورت از دستکاری و ماساژ دادن آن ناحیه پرهیز نمایید. لازم به ذکر است که این علائم طی چند روز از بین خواهند رفت.
  • در صورت ایجاد کبودی در محل تزریق از کمپرس یخ استفاده نمایید.
  • استفاده از استامینوفن به منظور کاهش درد تزریق در 6 الی 10 ساعت اولیه مجاز است.
  • توصیه می‌شود تا زمان از بین رفتن قرمزی ناحیه تزریق از نور آفتاب، سونا و استخر دوری نمایید.
  • بعد از تزریق ژل نورامیس به مدت 3 روز مجاز نخواهید بود از لوازم ارایش استفاده کنید.

تزریق ژل نورامیس در کرج/ هزینه تزریق ژل نورامیس در کلینیک آنسه

ماندگاری ژل نورامیس Neuramis

همانطور که گفته شد ژل نورامیس یک انتخاب عالی برای محو نمودن چین و چروک ها و حجیم نمودن لب و گونه می‎باشد. نتایج این فیلر به صورت فوری قابل مشاهده است و تا مدت ها ( 12 الی 14 ماه ) ماندگار هستند.

برای تزریق ژل نورامیس در کرج حتماً به مراکز معتبر و دارای مجوز مراجعه نمایید. کلینیک آنسه واقع در عظیمیه کرج یکی از مراکز زیبایی استاندارد و پیشرفته زیر نظر پزشک متخصص برای تزریق انواع فیلرهای زیبایی است.

بیشتر بخوانید : بهترین کلینیک برای تزریق ژل رووفیل اصل در کرج

مزایای ژل نورامیس Neuramis

  • ایمنی بالا
  • ماندگاری طولانی ( 12 الی 24 ماه)
  • دارای تکنولوژی پیشرفته
  • تزریق آسان و بدون درد
  • قابل رویت بودن نتیجه بلافاصله پس از تزریق
  • برای تزریق نیازی به تست اولیه نیست.
  • دارای تکنولوژی HCCL
  • دارای تاییدیه FDA آمریکا، FDA کره و EDQM اروپا

بیشتر بخوانید : کاربردهای ژل ریوانس

هزینه تزریق ژل نورامیس در کلینیک آنسه

هزینه تزریق ژل نورامیس در کلینیک آنسه با توجه به ناحیه تزریق، نوع ژل نورامیس، مقدار فیلر مورد نیاز و مهارت پزشک در نظر گرفته می‌شود. لذا اگر قصد تزریق ژل نورامیس در کرج را دارید؛ می‌توانید با کارشناسان کلینیک آنسه تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

این مرکز زیبایی همواره سعی دارد با ارائه هزینه‌های منطقی و مناسب، بهترین خدمات را به شما زیباجوی عزیز ارائه دهد.

مشاوره رایگان در کلینیک آنسه

برای تزریق ژل نورامیس در کرج می‌توانید با مراجعه به کلینیک آنسه واقع در عظیمیه از خدمات فوق العاده این مرکز زیبایی بهره ببرید. کلینیک آنسه در خصوص تزریق انواع فیلرهای زیبایی زیر نظر پزشک فعالیت دارد. قبل از تزریق می‌توانید در جلسه مشاوره رایگان این مرکز شرکت نموده و با پزشک خود در خصوص نحوه تزریق، نوع ژل و هزینه مشورت نمایید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

برای رزرو وقت جهت مشاوره می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی مشخص شده با همکاران ما در این مرکز زیبایی در تماس باشید. تلاش مجموعه آنسه بر این است تا با ارائه ژل نورامیس اصلی و هزینه مناسب رضایت شما زیباجویان عزیز را جلب نماید.

بیشتر بخوانید : زیبایی دائمی با تزریق ژل فیورج در کرج

پانوشت : تزریق ژل نورامیس در کرج، هزینه تزریق ژل نورامیس در کلینیک آنسه

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *