تزریق ژل ریوانس در کرج

تزریق ژل ریوانس در کرج/ قیمت تزریق ژل ریوانس/کاربردهای ژل ریوانس

ژل ریوانس برای حجم دهی و پرکردن چین و چروک‌های پوستی، رفع خطوط، صاف کردن و کانتور صورت به کار می رود و در واقع مانند یک جایگزین برای بوتاکس عمل می‌نماید. این نوع درمان مانند دیگر درمان‌های حوزه زیبایی برای از بین بردن موقت نشانه‌های پیری به کار می رود. در این مطلب به بررسی کاربردهای ژل ریوانس، بهترین مرکز برای تزریق ژل ریوانس در کرج و قیمت تزریق ژل ریوانس می پردازیم.

بیشتر بخوانید : بهترین کلینیک تزریق ژل لب در کرج کجاست؟

کاربردهای ژل ریوانس چیست؟

ژل Revanesse در واقع یک اسید هیالورونیک تزریقی خالص می باشد که در درمان‌های زیبایی کاربرد دارد. این ژل محصول کشور کانادا بوده و دارای تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا می‌باشد. کاربرد این ژل در ادامه ذکر شده است:

  • برطرف کردن خطوط پنجه کلاغی و چروک دور چشم
  • لیفت پوست
  • رفع عیوب خط خنده
  • بر طرف کننده چروک‌های اطراف لب
  • رفع مشکل عدم تقارن گونه ها
  • غدد اشکی

انواع فیلر ریوانس Revanesse

  1. ریوانس اولترا (Revanesse Ultra) : جهت رفع خطوط عمیق و چین و چروک‌های صورت، مخصوصا در ناحیه خطوط خنده و خطوط دور دهان کاربرد دارد.
  2. ریوانس بوسه (Revanesse Kiss) : جهت حجم دهی و برجسته کردن لب‌ها کابرد دارد.
  3. ریوانس پیور (Revanesse Pure) : برای آبرسانی و جوان کردن صورت، چانه، خط گردن و ناحیه شانه و دست‌ها کاربرد دارد.
  4. ریوانس کانتور (Contour Revanesse) : برای حجم دهی به صورت، چانه و جهت اصلاح بینی کاربرد دارد.

بیشتر بخوانید : قیمت هر سی‌سی ژل اینووسنس

ژل ریوانس برای استفاده چه افرادی ممنوع است؟

  1. کسانی که سابقه کلوئید یا هایپرتروفیک دارند؛ نمی توانند از این ژل استفاده کنند.
  2. خانم های باردار نیز لازم است با مشورت پزشک اقدام به تزریق این ژل نمایند.
  3. کسانی که در قسمت تزریق دارای زخم یا عفونت هستند قادر به تزریق فیلر ریوانس نیستند.
  4. افرادی با سابقه واکنش شدید آلرژیک، نباید فیلر ریوانس را تزریق نمایند.
  5. افرادی با سابقه بیماری خود ایمنی نیز قادر به تزریق این ژل نیستند.

کلینیک های زیبایی زیادی امروزه در سطح کرج فعالیت دارند، اما اگر شما به دنبال یک کلینیک تخصصی و معتبر برای تزریق ژل ریوانس در کرج هستید؛ باید موارد زیادی همچون داشتن مجوز، تجهیزات به روز، پزشک متخصص، کارشناسان حرفه ای و محیط بهداشتی و ایمن را لحاظ نمایید. در این خصوص کلینیک زیبایی آنسه با داشتن تمامی فاکتورهای ذکر شده آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز در سطح کرج می باشد.

مزایای استفاده از فیلر Revanesse

  1. ماندگاری بالا
  2. وجود ورم کمتر
  3. ایجاد ظاهر طبیعی
  4. قابل استفاده در همه نواحی
  5. غیرحیوانی بودن ژل ریوانس

بیشتر بخوانید : معرفی بهترین مرکز تزریق ژل رستیلن در کرج

توصیه های قبل و بعد از تزریق فیلر ریوانس

قبل از تزریق ژل ریوانس از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین خودداری نموده و از محصولات مربوط به پوست مانند لایه بردارهای اسیدی و رتینوئیدها استفاده ننمایید. بعد از تزریق ژل ریوانس نیز از فشار آوردن به محل تزریق خودداری نموده و از آب داغ، سونا و نور خورشید دوری نمایید. جهت کاهش ورم و کبوری از کمپرس یخ روی محل تزریق استفاده کنید.

تزریق ژل ریوانس در کرج

بیشتر بخوانید : زیبایی دائمی با تزریق ژل فیورج در کرج

عوارض احتمالی پس از تزریق ژل ریوانس

  • خونریزی مختصر و کبودی : اگر خونریزی در محل تزریق اتفاق بیفتد، معمولاً کم است و به سرعت رفع می‌شود. کبودی در ناحیه تزریق نیز ممکن رخ دهد و رفع آن ممکن است نهایتاً یک هفته طول بکشد.
  •  ورم در ناحیه تزریق : تورم در ناحیه تزریق نیز ممکن است رخ دهد که رفع آن ممکن است چند روز تا یک هفته به طول بینجامد. اما اگر تورم رفع نشود، ممکن است به درمان پزشکی نیاز پیدا کنید.
  • درد در محل تزریق : ممکن است مقداری درد به علت استفاده از آمپول در ناحیه تزریق احساس نمایید که در عرض 24 ساعت از بین می رود.

اما در صورت مشاهده علائمی مانند درد غیرعادی، مشکلاتی در وضعیت بینایی، مشاهده علائم سفیدی روی پوست و در منطقه تزریق یا هرگونه علامت غیرعادی دیگر، باید فوراً به پزشک مراجعه نمایید.

قیمت تزریق ژل ریوانس

در رابطه با قیمت تزریق ژل ریوانس در کرج باید بگوییم که متخصصان و مشاوران کلینیک زیبایی آنسه با آگاهی از شرایط و خواسته شما در خصوص نتایج مورد انتظارتان، در مورد هزینه ها شما را راهنمایی می کنند. لازم به ذکر است که عواملی مانند نوع ژل، دستمزد پزشک متخصص، ناحیه مورد تزریق و عواملی از این قبیل در میزان قیمت تزریق ژل تاثیرگذار می‎باشد.

بیشتر بخوانید : هزینه تزریق فیلر گونه در کرج چقدر است؟

نحوه عملکرد فیلر ریوانس Revanesse

در بدن انسان به صورت طبیعی اسید هیالورونیک وجود دارد که این ماده باعث بهبود هیدراتاسیون پوست می شود. به مرور با بالا رفتن سن، این میزان طبیعی از هیالورونیک اسید در پوست کمتر شده و پوست شروع به خشک شدن می نماید. از طرفی با  کاهش کلاژن و الاستین چین و چروک ها در صورت پدیدار می شود.

فیلر ریوانس Revanesse دارای اسید هیالورونیک می‌باشد که دارای حداکثر جذب در پوست است و باعث می‌شود چین و چروک ها از بین رفته و پوست صاف و نرم به نظر برسد. ریوانس توسط سوزن‌های بسیار ظریف در ناحیه مورد نظر شما تزریق شده و جهت تزریق در اکثر نواحی صورت کاربرد دارد و نتایج این نوع درمان به سرعت دیده می‌شود.

این فیلر نسبت به سایر فیلرهای زیبایی طبیعی‌تر بوده و شکل دهی آسانتری دارد. ماندگاری این ژل حدود 12 ماه می‌باشد و به صورت کلی اگر شما به دنبال ظاهر و نتیجه طبیعی هستید؛ این ژل بهترین گزینه برای شماست.

کسب مشاوره از کلینیک آنسه + تزریق ژل ریوانس در کرج

اگر در محدوده استان البرز سکونت داشته و قصد تزریق ژل ریوانس در کرج را دارید؛ می‌توانید برای کسب مشاوره، از مشاوران زیبایی مجموعه آنسه کمک بگیرید. مشاور به شما توضیح می‌دهد که ژل چگونه عمل می نماید، چگونه در پوست تزریق می‌شود و چطور به زیبایی پوست شما کمک می‌کند. همچنین مشاور با توجه به نیازها و مشکلات شما، نوع مناسبی از ژل را به شما پیشنهاد می‌دهد. مشاور به شما توضیح می‌دهد که از تزریق ژل چه نتایجی را باید انتظار داشته باشید و درخصوص هرگونه مشکلات پزشکی شما سوالاتی می پرسد. از طرف دیگر به شما تخمینی از هزینه‌های مرتبط با تزریق ژل را می دهد و هر گونه پیش‌نیازها و آمادگی‌های مورد نیاز برای تزریق ژل را برای شما توضیح می‌دهد.

بنابراین شما می توانید با استفاده از شماره تماس‌های ذکر شده با کارشناسان کلینیک آنسه تماس گرفته و یا به صورت حضوری به این مجموعه مراجعه نمایید و از خدمات بی نظیر این مرکز زیبایی بهره‌مند شوید.

بیشتر بخوانید : تزریق ژل چه خطراتی دارد؟

پانوشت : تزریق ژل ریوانس در کرج، قیمت تزریق ژل ریوانس، کاربردهای ژل ریوانس

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *