تزریق ژل الانسه اصل در کرج

تزریق ژل الانسه اصل در کرج/ قیمت تزریق ژل الانسه

تزریق ژل‌های زیبایی، عموماً با هدف جوانسازی و بهبود ظاهر پوست انجام می‌شود. این ژل‌ها از محصولات پرکاربرد در زمینه زیبایی به حساب می‌آیند. تأثیرات تزریق ژل‌های زیبایی شامل مواردی مانند پرکننده چین و چروک‌ها، افزایش حجم، ترمیم ساختار پوست، افزایش آب‌رسانی پوست و کمک به افزایش ترشح کلاژن می‌باشد. در این مطلب به بررسی تزریق ژل الانسه اصل در کرج، کاربردها، مزایا و قیمت تزریق ژل الانسه می‌پردازیم.

لازم به ذکر است که هر تصمیمی مبنی بر انجام تزریق ژل‌های زیبایی باید با دقت و با توجه به نیازها و مشکلات خودتان اتخاذ شود. همچنین، بهتر است این موارد را با پزشک یا متخصص زیبایی در میان گذاشته و تحت نظر متخصصان مجرب تزریق ژل را انجام دهید.

بیشتر بخوانید : دریافت مشاوره رایگان جهت لیزر موهای زائد

ژل الانسه و مزایای تزریق آن

ژل الانسه (Ellanse) به منظور فرم‌دهی و جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. الانسه یک ژل غیر اسید هیالورونیک می‌باشد. مواد اصلی تشکیل دهنده این ژل، دو ماده به نام CMC و PCl  می‌باشند. این مواد باعث افزایش حجم و کلاژن و در نتیجه جوانسازی پوست می‌شود. زمانی که ژل الانسه تزریق می‌شود، در طول یک روند دو مرحله‌ای پیری پوست را متوقف می‌کند.

بر خلاف فیلرهای اسید هیالورونیک، فیلر الانسه ( Ellanse ) بر اساس تولید کلاژن عمل می‌نماید. ماندگاری این ژل 2 تا 4 سال می‌باشد.

از مزایای ژل الانسه می‌توان به مواردی همچون حجم دهی و فرم دهی مناسب پوست، کشیدگی، لیفت و سفتی پوست، تحریک تولید کلاژن و به تعویق انداختن ایجاد خطوط ظریف و چین و چروک‌ها، نتایج کاملا طبیعی و ایمنی بالا اشاره نمود. این ژل ماندگاری بیشتری نسبت به فیلرهای بر پایه هیالورونیک اسید دارد. تزریق این ژل باعث ایجاد گرانولوم یا توده‌های سفت نمی‌شود و در ناحیه بینی، چانه و پیشانی عملکرد بهتری دارد.

در صورت سکونت در استان البرز، می‌توانید برای تزریق ژل الانسه اصل در کرج به کلینیک زیبایی آنسه مراجعه نموده و از خدمات منحصر بفرد این مجموعه استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید : تاثیر تزریق فیلر چانه در زیبایی

کاربرد ژل الانسه Ellanse

  • حجم دهی به لب و گونه
  • برطرف کردن چین و چروک‌های ظریف تا عمیق پوست
  • اصلاح فرم بینی
  • اصلاح فرم چانه
  • فرم دهی به صورت
  • رفع خط خنده
  • رفع عدم تقارن در نواحی صورت.

بیشتر بخوانید : درباره خطرات تزریق ژل بیشتر بدانید!

توصیه و مراقبت‌های قبل و بعد از تزریق ژل الانسه

قبل و بعد از انواع اعمال زیبایی، باید مراقبت‌هایی توسط اشخاص در نظر گرفته شود. مراقبت درست به شما کمک می‌کند تا به نتیجه دلخواه خود دست بیابید. بعد از درمان نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • باید از حمام گرم و از انجام ورزش سنگین به مدت ۲۴ ساعت اجتناب نمایید.
  • به مدت یک هفته پس از تزریق، از تابش مستقیم نور خورشید و اشعه ماورای بنفش پرهیز نمایید.
  • تا یک روز پس از تزریق، از مواد آرایشی در ناحیه تزریق، استفاده نکنید.

قبل از تزریق نیز جهت پیشگیری از کبودی، باید از مصرف آسپرین و داروهای رقیق کننده خون، پرهیز نمایید.

تزریق ژل الانسه اصل در کرج/ قیمت تزریق ژل الانسه

بیشتر بخوانید : معرفی بهترین برند ژل لب

معایب ژل الانسه

در مورد فیلرهایی که بر پایه هیالورونیک اسید هستند، اگر نتایج تزریق ژل برای مراجعه کننده رضایت بخش نباشد؛ با تزریق آنزیم هیالاز (حلال هیالورونیک)، ژل حل شده و از بین می‌رود. در صورتی که این حلال تاثیری روی ژل الانسه نداشته و اگر شخص پس از تزریق ژل به هر دلیلی از نتیجه کار راضی نباشد؛ امکان برگشت به حالت قبل از تزریق وجود ندارد؛ تا زمانی که ماندگاری ژل از بین برود. به همین دلیل میزان مهارت پزشک در تزریق ژل الانسه بسیار حائز اهمیت است.

هزینه تزریق ژل الانسه در کلینیک آنسه

اگر چه قیمت تزریق ژل الانسه نسبت به سایر فیلرها بیشتر می‌باشد؛ اما ماندگاری این فیلر بالاتر است و پس از تزریق تا مدت‌ها نیازی به تزریق مجدد ندارید. بنابراین تزریق الانسه نسبت به سایر فیلرها، مقرون به صرفه‌تر می‌باشد.

مرکز پوست و زیبایی آنسه با داشتن سابقه درخشان و با استفاده از بهترین تجهیزات و تکنولوژی های روز دنیا، توانسته است بالاترین میزان رضایت را از طرف مراجعه کنندگان خود دریافت کند. از جمله خدماتی که در کلینیک زیبایی آنسه ارائه می‌شود، تزریق ژل الانسه اصل در کرج می‌باشد که توسط پزشکان حرفه ای انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: قیمت هر سی سی ژل رستیلن چقدر است؟

عوارض تزریق ژل الانسه چیست؟

مانند همه فیلرها، تزریق فیلر الانسه نیز با عوارض خفیفی همراه است که کاملا طبیعی می‌باشند. این عوارض شامل تورم، قرمزی سطحی، التهاب در ناحیه تزریق و گاهی خارش و حساسیت می‌باشد. عموماً، این عوارض پس  از ۱ الی ۲ روز رفع می‌شوند. اما اگر بعد از سپری شدن یک هفته کماکان عوارض تزریق رفع نگردید، باید سریعاً به پزشک مراجعه نمایید.

کاندید مناسب برای تزریق ژل Ellanse

ژل Ellanse، برای افراد بالای 30 سال که به تدریج شاهد عوارض ناشی از افزایش سن می‌باشند؛ و تمایل به لیفت و جوانسازی پوست خود را دارند؛ مناسب‌تر است. به ویژه برای کسانی که گونه‌های افتاده یا خطوط خنده عمیق دارند، بهترین انتخاب است. البته به طور کلی فیلر مناسب برای هر فرد به عوامل محتلفی بستگی دارد که باید با پزشک مربوطه مشورت شود. نتیجه درمان نیز به عوامل زیادی مانند مهارت پزشک و بافت پوست بستگی دارد.

بیشتر بخوانید : زیبایی دائمی با تزریق ژل فیورج در کرج 

انواع ژل الانسه

محصولات الانسه در ۴ مدل در دسترس می‌باشند که هر مدل از این فیلرها، میزان ماندگاری متفاوتی را برای پوست به همراه دارد. این ۴ مدل عبارتند از:

 نوع S : این نوع از ژل الانسه محرک تولید کلاژن بوده و یک سال ماندگاری دارد.

نوع M : این نوع از فیلر الانسه، از میکروسفرهای پلی کاپرولاکتون تشکیل شده است و به مدت 2 سال ماندگاری دارد.

نوع L : این مدل از فیلر الانسه، اثر جوانسازی فوری و طولانی مدت دارد و ماندگاری آن 3 سال می‌باشد.

نوع E  : کم کردن خطوط ریز و همچنین بازگرداندن سنتز کلاژن از کاربردهای این نوع از ژل الانسه بوده و حدود 4 سال ماندگاری دارد.

بیشتر بخوانید : قیمت هر سی سی ژل اینووسنس در کرج

مشاوره رایگان در کلینیک آنسه+تزریق ژل الانسه اصل در کرج

کلینیک آنسه یکی از مراکز معتبر و تخصصی پوست در کرج می‌باشد که شما عزیزان می‌توانید جهت انجام خدمات زیبایی به آن مراجعه نموده و توسط متخصصان پوست و زیبایی تحت درمان قرار بگیرید. لذا شما زیباجویان گرامی کلینیک آنسه می‌توانید برای کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر در خصوص تزریق ژل الانسه اصل در کرج، اطلاعات مربوط به هزینه تزریق فیلر الانسه، دریافت مشاوره رایگان و خدمات تخصصی با مجموعه  آنسه تماس حاصل نمایید.

پانوشت : تزریق ژل الانسه اصل در کرج، قیمت تزریق ژل الانسه، کاربرد ژل الانسه

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *