تزریق ژل استایلج در کرج

بهترین کلینیک تزریق ژل استایلج در کرج + هزینه تزریق ژل استایلج

تزریق ژل استایلج به منظور از بین بردن چین و چروک‌های ناشی از کاهش رطوب پوست یا افزایش سن می‌باشد و یک روش درمانی محسوب می‌شود. این ژل به عنوان هیالورونیک اسید نیز معرفی می‌گردد. شرکت‌هایی که ژل استایلج را تولید می‌کنند؛ تزریق آن را کم عارضه‌ترین درمان در زمینه رفع چین و چروک می‌دانند. در این مقاله با انواع ژل استایلج، هزینه تزریق ژل استایلج در کرج و همچنین عوارض تزریق این ژل آشنا خواهیم شد.

ژل استایلج(STYLAGE)  چیست؟

ژل استایلج یک فیلر پوستی با قابلیت رفع چین و چروک‌های ظاهر شده بر روی پیشانی، چروک‌های بینی،گونه و دور دهان می‌باشد.  این ژل با جبران رطوبت از دست رفته پوست، در فرم‌دهی صورت موثر است. حالت استخوان و گودی گونه، بیضی صورت و همچنین حجم لب با استفاده از این ژل قابل تغییر می‌باشد.

ژل استایلج تاییدیه سازمان غذا داروی آمریکا (FDA) را دارا می‌باشد. این ژل بر پایه هیالورونیک اسید و آنتی‌اکسیدان‌هایی مانند مانیتول و سوربیتول ساخته شده است. این ژل در انواع مختلف و با غلظت‌ها و ترکیبات متفاوت تولید می‌شود و جهت تزریق در نواحی متفاوتی از صورت می‌باشد.

بیشتر بخوانید : بهترین مرکز تزریق فیلر گونه در کرج کجاست؟

انواع ژل استایلج  (STYLAGE)

  • هیدرواستایلج (Hydro Stylag): به صورت مزوتراپی قابلیت تزریق جهت جوانسازی نواحی گردن، سروسینه و دست را دارد و چروک‌های سطحی را ازبین می‌برد.
  • استایلج هیدورمکس (Hydromax Stylage): فقط برای آبرسانی به پوست استفاده می‌شود و برای افرادی با پوست خشک مناسب است.
  • استایلج اس (Stylage – S): مناسب برای رفع چین و چروک‌ها و آبرسانی پوست می‌باشد.
  • استایلیج ام (Stylage – M): جهت مواردی مانند لیفت نوک بینی، کاهش قوز بینی، رفع چین و چروک پوست، پرکردن مناطق توخالی پوست و تغییر شکل لاله گوش کاربرد دارد.
  • استایلج ال (Stylage – L): برای رفع خطوط عمیق لبخند کاربرد دارد.
  • استایلیج ایکس ال (Stylage – XL): برای حجم دهی به صورت، کانتور صورت و تقویت استخوان گونه کاربرد دارد.

عزیزان ساکن کرج می‌توانند به منظور تزریق انواع ژل استایلج در نواحی مختلف صورت تحت نظر پزشک، به کلینیک زیبایی آنسه مراجعه نمایند. جهت آگاهی از هزینه تزریق ژل استایلج در کرج می‌توانید با مشاوران ما در کلینیک تماس بگیرید.

بهترین کلینیک تزریق ژل استایلج در کرج + هزینه تزریق

مدت زمان ماندگاری فیلر استایلج

این نوع ژل، 12 ماه ماندگاری خواهد داشت. البته اگر به توصیه‌های پزشک خود توجه و عمل نمایید، مدت زمان ماندگاری ژل بیشتر خواهد شد. تغییر سبک زندگی با افزایش مدت زمان ماندگاری فیلر، رابطه مستقیم دارد.

تفاوت فیلر استایلج با سایر فیلرها

فیلر استایلج دارای لیدوکائین (ماده بی حسی موضعی) و آنتی اکسیدان مانیتول می‌باشد. این مواد به عنوان خنثی‌کننده رادیکال‌های زیر پوست عمل می‌کنند که در نتیجه پس از تزریق شاهد تورم، قرمزی و تحریک‌پذیری کمتری نسبت به دیگر ژل‌ها هستیم. این فیلر جهت افرادی که دچار آلرژی هستند، ایمن‌ترین انتخاب می‌باشد.

یشتر بخوانید : بهترین مرکز تزرق فیلر در کرج

عوارض ژل استایلج

هر نوع درمان حتی درمان‌های غیرتهاجمی نیز ممکن است عوارضی در پی داشته باشند. واکنش‌هایی که پوست شما به  فرآیند تزریق ژل بروز می‌دهد؛ تحت عنوان عوارض ژل شناخته می‌شود.

تاکنون گزارشی مربوط به عوارض جدی برای ژل STYLAGE دریافت نشده است. البته گاهی مواردی مانند قرمز شدن پوست، کبودی، تورم و بندرت احساس خارش، گزگز، بیحسی و خشکی پوست در برخی از افراد پس از تزریق این ژل رویت می‌شود. این عوارض سطحی با مراقبت‌های بعد از تزریق، معمولاً پس از چند روز کاملاً از بین خواهند رفت. البته اگر زمان رفع شدن عوارض بیش از یک هفته به طول انجامید؛ حتماً با پزشک خود در میان بگذارید.

لازم به ذکر است تکنیک و روشی که پزشک برای برای تزریق ژل استفاده می‌کند؛ نیز در بروز عوارض موثر است. عفونت، گلوله شدن ژل تزریق شده و درد و خونریزی از جمله عوارضی است که ممکن است با تزریق غیراستاندارد توسط افراد غیر متخصص بوجود بیاد که بسیار خطرناک می‌باشد. بنابراین از تزریق ژل در مراکز نامعتبر و توسط افرادی که تخصصی در این زمینه ندارند؛ جداً خودداری نمایید.

هزینه تزریق ژل استایلج در کرج

به دلیل وارداتی بودن فیلر استایلج، نوسانات قیمت دلار در قیمت این فیلر تاثیرگذار خواهد بود. لذا با توجه به زمان خرید و فروش ژل، قیمت هر سی سی ژل استایلج متغیر می‌باشد. طبیعتاً با افزایش تورم، قیمت خرید ژل نیز تغییر خواهد کرد. یکی دیگر از عوامل تعیین کننده هزینه تزریق ژل استایلج، مدل ژل می‌باشد. زیرا فرمولاسیون هر مدل با مدل دیگر تفاوت داشته و بر روی قیمت تاثیر می‌گذارد. به طور مثال قیمت فیلر استایلج جهت تزریق در لب با قیمت این فیلر جهت تزریق در ناحیه زیر چشم تفاوت دارد.

از دیگر مواردی که در میزان هزینه تزریق ژل استایلج موثر است باید به ناحیه تحت تزریق، دستمزد پزشک و امکانات و تجهیزات کلینیک نیز اشاره نمود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه تزریق ژل استایلج در کرج می‌توانید با کلینیک آنسه تماس گرفته و از مشاوره کارشناسان این کلینیک استفاه نمایید.

مراقبت‌های پس از تزریق ژل استایلج در کرج

به مدت 24 ساعت پس از تزریق ژل از فشار آوردن به ناحیه تزریق خودداری نمایید. نوشیدن الکل و انجام حرکات شدید صورت ممنوع می‌باشد. حتی الامکان از قرار گیری در معرض اشعه ماوراء بنفش خودداری نموده و در صورت نیاز از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

از انجام ورزش هاس سنگین پرهیز نموده و  به مدت یک هفته قبل و بعد از تزریق از خوردن داروهایی مانند آسپرین که رقیق کننده خون هستند؛ خودداری نمایید. قبل و پس از تزریق، از لوازم آرایشی استفاده نکنید. از خوردن مکمل‌هایی مانند ویتامین E، روغن ماهی و همچنین داروهای غیراستروئیدی پرهیز نمایید.

اگر از نتیجه نهایی، پس از تزریق ژل راضی نبودید، مسئله را با پزشک خود مطرح نمایید تا او راه‌حل مناسب را به شما ارائه دهد.

بیشتر بخوانید : درباره لیزر موهای زائد روی پوست تیره بیشتر بدانید!

مشاوره رایگان | تزریق ژل استایلج در کرج

مهمترین مساله ای که قبل از تزریق ژل باید به آن توجه نمود؛ بررسی اعتبار کلینیکی است که قصد دارید تزریق ژل را در آنجا انجام دهید. طبیعتاً انجام خدمات زیبایی به شکل ایمن، دقیق و تحت نظر پزشک، در حفظ آرامش مراجعه‌کننده تاثیر بسزایی دارد.

کلینیک آنسه سعی دارد تا با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت خدمات، رضایت مراجعین عزیز را جلب نماید. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه تزریق ژل استایلج در کرج با کارشناسان کلینیک آنسه تماس بگیرید و از مشاوره رایگان استفاده نمایید.

[contact-us]

پانوشت : تزریق ژل استایلج، کلینیک تزریق ژل استایلج در کرج، هزینه تزریق ژل استایلج در کرج

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *