تزریق ژل فیورج در کرج

زیبایی دائمی با تزریق ژل فیورج در کرج/ کلینیک آنسه بهترین مرکز تزریق ژل فیورج در کرج

ژل فیورج Fiorage Filler نوعی فیلر می‌باشد که جهت افزایش حجم نقاط مختلف صورت و بدن استفاده می‌شود. این ژل بر پایه هیالورونیک اسید تولید شده‌ است و به عنوان مواد تزریقی جهت حجیم نمودن و پرکردن نقاطی از بدن مانند لب‌ها، گونه ها، گودی زیر چشم و رفع چین و چروک‌های صورت به کار می‌روند. این ژل ساخت کشور ایران بوده و دارای تاییدیه وزارت بهداشت می‌باشد. اگر شما نیز به دنبال تزریق ژل به عنوان روشی برای بهبود ظاهر خود هستید، بهترین راه مراجعه به کلینیک‌های زیبایی و پزشکان متخصص می‌باشد. در این راستا در صورتی که به دنبال بهترین مرکز تزریق ژل فیورج در کرج هستید، ما کلینیک زیبایی آنسه را به شما پیشنهاد می دهیم.

بیشتر بخوانید : قیمت هر سی سی ژل رستیلن

انواع ژل فیورج و کاربرد هر مدل

هر نوع ژل فیورج دارای ویژگی‌ها و کاربردهای مخصوص به خود می باشد. در ادامه، نمونه‌هایی از انواع معروف ژل‌های فیورج و کاربردهای آنها آورده شده است:

  ژل فیورج مدل L  :  کاربرد این مدل جهت حجم دهی به لب ها  و کاهش چین و چروک اطراف آن  می‌باشد و دارای 26 میلی گرم  هیالورونیک اسید می‌باشد.

ژل فیورج مدل S :  کاربرد این ژل جهت از بین بردن چین و چروک پیشانی و اطراف چشم می‎باشد و دارای 16 میلی گرم هیالورونیک اسید است.

ژل فیورج مدل XL : برای رفع عیوب چانه ، زاویه سازی بینی و کانتورینگ فک و حجم دهی به گونه کاربرد دارد و دارای 26 میلی گرم هیالورونیک اسید است.

تمام این محصولات به عنوان راهی برای بهبود ظاهر پوست و ایجاد زیبایی به کار می‌روند. انتخاب نوع ژل فیورج مناسب بستگی به نیازها و تمایلات شما دارد و به این منظور باید با مشورت پزشک یا متخصص زیبایی این عمل را انجام دهید. همچنین، جهت اطمینان از تزریق صحیح و ایمن، حتماً به پزشکان یا متخصصان مجرب و کلینیک‌های معتبر زیبایی مراجعه نمایید. تزریق ژل فیورج در کرج در کیلنیک آنسه توسط متخصص زیبایی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید : بهترین کلینیک تزریق ژل استایلج در کرج کجاست؟

   مزایا و ویژگی‌های ژل فیورج

  • دارای تاثیر فوری : تزریق ژل فیلر معمولاً تاثیر مشهودی در تغییر ظاهر پوست دارد و به صورت موقت حجم را افزایش می‌دهد.
  • ماندگاری : اکثر ژل‌های فیورج دارای ماندگاری نسبتاً معقول در مقابل تجزیه و جذب از سوی بدن هستند و تا 6 ماه تا 2 سال می‌توانند اثرات خود را نشان دهند.
  • آسانی در تزریق : این ژل به آسانی توسط پزشکان قابل تزریق می‌باشد.
  • کاهش خطر واکنش‌های حساسیتی : ژل‌های فیورج عموماً بی خطر هستند.
  • عدم نیاز به دوران نقاهت : بلافاصله بعد از تزریق می‌توانید به زندگی معمولی خود بپردازید.
  • قابلیت تخلیه آن در صورت نارضایتی فرد، از دیگر مزایای ژل فیورج می‌باشد.

تزریق ژل فیورج در کرج

عوارض تزریق ژل فیورج

ممکن است برخی از عوارض احتمالی مانند ورم، درد، التهاب یا تغییرات در محل تزریق به وجود آید. همچنین، در تزریق‌های نادرست، ممکن است باعث نقص‌ها یا عوارض نامطلوب دیگر نیز شود.

تزریق ژل یا فیلر نیاز به تجربه و مهارت دقیق پزشک یا متخصص زیبایی نیاز دارد. اگر تزریق نادرست انجام شود، ممکن است به نتایج نامطلوبی منتهی گردد.

قبل از تصمیم به تزریق ژل فیورج، حتماً با پزشک مشورت کرده و در مورد مزایا، معایب و عوارض این روش آگاه شوید.

ماندگاری ژل فیورج چه مدت می باشد؟

مدت زمان ماندگاری این ژل 10-12 ماه می‌باشد؛ اما عواملی مثل سوخت و ساز بدن، محیط ، شیوه و سبک زندگی بر روی ماندگاری آن تاثیر خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید : تزریق فیلر گونه در کرج + معرفی بهترین کلینیک تزریق فیلر

توصیه‌های موثر در خصوص تزریق ژل فیورج

  1. ژل فیورج جهت افراد مبتلا به پورفیری، زنان باردار یا شیرده مناسب نمی‌باشد.
  2. در صورت داشتن ابتلا به تبخال، باعث عود آن می‌شود.
  3. در بیماران مستعد اسکار هیپرتروفیک نباید انجام شود.
  4. جهت تزریق در بیمارانی با سابقه حساسیت به هیالورونیک اسید و لیدوکائین مناسب نمی‌باشد.
  5. در صورت استفاده از داروهای آسپرین یا ایبوپروفن ، پزشک خود را آگاه نمایید.

قیمت تزریق ژل فیورج

همانطور که گفته شد فیلر فیورج انواع مختلفی دارد و بسته به نوع آن قیمت ژل متفاوت می باشد. طبیعی است که هر چه غلظت هیالورونیک اسید در ژل بیشتر باشد، هزینه آن هم بیشتر خواهد شد. از طرفی پزشک و کلینیکی  که کار را برای شما انجام ‌می‌دهد نیز بسته به نوع خدماتشان ممکن است هزینه‌‌های متفاوتی را از شما دریافت نمایند. بنابراین بهتر است از قبل در مورد هزینه تزریق با پزشک یا کلینیک مورد نظر مشورت نمایید.

کلینیک آنسه مفتخر است که با استفاده از بهترین متخصصان زیبایی و قیمت های منصافه به مراجعه کنندگان عزیز در کرج خدمات زیبایی را ارائه دهد. جهت آگاهی دقیق از میزان هزینه تزریق ژل فیورج در کرج می‌توانید از طریق شماره تماس‌های مشخص شده با مشاوران ما در کلینیک آنسه تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید : درباره بهترین برند ژل لب بیشتر بدانید!

مراقبت‌‌های قبل و بعد از تزریق ژل فیورج چه مواردی هستند؟

قبل از تزریق ژل بهتر است نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • پزشک خود را از داروهایی که مصرف می‌نمایید مطلع سازید.
  • قبل از عمل تزریق از مواد آرایشی استفاده نکنید.

زمان بعد از تزریق فیلر فیورج یکی از مهمترین دوره‌ها برای ایجاد عوارض کمتر و ماندگاری بیشتر می باشد. لذا مراقبت‌‌های بعد از تزریق فیلر را را جدی بگیرید. با این حال در زیر برخی از این نکات را ذکر نموده ایم:

  • تا چند روز پس از تزریق از خوردن نوشیدنی‌های سردو گرم بپرهیزید.
  • به مدت 24 ساعت پس از تزریق، به حمام نروید.
  • تا 2 هفته از کشیدن سیگار پرهیز نمایید.
  • از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید پرهیز نمایید.
  • اگر دچار التهاب شدید از کمپرس یخ در محل تزریق استفاده نمایید.

همانطور که گفته شد تزریق ژل فیورج عوارض جدی نخواهد داشت. با این حال در صورت مشاهده تغییرات غیرمعمول در محل تزریق، بهتر است پزشک خود را مطلع نمایید.

بیشتر بخوانید : تزریق ژل چه خطراتی دارد؟

خدمات مشاوره رایگان در کلینیک آنسه /  بهترین مرکز تزریق ژل فیورج در کرج

در پایان باید بگوییم اگر شما به تزریق ژل یا فیلر به عنوان روشی برای بهبود ظاهر خود فکر می‌کنید، مهم است که با متخصصان زیبایی یا پزشکان مجرب مشورت کنید و این کار را در کلینیک‌های معتبر انجام دهید. آنها می‌توانند شما را در این زمینه مشاوره دهند و تصمیم بگیرند که برای شما چه نوع ژل یا فیلری جهت تزریق برای شما مناسب است.

اگر به دنبال بهترین مرکز تزریق ژل فیورج در کرج  هستید؛ ما کلینیک آنسه را به شما پیشنهاد می‌دهیم که با کمک گرفتن از پزشکان و کارشناسان زیبایی مجرب، بهترین خدمات را به شما ارائه می دهد. در خصوص تزریق ژل فیورج در کرج می‎توانید با مشاوران ما در کلینیک آنسه تماس گرفته و از مشاوره رایگان برخوردار شوید.

بیشتر بخوانید : لیزر موهای زائد در جهانشهر کرج

[contact-us]

پانوشت : تزریق ژل فیورج در کرج، بهترین مرکز تزریق ژل فیورج در کرج

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *