بهترین دکتر تزریق فیلر صورت در کرج/ دکتر خوب برای تزریق ژل صورت

ما در این مطلب سعی داریم بهترین دکتر تزریق فیلر صورت در کرج را به شما معرفی کنیم و در این زمینه اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که می‌دانید با بالاتر رفتن سن، در پوست صورت و دیگر نواحی بدن تغییراتی مانند افتادگی پوست و چین و چروک اتفاق می‌افتد که برای اکثر افراد خوشانید نمی‌باشد. لذا همه ما به دنبال راهی برای رفع این عیوب هستیم. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا شما را با فیلر صورت و دکتر خوب برای تزریق ژل صورت آشنا نماییم.

بیشتر بخوانید : هزینه تزریق ژل زیشل در کرج چقدر است؟

بیشتر بخوانید : بهترین مرکز تزریق ژل نورامیس در کرج

فیلر صورت پیست؟

فیلر صورت ماده ای مشابه ژل است که برای رفع چین و چروک، افزایش حجم در نواحی صورت مانند گونه و لب، لیفتینگ پوست و ترمیم بافت از دست رفته کاربرد دارد. در واقع فیلرها باعث ایجاد فرم بهتر صورت می‌شوند. از تزریق فیلر برای جای جوش و فروفتگی صورت نیز استفاده می شود. اما عمده مصرف ژل صورت برای تزریق جهت افزایش حجم در نواحی مانند لب، گونه و زاویه فک است..

تزریق فیلر صورت در کرج

تزریق فیلر صورت در کرج از جمله خدماتی است که توسط کلینیک آنسه در عظیمیه کرج ارائه می‌شود. این خدمات تحت نظر بهترین دکتر تزریق فیلر صورت در کرج انجام می‌گیرد.

ژل ها مواد پر کننده ای هستند که برای جوانسازی، حجم دهی و رفع چین و چروک های نواحی مختلف صورت مورد استفاده قرار می‌گیرند. از آنجایی که تزریق فیلر صورت یک روش ایمن و بدون جراحی می‌باشد، طرفدارن زیادی دارد. این روش در یک جلسه کوتاه با زمانی حدود 30 دقیقه قابل انجام است و دوره نقاهت خاصی هم ندارد.

بیشتر بخوانید : نکات و مراقبت های تزریق ژل در دوران بارداری و شیردهی

بیشتر بخوانید : کاربردهای ژل ریوانس چیست؟

بهترین دکتر تزریق فیلر صورت در کرج

اگر برای افزایش زیبایی و اعتماد به نفس خود علاقه مند هستید که تزریق فیلر صورت انجام دهید؛ حتماً در جلسه مشاوره ای که پیش از عمل تزریق در کلینیک مربوطه تشکیل داه می‌شود؛ شرکت نمایید. در این جلسه پزشک باید در مورد برند ژل، میزان مورد نیاز برای تزریق و ناحیه مورد نیاز برای تزریق فیلر با شما صحبت کند تا شما در این زمینه اطلاعات لازم را کسب نمایید. لازم به ذکر است که با توجه به عمق چین و چروک‌ها، میزان مورد نیاز فیلر متفاوت خواهد بود. معمولاً پزشک پس از معاینه دقیق صورت شما نواحی که به تزریق فیلر نیاز دارند را مشخص نموده و مشاوره لازم را ارائه می‌دهد تا بهترین نتیجه حاصل شود.

فیلرها به کدام نواحی صورت تزریق می شوند؟

  • تزریق فیلر لب و گونه : لب ها و گونه ها از تاثیر گذارترین نقاط صورت محسوب می‌شوند. لب‌های حجیم و خوش فرم و همچنین گونه هایی برجسته از معیارهای زیبایی به شمار می روند.
  • فیلر خط خنده : افزایش سن باعث پدیدار شدن خطوطی در اطراف دهان می شود. در برخی موارد عمق این خطوط در حدی هست که باید برای پرنمودن و رفع آن فیلر تزریق نمود.
  • خطوط اخم: منظور از خط اخم خطوط بین چشم و بالای ابروها می‌باشد که عموماً با بالا رفتن سن عمیق تر می‌شود و برای رفع آن می توان فیلر صورت تزریق نمود.
  • فیلر بینی : عمل بینی از جراحی‌های پرطرفدار بشما می‌رود. در سال‌های اخیر تزریق فیلر بینی کم کم جای عمل بینی را گرفته است. زیرا عوارض جراحی را ندارد و هزینه کمتری نیز برای متقاضی به دنبال خواهد داشت.
  • فیلر برای زیر چشم و خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم : سیاهی زیر چشم از مواردی است که افراد از داشتن ان احساس خوبی ندارند. لذا تزریق فیلر به این منظور و همچنین برای رفع خطوط گوشه چشم رواج زیادی دارد.

بیشتر بخوانید : تزریق ژل پرفکتا اصل فرانسه در کرج

چه افرادی نمی‌توانند ژل صورت تزریق نمایند؟

  • افرادی که سابقه بیماری‌های قلبی و عروقی دارند.
  • خانم‌های بادرار
  • افراد مبتلا به بیماریهایی با منشا باکتری پوستی و تبخال
  • افراد آلرژیک

بهترین دکتر تزریق فیلر صورت در کرج/ دکتر خوب برای تزریق ژل صورت

 

هزینه تزریق فیلر صورت در عظیمیه کرج

بطور کلی هزینه تزریق ژل صورت در کرج به نوع ژل استفاده شده و برند ژل بستگی دارد. از طرفی اگر تزریق را در نزد بهترین دکتر تزریق فیلر صورت در کرج انجام دهید؛ طبیعتاً با توجه به معروفیت و تبحر این نوع پزشکان، دستمرد آنها بالاتر و هزینه شما نیز بیشتر می‌شود. البته در صورت تقاضای مراجعین، امکان استفاده از ژل هایی با برند معمولی و هزینه پایین‌تر نیز میسر می‌باشد.

عوامل موثر بر ماندگاری ژل صورت

عموماٌ ژل‌های صورت به صورت نرمال در حدود 12 الی 18 ماه ماندگاری دارند که البته با توجه به نوع ژل و سبک زندگی شخص متغیر است. در زیر به عواملی اشاره می نماییم که در میزان ماندگاری فیلر صورت تاثیر مستقیم دارد:

  • انجام ندادن فعالیت‌های ورزشی سنگین پس از تزریق فیلر صورت
  • استراحت کافی پس از تزریق فیلر صورت
  • استفاده از ضد آفتاب
  • پرهیز ار نوشیدن مشروبات الکی و پرهیز از کشیدن سیگار

لازم به ذکر است که اگر اثرات ژل پس از مدتی از بین برود؛ می‌توانید برای تزریق دوباره به کلینیک مورد نظر خود مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید : بهترین دکتر مادلینگ صورت در کرج

ویژگی‌های یک دکتر خوب برای تزریق ژل صورت

  • یک دکتر خوب عموماً در یک کلینیک خوب فعالیت می‌کند.
  • یک دکتر خوب برای جلب اعتماد مراجعین خود در جلسه مشاوره به سخنان و انتظارات بیمار توجه نموده و نمونه کارهای قبلی خود را نشان می‌دهد.
  • ارائه لیستی از مراقبتهای لازم بعد از تزریق ژل به بیمار از دیگر ویژگی های یک دکتر خوب برای تزریق ژل صورت در کرج می‌باشد.
  • یک پزشک خوب دارای درصد رضایت بالایی در بین مراجعین کلینیک می‌باشد.

افرادی که به دنبال بهترین دکتر تزریق فیلر صورت در کرج هستند؛ می‌توانند به کلینیک آنسه مراجعه نمایند. این مرکز با ارائه بهترین خدمات سعی دارد تا رضایت شما مراجعین عزیز را جلب نماید.

کلینیک آنسه بهترین کلینیک تزریق فیلر صورت در کرج

کلینیک آنسه با در اختیار داشتن محیطی کاملاً بهداشتی، استفاده از برندهای معتبر ژل و همچنین بهره بردن از بهترین دکتر تزریق فیلر صورت در کرج سعی دارد تا بیشترین درصد رضایت را در میان مراجعین خود کسب نماید. در صورتی که نیاز به مشاوره و رزرو وقت جهت تزریق فیلر صورت دارید؛ می‌توانید با مشاوران کلینیک آنسه در عظیمیه کرج تماس بگیرید و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

[contact_us]

پانوشت : بهترین دکتر تزریق فیلر صورت در کرج، دکتر خوب برای تزریق ژل صورت، هزینه تزریق ژل، ماندگاری فیلر

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *