تزریق ژل زیشل در کرج/ هزینه تزریق ژل زیشل

تزریق ژل زیشل در کرج/ هزینه تزریق ژل زیشل

تزریق ژل زیشل در کرج موضوعی است که در این مطلب به آن خواهیم پرداخت. این ژل با نتایج حداقل 4 ماه، جزو ماندگارترین ژل‌های موجود در بازار است و اختصاصاً برای حجم دهی به لب‌ها بسیار مناسب است. فیلر زیشل جذب بالایی در پوست دارد و می‌تواند خاصیت ارتجاعی پوست را بر‌گرداند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به صورت تخصصی این ژل را مورد بررسی قرار دهیم.

بیشتر بخوانید : فشیال خوب در کرج کجاست؟

کاربردها و عملکرد ژل زیشل ZISHEL

فیلر زیشل (ZISHEL) در کشور کره جنوبی ساخته شده است. این فیلر بر پایه هیالورونیک و توسط آزمایشگاه تحقیقاتی CHA تولید می‌شود و یک فیلر زیست سازگار است. تزریق فیلر زیشل یک درمان غیر تهاجمی بوده که پوست را آبرسانی می‌نماید. حجم دهی عالی و ویسکوزیته بالا از جمله ویژگی‌های منحصر بفرد این فیلر می‌باشد.

زیشل برندی بی نقص و حرفه‌ای است و در حال حاضر 8 کمپانی این برند را در سطح کشورهای جهان توزیع می‌نمایند. این مساله دال بر کیفیت بالا و درصد رضایت بالای این فیلر می‌باشد. این ژل هیالورونیک ماندگاری بیشتری در مقایسه با بسیاری از برندهای دیگر فیلر دارد و در مقابل تجزیه توسط آنزیم‌های بدن مقاومت بیشتری نشان می‌دهد.

کاربرد ژل زیشل در ادامه ذکر شده است:

  • برجسته نمودن لب
  • پر کردن انواع خطوط سطحی و عمقی صورت
  • حجم دهی به فک و گونه، زاویه سازی و مدلینگ صورت
  • رفع جای زخم و بخیه
  • رفع عیوب بینی
  • جوانسازی گردن، دست و پا

توصیه می‌شود برای تزریق ژل زیشل در کرج به مراکزی که مجوز داشته و تحت نظر پزشک اقدام به تزریق فیلر می‌نمایند؛ مراجعه کنید تا دچار عوارض خاصی نشوید. به این منظور کلینیک زیبایی آنسه در کرج آماده‌ی ارائه خدمات زیبایی از جمله تزریق انواع فیلرهای پوستی می‌باشد.

بیشتر بخوانید : کلینیک ارزان برای تزریق ژل امی در کرج

انواع ژل زیشل و کاربرد هر مدل

  • فیلر زیشل  Rose Black : مدل رز بلک برای تزریق در لب‌ها و همچنین خطوط خنده و گونه می‌باشد.
  •  رز گلم ZISHEL ROSE GLAM : حجم این مدل از فیلر زیشل 10 سی سی می‌باشد. رز گلم  بیشتر جهت تزریق در فک، چانه و زاویه سازی صورت کاربرد دارد. رز گلم در مقایسه با مدل قبلی یعنی Rose Black، دوام و حجم دهی بیشتری دارد.
  • زیشل رز تاچ : این ژل یک سی سی جهت درمان چین و چروک‌های صورت، افتادگی پوست، و رفع خطوط زیر و اطراف چشم به کار می‌رود.
  • Zishel Rose Mild : کاربرد این مدل از فیلر زیشل جهت رفع افتادگی پوست، پركردن چروك‌هاي برجسته در تمام صورت و حجم دادن به گونه‌ها و لب‌ می‌باشد.
  • فیلر زیشل  ZISHEL ROSE FORTE : یک ژل تک سی سی است و جهت پر کردن چروک‎های عمیق کاربرد دارد.

همانطور که گفته شد؛ ژل زیشل انواع متفاوتی دارد که هر یک جهت مصرف خاصی تولید شده است. در بین مدل های ذکر شده فیلر رز گلم از محبوبیت بیشتری برخوردار است و طرفداران زیادی دارد. کشورهای آسیایی و عربی عمده مصرف کنندگان این فیلر را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید : قیمت تزریق ژل دنبی در بهترین کلینیک زیبایی کرج

میزان ماندگاری ژل زیشل ZISHEL

عواملی مانند محل و مقدار ژل تزریقی، تبحر پزشک، ژنتیک و سن فرد متقاضی و رعایت توصیه های بعد از تزریق، در میزان ماندگاری ژل زیشل اثر گذار است. اما به طور کلی ماندگاری آن در حدود 6 الی 12 ماه می‌باشد. به علت موقتی بودن نتیجه تزریق فیلرهای پوستی توصیه می‌شود برای حفظ نتیجه، تزریق‌های بعدی را به صورت دوره‌ای انجام دهید.

هزینه تزریق ژل زیشل در کرج به چه عواملی وابسته است؟

به طور کلی هزینه تزریق ژل زیشل در کرج به عواملی مانند تبحر پزشک، مقدار ژل و ناحیه تزریق وابسته است. به طور مثال هرچه ناحیه تزریق گسترده تر باشد طبیعتاً مقدار ژل بیشتری مورد نیاز است و هزینه نیز بالاتر می‌رود. از طرف دیگر، ژل‌ها با توجه به برند و میزان ماندگاری قیمت‌های مختلفی دارند. در واقع کیفیت ژل در هزینه کلی تزریق، موثر است.

مرکزی که عمل تزریق فیلر را در آن انجام می‌دهید نیز در هزینه تاثیر گذار است. لذا به کلینکی مراجعه نمایید که از لحاظ نمونه کارهای موفق سابقه خوبی داشته باشد و حتماً از تخصصی بودن کلینیک اطمینان حاصل نمایید.

 به شدت توصیه می‌کنیم از مراکزی که با تبلیغات دروغین و قیمت‌های بسیار پایین‌تر از سایر مراکز، سعی در جلب مراجعه کننده دارند؛ دوری نمایید. مواردی مانند ژل بی‌کیفیت، عدم تجربه کافی پزشک می‌تواند باعث عدم نتیجه مطلوب شود و عوارض جبران ناپذیری ایجاد کند.

بیشتر بخوانید : هزینه تزریق ژل رووفیل

عوارض تزریق فیلر زیشل ZISHEL     

به طور کلی تاکنون عوارض خاصی در خصوص تزریق ژل ژیشل گزارش نشده است. با این حال، امکان دارد برخی عوارض سطحی مانند کبودی و قرمزی مختصر در ناحیه تزریق رخ دهد که طبیعی و بدون خطر می باشد. این عوارض سطحی عموماً در عرض چند ساعت یا 1 الی 2 روز بهبود پیدا می‌کنند.

لازم به ذکر است که حتماً برای تزریق فیلرهای پوستی از برندهای معتبر استفاده نمایید.

تزریق ژل زیشل در کرج/ هزینه تزریق ژل زیشل

مزایای تزریق فیلر زیشل ZISHEL

مزایای تزریق این فیلر شامل موارد زیادی است که به برخی از آنها در زیر پرداخته شده است:

  • ایجاد نتایج مثبت بلافاصله پس از تزریق ژل
  • ویسکوزیته بالا (قابليت تراكم و پايداري)
  • غیرتهاجمی بودن تزریق فیلر زیشل
  • عدم نیاز به دوره‌ی نقاهت پس از تزریق
  • نتایج طبیعی
  • دارای تاییدیه (FDA) و سازمان غذا و داروی ایران
  • تزریق سریع با مدت زمانی بین 20 الی 30 دقیقه
  • ساخته شده از HA خالص غیر حیوانی

بیشتر بخوانید : قیمت تزریق ژل ریوانس

 تزریق ژل زیشل در کرج و مشاوره رایگان در کلینیک آنسه

با توجه به موارد گفته شده در مطلب فوق، سعی نمایید برای دست‌یابی به نتیجه بهتر و موفق پس از تزریق ژل زیشل در کرج، مرکزی معتبر را انتخاب کنید. منظور کلینیکی است که دارای مجوز رسمی بوده و زیر نظر پزشک و با قیمت منطقی و مناسب کار ترزریق ژل را برای شما انجام دهد.

کلینیک آنسه واقع در عظیمیه کرج با رعایت موارد گفته شده، سعی دارد رضایت مراجعه کنندگان خود را جلب نماید. اگر در رابطه با هزینه تزریق ژل زیشل سوالاتی دارید می توانید با همکاران ما در کلینیک آنسه تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

تلاش ما بر این است که بهترین خدمات را در محیطی ایمن و بهداشتی، تحت نظر پزشک و با استفاده از محصولات با کیفیت و استاندارد به شما زیباجویان عزیز ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید : تزریق ژل الانسه اصل در کرج

پانوشت : تزریق ژل زیشل در کرج، هزینه تزریق ژل زیشل، تزریق فیلر زیشل

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *