تزریق فیلر پشت پلک در کرج/ رفع گودی پشت پلک با ژل

یکی از مهم ترین دغدغه های افراد این است که همواره و در همه حال چهره ای شاداب و زیبا داشته باشند. اما متاسفانه برخی از عوامل می توانند زیبایی و طراوات اولیه صورت را کم کنند. برای مثال افزایش سن، چین و چروک های ایجاد می کند که از زیبایی صورت می کاهند. بیشترین نقاطی از صورت که با چین و چروک ها درگیر می شوند، چشم و تمام نواحی اطراف آن می باشد. در همین راستا پزشکان با پیشرفت علم توانسته اند، روش های زیبایی نظیر تزریق فیلر به چشم و نواحی آن مانند پشت پلک را ابدا کنند. این روش که نوین و کمی نیز حساس است نیاز دارد تا در مراکز تخصصی انجام شود از جمله کلینیک زیبایی آنسه که بهترین مرکز تخصصی برای تزریق فیلر پشت پلک در کرج محسوب می شود.

تزریق فیلر پشت پلک در کرج

همه می دانیم که چشم یکی از حساس ترین عضوها در صورت می باشد و برای آن که روی این عضوها تغییراتی اعمال کنیم، نیاز است تا با دقت و ظرافت بسیاری آن را انجام دهیم. برای مثال اگر قصد داشتید تا تغییراتی پشت پلک تان انجام دهید، این کار را در بهترین مرکز تزریق فیلر پشت پلک در کرج انجام دهید.

شاید کنجکاو شده باشید بدانید، بهترین مرکز تزریق فیلر پشت چشم در کرج کجا می باشد؟ توصیه ما به شما، مرکز زیبایی آنسه در کرج است که با در نظر گرفتن سلامت کامل مشتری ها خدماتی ارزنده را ارائه می دهد. ما در مرکز زیبایی آنسه با کمک پزشک متخصص پوست، هرگونه تغییراتی را روی چهره تان اعمال می کنیم، با فرض این که کمترین عوارض ایجاد شوند.

بیشتر بخوانید: تزریق فیلر زیرچشم در کرج

ویژگی های کلینیک زیبایی آنسه

جالب است بدانید که از تمام 100 درصد افرادی که به مرکز زیبایی ما مراجعه می کنند، 99 درصد آن ها از خدمات دریافتی شان رضایت کامل دارند. این رضایت آن ها به چند علت است؛

  • خدماتی که دریافت می کنند، توسط پزشک متخصص پوست انجام می شود. یعنی تمام اقدامات لازم اصولی و در چهارچوب استانداردها انجام می شود.
  • قیمت خدماتی که ارائه می کنیم، به نسبت سایر مراکز و کیفیت متریال مصرفی واقعاً مقرون بصرفه می باشد.
  • محیطی کاملاً امن و آرام برای شما مراجع کنندگان گرامی در نظر گرفته ایم تا به دور از شلوغی ها اقدامات پزشکی لازم انجام شوند.
  • و در نهایت تمام نکات بهداشتی توسط پزشک متخصص انجام می شود تا از انتقال بیماری ها و میکروب ها از فردی به فرد دیگر پیشگیری شود.

بیشتر بخوانید: مزایای مزوژل برای جوانسازی پوست

چرا انتخاب کلینیک مهم است؟

تمام خدمات زیبایی، شامل ایجاد تغییرات از طریق عمل های جراحی یا تزریقات زیبایی هستند. برای این که روش ها به خوبی جوابدهی داشته باشند و یا نتیجه دلخواه حاصل شود، مهم است که کدام مرکز را انتخاب می کنید. به جزء دریافت نتیجه مثبت، سلامتی نیز شرط مهمی می باشد.

درواقع پزشک باید بتواند تمام خدمات را با رعایت اصول بهداشتی و نکات پزشکی انجام دهد. اگر اینطور پیش نرود ممکن است آسیب های به پوست یا صورت وارد شود که دیگر جبران پذیر نخواهد بود. برای مثال یکی از آسیب های که تزریق غیر اصولی ایجاد می کند، آسیب به بافت است. زمانی که بافت آسیب ببیند، از کار خواهد افتاد و کارآیی اولیه را نخواهد داشت.

به همین علت نیز ما تاکیید می کنیم که خدمات زیبایی، به خصوص آن های که به بخش حساسی مانند چشم مربوط می شوند را در یک مرکز معتبر مانند کلینیک آنسه انجام دهید. کلینیک آنسه را با در نظر گرفتن تمام نکات اصولی می توان به عنوان بهترین مرکز تزریق فیلر پشت پلک در کرج شناخت.

بیشتر بخوانید: علت گودی زیر چشم چیست؟ 

تزریق فیلر پشت پلک چیست؟

پوس پلک، یکی از بخش های حساس بدن است که به مرور زمان و با افزایش سن دچار مشکلاتی می شود. برای مثال چروک می افتد، گود و یا تیره می شود. تزریق فیلر در این هنگام به پوست این نواحی می تواند یک امر بسیار مفید باشد.

به این صورت که پزشک متخصص ابتدا تمام نواحی پلک را بطور دقیق معاینه می کند و سپس آن بخش های که به تزریق نیاز دارند را مشخص می کند. و در نهایت با تعیین فیلر مناسب و دوز مشخص تزریق انجام می شود.

تزریق فیلر پشت پلک در کرج/ رفع گودی پشت پلک با ژل

کاربردهای تزریق فیلر پشت پلک

فیلری که به پشت چشم یا همان پلک تزریق می شود، کارایی های مختلفی را به همراه دارد. برای مثال می تواند تیرگی ها، چروک، گودی و افتادگی پلک را تا حدودی رفع کند. پر کردن این نواحی گود شده باعث می شود تا چهره شما بعد از تزریق بسیار شاداب و جوانتر به نظر بیایید.

بیشتر بخوانید: برای تزریق ژل لب چند سی سی ژل لازم است و هزینه آن چقدر می شود؟

بهترین فیلر برای تزریق پشت پلک

درست است که تزریق فیلر به نواحی چشم این روزها بسیار باب شده است و کاملاً روتین انجام می شود. اما خب لازم است بدانید که هر فیلری برای تزریق به ناحیه مناسب نمی باشد. زیرا این ناحیه بسیار حساس و مهم می باشد. بنابراین سعی کنید از برندهای معتبری برای این ناحیه استفاده کنید. معمولاً پزشک متخصص تمام این نکات را به شما یادآور خواهد شد.

بیشتر بخوانید: مدت ماندگاری تزریق فیلر چقدر است؟

عوارض تزریق فیلر پشت پلک

هر عمل زیبایی، چه تهاجمی و چه غیرتهاجمی، برای فرد استفاده کننده عوارضی را به همراه خواهد داشت. تزریق فیلر پشت پلک نیز ما تزریق فیلر لب، گونه، چانه و… عوارض متعددی خواهد داشت. برخی از این عوارض شاتمل تورم، کبودی، سوزش، درد و خارش در ناحیه تزریق است که بعد از اندکی زمان رفع می شوند.

و حتی می توان آن ها را با مراقبت های بعد از تزریق، کاهش داد. اما برخی دیگر از عوارض مانند عدم تقارن، نکروز بافت ها، تورم بیش از حد، خونریزی شدید و عفونت ها غیرطبیعی محسوب می شوند و در صورت بروز آن ها، پزشک تان را مطلع سازید.

مشاوره رایگان کلینیک زیبایی آنسه

اگر مایلید تا تزریق فیلر پلک انجام دهید، ولی همچنان اطلاعات کاملی در اینباره ندارید، می توانید با کمک پزشکان متخصص مرکز زیبایی آنسه اطلاعات کافی کسب کنید. ما در قالب یک جلسه مشاوره رایگان، ساختار کلی صورت را بررسی و نیازها و اهداف را مشخص می کنیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر و گرفتن وقت مشاوره می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

پانوشت: تزریق فیلر پشت پلک در کرج، بهترین مرکز تزریق فیلر در کرج، بهترین فیلر برای تزریق پشت پلک

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *