ژل لب روسی چیست و چگونه تزریق آن انجام می شود | نمونه کار تزریق ژل لب روسی

ژل لب روسی چیست؟ حتماً شما هم نام مدل تزریق فیلر لب به مدل روسی را بارها شنیده باشید. این مدل که یکی از پرطرفدارترین مدل های تزریق ژل لب است، در مراکز زیبایی پوست و مو انجام می شود. تزریق ژل لب به مدل روسی از آن دسته مدل ها است که نیازمند به تبحر خاصی است.

یعنی اگر فردی بخواهد از این روش زیبایی بهره ببرد باید حتماً سراغ متخصص زیبایی برود. در غیر اینصورت عواقب بدی در انتظارش خواهد بود.

ژل لب روسی چیست؟

برای این که بدانید ژل لب روسی چیست و چه کاربردی دارد، ابتدا شما را با جنس ماده تشکیل دهنده این روش زیبایی آشنا می کنیم. جنس ژل های لب همگی از هیالورونیک هستند. فرقی نمی کند که ژل لب را به مدل روسی بزنید یا هر مدل دیگری. جنس تشکیل دهنده همه ژل ها یکسان است.

هیالورونیک اسید ماده ای است که در بدن انسان بطور طبیعی تولید می شود تا باعث حجم دهی به بافت هایی مثل بافت لب بشود. زمان تولید این ماده در بدن انسان، در سنین جوانی بیشتر بوده و با مرور زمان بدن دیگر قدرت تولید آن را ندارد. به همین علت هم است که افراد در پیری آن حجم اولیه بافت ها را ندارند.

بیشتر بخوانید: هزینه تزریق ژل دنبی اصل در کرج

انواع مدل ژل لب روسی

ژل لب روسی در سراسر دنیا تزریق می شود و در هر جا هم به روش خاصی انجام می شود. مدل طبیعی، خط دار و عروسکی مدل های مختلف این تزریق هستند که هر فردی نوع خاصی از آن را برای تزریق انتخاب می کنند. همچنین تبحر پزشک نیز در نوع تزریق موثر است. هر چه پزشک تزریق شما متبحرتر باشد شما راحت تر می توانید نوع تزریق تان را انتخاب کنید.

ماندگاری ژل لب روسی

یکی از دغدغه های زیباجویانی که به مرکز ما مراجعه می کنند این است که، تزریق ژل لب به مدل روسی چه مدت زمان ماندگاری دارد. ما هم در جواب به این سوال می گوییم که در بطور کلی همه روش های زیبایی غیرتهاجمی مانند تزریق فیلر لب مقطعی هستند و دائمی نمی باشند.

مدت زمان تزریق فیلر لب هم به عواملی بستگی دارد. برخی از این عوامل مراقبت های شخصی خود فرد است، نوع و برند فیلری است که در این راه بکار برده می شود، مقدار فیلر تزریق شده و… می باشند. و بطور کلی ماندگاری فیلرها از 3 ماه تا 1 سال متغیر است.

بیشتر بخوانید: عوارض تزریق ژل رووفیل

نحوه تزریق ژل لب روسی

پزشک متخصص در ابتدا لب ها را ضد عفونی می کند. لب های ضد عفونی شده را با پماد بی حسی سر می کند تا در زمان تزریق دردی حس نشود. مرحله ی بعدی تزریق ژل لب بر پایه هیالورونیک اسید به صورت افقی است. فیلر به شکل افقی و در تمام سطح لب تزریق می شود. این عمل به واسطه یک سوزن بسیار ظریف انجام می شود. پس از به پایان رسیدن مرحله تزریق، پزشک ناحیه تزریق شده را ماساژ می دهد تا لب ها فرم طبیعی بخود بگیرند.

نمونه کار تزریق ژل لب روسی

اگر می خواهید نمونه کارهای مرکز زیبایی آنسه را مشاهده کنید می توانید به آدرس اینستاگرام Ansehbeautyclinic مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: انواع فیلر پرفکتا و کاربرد آن ها

خطرات و عوارض احتمالی تزریق ژل لب مدل روسی

در صورتی که تزریق ژل لب روسی توسط یک پزشک متبحر و در یک کلینیک زیبایی معتبر انجام دهید، درصد بسیار اندکی وجود دارد که عوارض یا خطری شما را تهدید کند. با اینحال هر روش زیبایی در روزهای اولیه عوارضی مثل تحریکات پوستی، کبودی، تورم، خارش و خونریزی را شاید به همراه داشته باشد. اما اینها هیچ کدام مواردی نیستند که نگرانی ایجاد کنند. می توان با چندین مراقبت ساده و کم هزینه این عوراض جانبی را به حداقل رساند.

اثرات تزریق ژل لب روسی

بلافاصله بعد از تزریق فیلر لب به مدل روسی می توان شاهد اثرات این روش زیبایی باشید. هر چه از تزریق نیز زمان بگذرد، از مقدار تورم لب ها کاسته می شود و لب ها بیشتر مدل واقعی خود را نشان می دهند.

ژل لب روسی چیست و چگونه تزریق آن انجام می شود | نمونه کار تزریق ژل لب روسی

چه برندی برای تزریق فیلر لب روسی مناسب است؟

همه ی برندهای فیلر لب از هیالورونیک اسید تشکیل شده اند که این ماده برای همه نوع تزریق فیلری مناسب است. تنها تفاوتی که برندهای مختلف برای تزریق دارند، مقدار ماندگاری آن ها است. شما می توانید با توجه به نظر پزشک و بودجه ای که برای تزریق درنظر گرفته اید، برند خاصی را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: مزایا تزریق ژل الانسه اصل

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب روسی

  •  پس از تزریق ژل لب، ممکن است منطقه تزریق داغ و تورم کند. برای کاهش تورم و درد، می‌توانید منطقه را با یخ یا پکی یخی سرد کنید. این کار را هر چند دقیقه انجام دهید.
  • پزشک شما ممکن است شما را به استفاده از داروهای ضد التهاب مانند آسپرین یا ایبوپروفن پس از تزریق ژل لب روسی توصیه کند تا به کاهش التهاب و درد کمک کند.
  • پس از تزریق ژل لب، تلاش کنید تا به منطقه تزریق دست نزنید یا فشار ندهید. این کار ممکن است به جلوگیری از عفونت و تورم بیشتر کمک کند.
  • در روزهای اولین پس از تزریق، مصرف غذاهای نرم و خوراکی‌های آب‌دار مانند سوپ و مرغ خوراکی مفید است. همچنین، باید آب زیاد بنوشید تا از خشک شدن لب‌ها جلوگیری کنید.
  • پس از تزریق ژل لب، بهتر است از ورزش‌های شدید و فعالیت‌های جسمانی سنگین پرهیز کنید تا به جلوگیری از تورم بیشتر کمک کنید.
  • در نهایت، مهم است که همواره به دستورات پزشک خود عمل کنید و در صورت وجود هرگونه علائم نامطلوب یا عفونت، به پزشک خود مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: ماندگاری ژل ریوانس چقدر است؟

مشاوره رایگان کلینیک زیبایی آنسه

در این مقاله  فهمیدیم ژل لب روسی چیست و استفاده از این روش زیبایی چه مراقبت هایی نیاز دارد. حال در انتهای مقاله می خواهیم به شما بگوییم که قبل از انجام هرگونه روش زیبایی در کلینیک زیبایی آنسه، مراجعین می توانند از یک جلسه مشاوره رایگان بهره ببرند.

مشاوره رایگان ما شامل بررسی وضعیت شما، شنیدن نیازها و اهداف شما، پاسخ دادن به سوالات شما و ارائه راهنمایی‌ های لازم در مورد تزریق ژل لب روسی است. هدف ما این است که شما با اطلاعات کامل و صحیح، تصمیم مناسب برای بهبود ظاهر خود بگیرید.

در کلینیک زیبایی آنسه، تلاش می‌ کنیم تا اطمینان حاصل شود که هر مشتری قبل از تزریق ژل لب روسی، به گونه‌ ای کاملاً اطلاعات داشته باشد و تمام سوالات و نگرانی‌ های خود را با ما در مشاوره‌ای رایگان به اشتراک بگذارد.

پانوشت: تزریق ژل لب روسی چیست، نحوه تزریق ژل لب روسی، مراقبت های بعد از تزریق ژل لب روسی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *