تزریق ژل رستیلن در کرج

بهترین مرکز تزریق ژل رستیلن در کرج | قیمت هر سی سی ژل رستیلن

یکی از روش‌های جدید و رایج برای درمان پیری پوست، تزریق ژل رستیلن می‌باشد. افراد زیادی این ژل را برای بهتر شدن چین و چروک‌های پوستشان استفاده می‌کنند و نتایج خوبی نیز می‌گیرند. فیلر رستیلن، تولید شده توسط شرکت کیو مِد (Q-Med) سوئد بوده و از محبوبیت زیادی در ایران برخوردار است. در این مطلب سعی داریم تا در خصوص فیلر رستیلن ، عملکرد آن، قیمت هر سی سی ژل رستیلن و همچنین بهترین کلینیک جهت تزریق ژل رستلین در کرج صحبت نماییم.

معرفی فیلر رستیلن

فیلر رستیلن یک نوع فیلر بر پایه هیالورونیک اسید می‌باشد که برای برطرف کردن چین و چروک‌های سطحی و عمقی بکار می‌رود.  این ژل تاییدیه سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA)را دارد و برای سن بالای 21 سال تزریق می‌شود. فیلر رستیلن در انواع مختلفی تولید  و برای برطرف کردن خطوط دور لب، کاهش گودی زیر چشم، افزایش حجم گونه ها و لبها تزریق می‌شود.

موارد منع تزریق ژل رستیلن

  • افراد حساس به پروتئین باکتریایی
  • افرادی با نقص سیستم ایمنی
  • مصرف رقیق کننده‌های خون
  • دوران بارداری یا شیردهی
  • سن زیر 21 سال

عملکرد ژل رستیلن چگونه است؟

ژل رستیلن در نواحی از پوست که کلاژن و بافتهای دیگر در آن قسمت از بین رفته است، حجم ایجاد نموده و باعث نرم شدن و پر شدن پوست و شادابی آن می‌شود. در این ژل، هیالورونیک اسید وجود دارد که قدرت جذب آب تا 5 برابر وزن مولکولی خود را دارا می‌باشد و باعث آبرسانی و حجم دهی می‌گردد. از طرفی فیلر رستیلن با تحریک تولید کلاژن و الاستین، باعث از بین رفتن چین و چروک‌های پوست می‌شود.

نواحی تزریق ژل رستیلن

تزریق ژل رستیلن در هر ناحیه از بدن که چین‌ و چروک دارد، نتیجه‌بخش می‌باشد. انواع این ژل جهت تقارن سازی، حجم‌دهی به لب‌ها، رفع خطوط دور دهان و بینی، افزایش حجم گونه‌ها، رفع سیاهی و گودی زیر چشم، زاویه‌سازی صورت و متقارن کردن چانه و فک کاربرد دارد.

جهت تزریق ژل رستیلن در کرج به کلینیک‌های معتبر پوست و مو مراجعه نمایید تا پزشک بعد از بررسی، درمان لازم را برای شما در نظر بگیرد. جهت آگاهی از قیمت هر سی سی ژل رستیلن در کرج به صورت حضوری به کلینیک زیبایی آنسه مراجعه نمایید یا از طریق تلفن‌های تماس مشخص شده، با مشاوران این مجموعه تماس بگیرید.

انواع ژل رستیلن-تزریق ژل رستیلن در کرج

چندین نوع ژل رستیلن وجود دارد که هرکدام به ‌دلیل فرمولاسیون متفاوت ترکیبات خود، جهت ناحیه خاصی تزریق می‌شوند. در ادامه به انواع فیلر رستیلن اشاره شده است:

1-       رستیلن سیلک (Restylane Silk)

این نوع فیلر، اولین فیلر مورد تایید FDA جهت حجیم نمودن لب‌ها و برطرف کردن چین و چروک‌های اطراف لب (شامل خطوط لبخند و قسمت فوقانی لب بالا) می‌باشد. میزان ماندگاری این نوع فیلر 6 الی 9 ماه است.

2-       رستیلن لیفت (Restylane Lyft)

این نوع ژل بیشتر جهت تزریق در پشت دست‌ها کاربرد دارد و ماندگاری آن 12 ماه می‌باشد.

3-       رستیلن ریفاین (Restylane Refyne)

این نوع فیلر برای صاف کردن چین و چروک‌های سطحی بینی تا گوشه دهان کاربرد دارد.

4-       رستیلن دیفاین (Restylane Defyne)

این فیلر به صورت تخصصی جهت پر کردن چین و چروک های عمیق اطراف بینی و دهان استفاده می‌شود و تا یک سال ماندگاری دارد.

  • رستیلن ساب کیو (SUBQ)

این نوع ژل رستیلن بیشتر جهت زاویه دار کردن صورت کاربرد دارد.

  • رستیلن پرلین (PERLANE)

کاربرد این ژل جهت رفع خطوط عمیق می‌باشد.

پیشنهاد می‌کنیم با توجه به تنوع بالای انواع مدلهای ژل رستیلن، پیش از اقدام به  تزریق هرکدام، در خصوص نتایج مورد انتظار خود با پزشکتان مشورت نمایید. قیمت هر سی سی ژل رستیلن با توجه به نوع ژل متفاوت می‌باشد. جهت اطلاعات بیشتر در خصوص تزریق ژل رستیلن در کرج می‌توانید از مشاوران کلینیک زیبایی آنسه کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید : لیزر موهای زائد در جهانشهر کرج

عوارض رستیلن

انجام هرعملی ریسک مخصوص به خود را دارد. عوارض تزریق ژل رستیلن در ادامه ذکر شده است:

  • خارش یا درد در ناحیه تزریق
  • ورم
  • کبودی
  • سردرد
  • التهاب

بسته به محلی که تزریق در آن صورت گرفته است، عوارض در طی 7 تا 18 روز رفع می‌شوند.

ازآنجائیکه همه عمل‌های زیبایی حساس هستند سعی کنید در مراکز نامعتبر مانند آرایشگاهها اقدام به این کار ننمایید و حتماً به کلینیک‌های معتبر مراجعه کنید. یکی از کلینیک‌های زیبایی معتبر در کرج که سابقه تزریق انواع ژل را دارد، کلینیک زیبایی آنسه می‌باشد. این کلینیک به یاری پزشکان ماهر و باتجربه، توانسته است کیفیت بسیار بالایی را در خدمات زیبایی به مشتریان خود ارائه دهد. جهت اطلاع ازهزینه تزریق انواع ژل، با کلینیک زیبایی آنسه تماس حاصل نمایید.

بهترین مرکز تزریق ژل رستیلن در کرج | قیمت هر سی سی ژل رستیلن

قیمت هر سی سی ژل رستیلن

هزینه تزریق ژل به عواملی مانند نوع ژل مصرفی، میزان ژل استفاده شده، محل تزریق و دستمزد و مهارت پزشک بستگی داردکه در ادامه شرح داده می شود.

یکی از مهمترین عوامل موثر بر تعیین قیمت تزریق ژل، میزان مورد نیاز ژل برای تزریق می‌باشد. طبیعتاً، مقدار مورد نیاز برای نقاط مختلف صورت متفاوت بوده و همین امر بر قیمت آن تاثیر می‌گذارد. به طور مثال قیمت هر سی سی ژل رستیلن جهت لب ها نسبت به گونه‌ها که حجم بیشتری ژل نیاز دارد, متفاوت می‌باشد.

دستمزد پزشک و خدمات کلینیک نیز در میزان هزینه ژل موثر است .پزشک در جلسه مشاوره نوع پوست بیمار را مورد بررسی قرار داده و بر اساس آن گزینه مناسب درمان را به مراجعه کننده پیشنهاد می‌دهد و ممکن است به دلیل وسعت ناحیه مورد تزریق، چند جلسه برای درمان در نظر گرفته شود که همه این موارد بر میزان هزینه تزریق ژل تاثیرگذار خواهد بود.

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در هزینه ژل، میزان ماندگاری آن می‌باشد. هرچه میزان ماندگاری ژل مصرفی بیشتر باشد هزینه آن نیز بالاتر است. لازم به ذکر است که عمل تزریق فیلر یک عمل زیبایی محسوب می‌شود؛ لذا بیمه‌های درمانی هزینه آن را تحت پوشش قرار نمی‌دهند.

از طرفی به دلیل اینکه ژل رستیلن از نوع وارداتی می‌باشد؛ لذا نوسانات دلار و تورم بر میزان قیمت آن تاثیر زیادی دارد. از این رو برای اطلاع دقیق از هزینه تزریق انواع ژل، می‌توانید از طریق شماره تماس‌های مشخص شده، با کلینیک آنسه در کرج تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید : بهترین برند ژل لب کدام است؟

تزریق ژل رستیلن در کرج/ کلینیک زیبایی آنسه

اولویت‌ اصلی کلینیک آنسه به عنوان یکی از برترین کلینیک‌های زیبایی در کرج، جلب رضایت مراجعه کنندگان می‌باشد و جهت رسیدن به این هدف تلاش می‌نماید. شما عزیزان می‌توانید برای تزریق انواع فیلر از جمله تزریق ژل رستیلن در کرج و رزرو وقت با مشاوران کلینیک آنسه مشورت نمایید تا به بهترین نحو شما را راهنمایی کنند.

[contact-us]

پانوشت : تزریق ژل رستیلن در کرج، قیمت هر سی سی ژل رستیلن

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *