تزریق فیلر بادی در کرج | بهترین مرکز تزریق فیلر بادی در کرج

همه افراد دوست دارند تا اندامی زیبا و بی نقص داشته باشند. اما این خواسته همیشه به راحتی بدست نمی آید. بالا پایین شدن های مکرر وزن، عوامل ژنتیکی، روش های زندگی و مواردی از این قبیل ممکن است راه رسیدن به اندام دلخواه را سخت کنند. ولی خوشبختانه با پیشرفت علم و تکنولوژی، روش های آسانتر بکار گرفته می شوند، مانند تزریق فیلر بادی. این روش امروزه بسیار متداول شده است و در بسیاری از مراکز زیبایی انجام می رشود. در این مقاله هم شما با راین روش بیشتر آشنا می شوید و هم مرکزی برای تزریق فیلر بادی در کرج را به شما معرفی خواهیم کرد که قابل اطمینان باشد.

تزریق فیلر بادی در کرج

بهتر است بدانید اگر قصد دارید با اعمال روش های زیبایی روی بدن تان تغییراتی را ایجاد کنید، حتماً باید در مراکز زیبایی معتبر این کار صورت بگیرد. برای مثال کلینیک زیبایی آنسه یکی از بهترین انتخاب های شما برای تزریق فیلر بادی در کرج می تواند باشد.

 

بیشتر بخوانید: بهترین مرکز تزریق فیلر پشت پلک در کرج

چرا تزریق فیلر بادی در کرج را در کلینیک آنسه انجام دهیم؟

اما چرا می گوییم مرکز آنسه بهترین مرکزی است که می توانید تزریق فیلر بادی در کرج را در آن انجام دهید؟ به چند علت؛

  1. در این مرکز برای انجام تمام خدمات زیبایی، از پزشکانی متخصص و متبحر کمک گرفته می شود.
  2. تمام اقدامات، در چهارچوب های استاندارد و بهداشتی انجام می شود تا به هیچ وجه شرایط انتقال میکروب ها و ویروس ها فراهم نباشد.
  3. قیمت های اعمال شده در کلینیک آنسه به نسبت خدماتی که ارائه می دهد، بسیار مناسب هستند.
  4. شما می توانید در تمام مراحل زیبایی، با پزشک متخصص در ارتباط باشید و نظرات تان را با وی در میان بگذارید تا در نهایت نتیجه دلخواه حاصل شود.
  5. تنوع در برندهای مصرفی، به شما اجازه می دهد تا قیمت ها را براساس بودجه تان تعیین کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین چیز برای آبرسانی پوست

تزریق فیلر بادی چیست؟

در واقع فیلر بادی همانند فیلرها یا ژل هایی هستند که برای صورت بکار می روند اما با کمی تفاوت. در این روش که به نقاط مختلف بدن تزریق می شود، می توان چین و چروک ها یا بخش های گو و فرو رفته را اصلاح کرد. این ژل ها از جنس هیالورونیک اسید می باشند و با بدن سازگاری بسیار خوبی دارند. سازگاری با بدن به ین معنی که در بدن انسان نیز از این ماده تولید می شود و بدن با آن کاملاً آشنا می باشد.

هیالورونیک اسیدها به جز فرمدهی و حجم دهی چند خاصیت دیگر نیز دارند. آن ها می توانند تیرگی ها، چروک ها، شل شدگی های پوست و کدری پوست را نیز درمان کنند. زیرا در آن ها کلاژن وجود دارد و حتی می توانند باعث شوند تا بدن کلاژن تولید کند. کلاژن به تنهایی قادر خواهد بود تمام مشکلات نام برده را درمان کند.

بیشتر بخوانید: مزوژل چیست و چه کاربردی دارد؟

مزایا تزریق فیلر بادی

  • این روش همانند جراحی های بدن، بیهوشی و جراحت ندارد.
  • دوره نقاهت طولانی مدت ندارد.
  • امکان برگشت به حالت قبلی وجود دارد.
  • درد ندارد.
  • عوارض آنچنایی ندارد.
  • قیمت آن به نسبت قیمت جراحی ها مقرون بصرفه می باشد.
  • اغلب پزشکان آن را ایمن تر از جراحی ها می دانند.

تزریق فیلر بادی در کرج

بعد از تزریق فیلر بادی چه عوارضی ایجاد می شود؟

یکی دیگر از اهمیت های انتخاب مرکز برای تزریق فیلر بادی در کرج اینجا مشخص می شود. هنگامی که شما کلینیک خوبی را برای تزریق تان انتخاب کنید، عوارضی اندک همانند خارش، کبودی، تورم، سوزش، درد و التهاب ایجاد خواهند شد که بعد از گذشت زمانی اندک رفع می شوند.

اما اگر این انتخاب به درستی انجام نشود، ممکن است سلامتی تان به خظر بیافتد. برای مثال عفونت های شدید، نکروز بافت ها و انتقال ویروس ها و مریضی های مختلف از جمله عوارض شدیدی است که احتمال حضور آن ها در کلینیک نامعتبر وجود دارد. بنابراین تمام دقتتان را در انتخاب مرکز بکار ببرید.

بیشتر بخوانید: تزریق فیلر زیر چشم در کرج

چگونه از پوست مان بعد از تزریق فیلر بدن مراقبت کنیم؟

  • آب کافی بنوشید.
  • تا یک هفته بعد از انجام تزریق، از ورزش سنگین، نشستن مداوم، تحرک کم، استخر رفتن، افتاب گرفتن و رفتن به سولار خودداری کنید.
  • اگر تزریق فیلر بادی به بخش های جنسی شما صورت گرفته باشد، مانند ناحیه تناسلی یا باسن رابطه جنسی را تا یک هفته بعد از تزریق به تعویق بیاندازید.
  • به هیچ عنوان محل تزریق شده را ماساژ ندهید تا فیلرها در جای خود ثابت شوند.
  • ترجیحاً مصرف غذاهای تند و نمکی را کم کنید.

بیشتر بخوانید: برای تزریق ژل لب چند سی سی ژل لازم است و چقدر هزینه می شود؟

هزینه تزریق فیلر بادی چقدر است؟

از جمله موضوعاتی که افراد قبل از تزریق به آن توجه می کنند، هزینه ها می باشند. هزینه تزریق فیلر بادی نسبت به هزینه های که جراحی برای ما ایجاد می کنند بسیار مناسب تر می باشد. برای این روش می توان از برندهای مختلف فیلر استفاده کرد که هر کدام از این برندها کارایی ها و قیمت های مختلفی دارند.

به جزء برند نیز میزان تزریق و محل تزریق هم در قیمت پرداختی شما موثر هستند. برای مثال زمانی که فردی قصد دارد فیلری را به باسن خود تزریق کند، باید حجم بیشتری به این بخش تزریق کند تا فردی بخواهد تزریق فیلر ساق پا انجام دهد.

قطعاً این دو فرد به حجم های متفاوتی از فیلر نیاز دارند و هر کدام از آن ها براساس حجم تزریقی و برند تزریقی باید قیمت متفاوتی را بپردازند.

مشاوره رایگان کلینیک آنسه

خیلی از افراد با تزریق فیلر بدن آشنا نیستند. و یا نمی دانند برای آن که تزریق انجام دهند، باید چه نکاتی را رعایت کنند. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم در مرکز زیبایی آنسه یک جلسه مشاوره رایگان تعیین کنیم تا در این جلسه افراد بتوانند با پزشک متخصص ارتباط بگیرند و در این جلسه، نیازهای و هدفهایشان را به پزشک اطلاع دهند. مشاوره به شما کمک خواهد کرد تا تصمیمی بهتر بگیرید و نتیجه نهایی همان نتیجه دلخواه شما باشد.

پانوشت: تزریق فیلر بادی در کرج، هزینه تزریق فیلر بادی در کرج، مزایا تزریق فیلر بادی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *