چطور پوستی شاداب داشته باشیم | بهترین چیز برای آبرسانی پوست

داشتن پوستی شاداب و باطراوت یکی از خواسته های همه افراد است. خیلی از ما ها مایلیم تا پوستی زیبا داشته باشیم اما نمی دانیم به چه روشی می توان به این هدف دست پیدا کرد. ما می خواهیم در این مقاله به شما بگوییم که چطور پوستی شاداب داشته باشیم.

چطور پوستی شاداب داشته باشیم؟

اغلب فکر می کنند تا برای رسیدن به پاسخ سوال چطور پوستی شاداب داشته باشیم، باید مراحل طویل و طاقت فرسایی را طی کنند. اما در اصل اینطور نیست. همه افراد می توانند با رعایت چند نکته اساسی و مهم اما ساده و استفاده از روش های مختلف خانگی و پزشکی می توانند به هدف نهایی، یعنی داشتن پوستی سالم برسند.

در چرخه رسیدن به یک پوست شاداب و ایده آل، خیلی از عوامل هستند که در کیفیت پوست موثرند. به عنوان مثال کیفیت خواب، تغذیه، آب و هوا و هر عمال خارجی دیگری می توانند در کیفیت و شادابی پوست موثر باشند.

بیشتر بخوانید: مزایا استفاده از مزوژل

چه عواملی تاثیر منفی بر روی پوست دارند؟

  • کیفیت خواب می تواند در شادابی پوست بسیار مهم باشد. مخصوصاً اگر خواب شما کمتر از 8 ساعت باشد و در ساعت آخریه شبانه روز باشد.
  • مصرف غذاهای ناسالم، نوشابه، فست فود، غذاهای قندی و… می توانند کیفیت پوست را تغییر دهند.
  • استعمال دخانیات یکی از عوامل مهم در کدر شدن پوست است.
  • قرار گرفتن در محیط های آلوده و هوای ناسالم، ورود میکروب ها به پوست را فراهم می کنند.
  • عوامل ژنتیکی نیز می توانند جزو عوامل مهم در کدری پوست باشند.
  • مصرف مواد آرایشی و شیمیایی نامرغوب از مهم ترین عوامل می باشند که پوست را دچار مشکلات متعددی می کند.

بیشتر بخوانید: تزریق فیلر زیر چشم در کرج

روش های داشتن پوستی شاداب

برای این که به پوستی شاداب برسیم، روش های متفاوتی وجود دارند. که بطور کلی به دو دسته روش های طبیعی و روش های پزشکی تقسیم می شوند. در زیر به چند نمونه از روش های طبیعی و پزشکی اشاره کرده ایم. هر یک از این روش ها می توانند با انجام شدن مکرر، پوستی شاداب را به شما هدیه بدهند.

  • تمیز کردن پوست

یکی از روش های مهم در شاداب نگه داشتن پوست این است که در ساعات مختلف روز پوست را تمیز کنید. شوینده های مخصوصی برای این کار وجود دارند که می توانند پوست را بطور عمقی تمیز کنند. زمانی که پوست بطور عمقی تمیز می شود، چربی های پوست نیز از بین می روند و کم شدن چربی می تواند مانع از ایجاد جوش در پوست شود.

  • مرطوب کردن پوست

حتماً از یک مرطوب کننده مخصوص با نوع پوست تان استفاده کنید تا، پوست در معرض خشکی قرار نگیرد. پوست خشک زودتر دچار چین و چروک می شود. همچنین مرطوب کردن پوست می تواند سبب شود تا، میزان تولید کلاژن افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: برای تزریق ژل لب، چند سی سی ژل لازم است؟

  • رعایت رژیم غذایی

داشتن یک شیوه غذایی سالم، می تواند شما را برای رسیدن به پوست شاداب بسیار کمک کند. مواد غذایی که ارزش غذایی کمی دارند مانند کافئین ها، چربی ها، قندهای مضر، رنگ های مصنوعی و… نه تنها برای پوست مفید نیستند بلکه به علت داشتن مواد نامرغوب ممکن است برای پوست مشکلاتی نیز ایجاد کنند. در ازای مصرف این مواد غذایی بی ارزش، مواد غذایی را مصرف کنید که دارای ارزش غذایی بالا مانند ویتامین های مفید پوست مثل C، ویتامین E، اسیدهای چرب، آنتی اکسیدان ها و… باشند.

  • استفاده از ماسک های خانگی

ماسک های مختلفی هستند که با مواد موجود در منزل ساخته می شوند، و می توان آن ها را بر روی پوست قرار داد تا ویتامین هایشان را به پوست برسانند. این ماسک های خانگی هزینه کمی می برند و می توانند اثرات مطلوبی ایجاد کنند. ماسک های مانند ماسک خیار، ماست تخم مرغ و آبلیمو، ماسک عصاره سیب زمینی و… از راحت ترین ماسک های خانگی می باشند.

چطور پوستی شاداب داشته باشیم | بهترین چیز برای آبرسانی پوست

استفاده از روش های پزشکی برای شادابی پوست

حالا در این میان افرادی هستند که ادعا می کنند بعد از گذراندن تمامی مراحل طبیعی، اما باز هم نتوانسته اند به هدف شان برسند. آن ها اغلب ادعا می کنند که روش پیری پوستشان شدید است و نمی توانند از روش های طبیعی جواب بگیرند. علم پزشکی برای این دسته از افراد روش های مختلفی را مشخص کرده است.

یکی از روش های مناسب برای شادابی پوست، استفاده از تزریق مزوژل است. مزوژل می تواند پوست شما را در زمانی کوتاه به کیفیت محبوب تان برساند و از حالت کدری خارج کند. مواد موجود در مزوژل، شامل انواعی از مواد معدنی، ویتامین های مفید برای پوست، هیالورونیک اسید و آبرسان های پوست می باشد. هر یک از ترکیبات می توانند پوست را تقویت کنند.

بیشتر بخوانید: ماندگاری فیلرها چقدر است؟

مزیت استفاده از تزریق مزوژل

  • سفت کننده پوست
  • آبرسان پوست
  • روشن کننده و از بین برنده تیرگی پوست
  • رفع افتادگی پوست
  • ایجاد طراوت و شادابی پوست
  • تحریک ساخت کلاژن در پوست

تزریق مزوژل در کدام نواحی انجام می شود؟

از آنجایی که ترکیبات موجود در مزوژل برای بهبود و تقویت پوست بسیار مناسب می باشد، به همین دلیل می توان آن را به بخش های از پوست که دچار آسیب و کدری شده اند تزریق کرد. برای مثال می توان تزریق مزوژل را در نواحی صورت، گردن، دکلته، دست ها انجام داد. مزوژل پس از ورود به پوست شروع به عمل کردن می کند.

ممکن است برخی از افراد براساس نیاز پوست شان به دو یا سه جلسه تزریق مزوژل نیاز داشته باشند که این موضوع براساس نظر پزشک متغیر می باشد.

بیشتر بخوانید: مشکلات پس از تزریق فیلر چیست؟

تزریق مزوژل در کرج

اگر شما هم بعد از شنیدن مزیت های تزریق مزوژل، ترغیب شدید تا از این روش زیبایی پوست استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما تزریق مزوژل در بهترین کلینیک کرج می باشد. کلینیک زیبایی آنسه به عنوان یکی از بهترین های شهر کرج، توانسته از در 99 درصد مواقع رضایت مشتریان را جلب کند.

99 درصد افرادی که در این مرکز تزریق مزوژل انجام می دهند بعد از جلسه اول، اثرات این روش را مشاهده می کنند. چون ما در مرکز زیبایی آنسه از بهترین برندهای مزوژل استفاده می کنیم. به علاوه استفاده از متریال مرغوب و استاندارد، قیمت های مناسب، تزریق توسط پزشک متخصص، داشتن کادری مجرب و انجام تزریق در محیطی کاملاض بهداشتی از دیگر مزیت های کلینیک زیبایی آنسه می باشد.

پانوشت: چگونه پوستی شاداب داشته باشیم، روش های طبیعی شادابی پوست، تزریق مزوژل برای شادابی پوست، تزریق مزوژل در کرج

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *