تزریق فیلر زیر چشم در کرج | چه فیلری برای تزریق زیر چشم مناسب است؟

یکی از شکایات رایج افراد تیرگی و گودی زیر چشم است. این مشکل مختص به یک جنسیت نیست و چه خانم ها و چه آقایان با مشکل تیرگی زیر چشم مواجه می شوند. موضوعی که مهم است، رفع این تیرگی ها و گودی است، که امروزه براساس پیشرفت علم و تکنولوژی اصلاً کار سختی نیست.

از جمله خدماتی که در مراکز زیبایی انجام می شود، رفع تیرگی و گودی زیر چشم می باشد. ما نیز در مرکز زیبایی آنسه یکی از خدماتی که به مراجعین عزیز ارائه می دهیم، تزریق فیلر زیر چشم در کرج می باشد. در ادامه مقاله با بیشتر با این روش و انجام آن در مرکز زیبایی آنسه آشنا خواهیم شد.

تزریق فیلر زیر چشم در کرج

درست است که تزریق فیلر زیر چشم در کرج به یکی از روش های رایج زیبایی تبدیل شده است و در اکثر مراکز زیبایی انجام می شود، اما نکته ی مهم اینجاست که این خدمات را در یک مرکز معتبر انجام دهید. شاید بخواهید بدانید که چرا انتخاب مرکز زیبایی مهم است.

همانطور که می دانید، چشم و نواحی اطراف آن یک عضو حساس می باشند و در صورتی که نتوانید مرکزی معتبر و پزشکی متخصص را انتخاب کنید، عواقبی شدید و خطرناک در انتظارتان خواهد بود. مرکزی که برای انجام تزریق فیلر زیر چشم در کرج انتخاب می کنید باید دارای چند شاخصه مهم باشد. مانند داشتن مجوز رسمی وزارت بهداشت، داشتن پزشک متخصص برای انجام امور زیبایی، استفاده از متریال با کیفیت و استاندارد، انجام تزریق در فضایی بهداشتی و استریل و مواردی اینچنینی باشد.

که ما همه ی این موارد را در مجموعه زیبایی آنسه در عظیمیه کرج یکجا جمع کرده ایم تا بتوانیم بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مراجعین گرامی ارائه دهیم. شما در کلینیک زیبایی آنسه شاهد همه ی نکات گفته شده خواهید بود و می توانید با اطمینان بیشتری خدمات مد نظرتان را دریافت کنید.

بیشتر بخوانید: قیمت تزریق فیلر چانه در کرج چقدر است؟

تزریق فیلر زیر چشم چیست؟

حال می خواهیم بدانیم اصلاً تزریق فیلر زیر چشم چیست و چگونه انجام می شود. فیلر زیر چشم، موادی است از جنس هیالورونیک اسید، یک اسید جذب کننده مولکول های آب و بسیار سازگار با بدن انسان. هر چند که این اسید بطور طبیعی در بدن وجود دارد، اما ممکن است بر اثر بالا رفتن سن و یا عوامل محیطی میزان آن کاهش یابد و فرد به تزریق آن نیاز پیدا کند.

در این روش که حتماً باید توسط یک پزشک متخصص انجام شود، هیالورونیک اسید را با کمک سوزن های بسیار ظریف وارد پوست می کنند و باعث حجم دهی به نوحای گود و تیر شده می شوند. با حجم دار شدن این نواحی بطور خودبخودی و پس از گذشت مدتی و اثرگذاری بیشتر هیالورونیک اسید در پوست، تیرگی ها نیز رفع می شوند.

بیشتر بخوانید: بهترین مرکز تزریق فیلر گونه در کرج

چه فیلری برای تزریق زیر چشم مناسب است؟

همانطور که می دانید هر فیلری ویژگی های خاص خودش را دارد و برای تزریق به نواحی خاصی مناسب می باشد. تشخیص و انتخاب فیلر زیر چشم نیز از آنجایی که یک کار مهم و حساس است، باید توسط پزشک متخصص انجام شود تا شما را براساس شرایط و اهدافی که دارید راهنمایی تان کند. از این رو می توانید با مراجعه بر مرکز زیبایی ما و درخواست مشاوره از پزشک متخصص، فیلر مناسب برای تزریق به زیر چشم تان را انتخاب کنید.

اقدامات مهم قبل از تزریق فیلر چشم

  • اولین گام انتخاب پزشک معتبر و خوب است.
  • گام بعدی مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین یا ویتامین E می باشد.
  • مراقبت از پوست زیر چشم در برابر آفتاب و هر نوع عامل محیطی دیگری که باعث آسیب رساندن به آن بشود.
  • تمیز کردن پوست قبل از آن که به جلسه تزریق فیلر بروید.

بیشتر بخوانید: انواع فیلر استایلج و کاربردهای آن ها

عوارض تزریق فیلر زیر چشم

ایجاد کبودی و تورم در ناحیه زیر چشمی که در آن تزریق فیلر انجام شده است، یک امر کاملاً طبیعی است که اصلاً جای نگرانی ندارد. ممکن است از دو روز تا دو هفته مراجع با کبودی تورم مواجه شود، که با گذشت زمان بطور خودبخودی از میزان آن کاسته می شود.

این اتفاق تا زمانی عادی است که از مقدار کم شود نه آن که به مقدار افزوده شود. پس اگر پس از تزریق مشاهده کردید که، زیر چشم تان بیش از حد کبود است یا در این ناحیه دچار اختلالات بینایی شده اید، یا خونریزی شدیدی را در این بخش مشاهده کردید، حتماً پیش پزشک متخصص بروید و کمک بخواهید.

بیشتر بخوانید: زیبایی دائمی با تزریق ژل فیورج در کلینیک زیبایی آنسه

مراقبت های بعد از تزریق فیلر زیر چشم

 

  • بعد از تزریق بلافاصله، از کمپرس یخ استفاده کنید تا میزان درد و تورم کاهش یابد.
  • مراقب باشید تا پوست تان در برابر نور مستقیم خورشید قرار نگیرد تا آسیب نبیند.
  • از مصرف بلافاصله مواد آرایشی و شیمیایی خودداری کنید.
  • به نواحی تزریق شده دست نزنید و یا آن بخش ها را فشار ندهید.
  • مراقب باشید تا این نواحی با آلودگی درگیر نشوند.

تزریق فیلر زیر چشم در کرج | چه فیلری برای تزریق زیر چشم مناسب است؟

آیا تزریق فیلر زیر چشم درد دارد؟

تزریق فیلر زیر چشم هم مانند سایر روش های زیبایی دردهای خفیفی را در فرد ایجاد می کن. اما برای این دردها نگران نباشید. زیرا علاوه براین که بسیار خفیف هستند، پزشک قبل از شروع تزریق آن منطقه را با کمک مواد بی حسی، سر می کند. این عمل از میزان دردتان بسیار می کاهد.

بیشتر بخوانید: امکان تزریق ژل لب در دوران بارداری وجود دارد؟

مشاوره رایگان کلینیک زیبایی آنسه

شاید شما هم مانند بسیاری افراد دیگر با روش تزریق فیلر به زیر چشم آشنا نباشید، که این اصلاً جای نگرانی ندارد. ما در مرکز زیبایی آنسه برای بالا بردن سطح آگاهی شما قبل از انجام هرگونه روش زیبایی، مشاوره رایگانی در نظر گرفته ایم. که افراد بتوانند با شرکت در این جلسه آشنایی کاملی با روش زیبایی شان پیدا کنند.

شاید بخواهید بدانید در این روش مقدار خطر چقدر است؟ یا بخواهید بدانید چه مقدار بودجه ای برای تزریق فیلر به زیر چشم باید در نظر بگیرید و مواردی از این قبیل که پزشک متخصص مجموعه ما با صبوری بسیار شما را راهنمایی خواهد کرد.

پانوشت: تزریق فیلر زیر چشم در کرج، اقدامات مهم قبل از تزریق فیلر زیر چشم، عوارض تزریق فیلر زیر چشم

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *