برای تزریق ژل لب چند سی سی ژل لازم است و هزینه آن چقدر می شود؟

یکی از ترندهای محبوب این روزها، داشتن لب های برجسته و نرم می باشد. در همین راستا هم روش تزریق ژل لب درمیان افراد رواج زیادی پیدا کرده است. فیلر می تواند به لب ها فرم بسیار زیبایی بدهد و می تواند حتی باعث شادابی پوست این ناحیه نیز باشد. اما سوال رایجی که از ما پرسیده می شود این است که، برای تزریق ژل لب چند سی سی ژل لازم است؟ با ما همراه باشید تا به سوال شما پاسخ دهیم.

برای تزریق ژل لب چند سی سی ژل لازم است؟

این سوال برای تزریق ژل لب چند سی سی ژل لازم است بطور کل اشتباه است. چون ما نمی توانیم بطور دقیق بگوییم هر کسی چقدر ژل برای تغییر فرم لب هایش نیاز دارد. این موضوع به سلیقه و فرم اولیه لب و یا حتی نظر پزشک مرتبط است.

برای مثال ممکن است لب های نسبتاً بزرگی داشته باشید و در اینصورت نیاز به ژل کمتری دارید نسبت به فردی که لب های کوچکی دارد. همچنین انتخاب فرم لب نیز در میزان ژل موثر است. برای این تصمیم بهتر است از پزشک متخصص کمک بگیرید. پزشک به شما کمک می کند تا با توجه به فرم لب دلخواه و لب فعلی تان، مقدار ژل مناسبی را مشخص کنید.

بیشتر بخوانید: مدت ماندگاری تزریق فیلر چقدر است؟

هزینه تزریق ژل لب چقدر است؟

تزریق ژل لب جزو روش های مقرون بصرفه و ارزان محسوب می شود. این روش ماندگاری خوبی دارد و فرد پس از یکبار تزریق تا مدت ها می تواند شاهد اثرات آن باشد. بنابراین می توان آن را جزو روش های مقرون بصرفه دانست. نکته ی بعدی که در تعیین قیمت تزریق ژل لب موثر است، انتخاب برند می باشد. امروزه برندهای مختلفی در بازار موجود هستند و هر کدام از آن ها براساس کیفیت، قیمت های مختلفی دارند.

تزریق ژل لب در چه زمانی بهتر است؟

هنگامی که میزان استروژن در بدن کم می شود، فرم لب ها دچار تغییر می شود. در این حالت ممکن است لب ها کم حجم شوند یا این که مانند اول شادابی نداشته باشند. ژل لب می تواند در این زمان شما را به هدفتان برساند. در برخی موارد هم فرد از ابتدا لب های کوچکی دارد. در این مورد هم ژل می تواند لب های کوچکتان را به لب های بزرگ و خوش فرم تبدیل کند. یکی از خوبی های این روش این است که شما در تزریق فیلر لب محدودیت نخواهید داشت و در همه سنین می توانید تزریق را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: مهم ترین عوارض و مشکلات پس از تزریق فیلر

ویژگی فیلر لب خوب چیست؟

  • برند فیلر لب باید معتبر باشد.
  • فیلر لب باید دارای پکی معتبر و تاریخ مصرف معتبر باشد.
  • بتواند حجم مناسبی در لب ها ایجاد کند.
  • گلوله گلوله نشود.
  • ژل باید از لحاظ ظاهری شفاف باشد.
  • بهترین فیلرها برای تزریق به لب، فیلرهای هستند که بر پایه هیالورونیک اسید تولید می شوند.
  • باید بتواند اثرات یکدستی بر روی لب بگذارد.

برای تزریق ژل لب روسی چند سی سی ژل لازم است؟

مدل تزریق روسی یکی از روش های محبوب و پرطرفدار در بین خانم ها است. در این روش، لب ها به شکل کمانی درمی آیند. میزان فیلری که در این مدل استفاده می شود، با توجه به فرم اولیه لب ها مشخص می شود. ولی بطور کلی مقدار 1 تا 2/5 سی سی ممکن است در روش تزریق به روش روسی بکار برود. پزشکان کلینیک زیبایی آنسه قطعاً شما را در رابطه با میزان و نوع تزریق آگاه خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: تفاوت بوتاکس و فیلر در چیست؟

رابطه میزان ماندگاری ژل لب و میزان تزریق ژل لب

برخی از افراد براین باورند که هر چه مقدار تزریق ژل لب ها بیشتر باشد، ماندگاری آن هم بیشتر می شود. برای این نظریه هیچ پایه علمی وجود ندارد. اما براساس تجربه مراجعین می توان گفت، هنگامی که فردی برای بار دوم یا سوم تزریق را انجام می دهد، ماندگاری ژل لبش تا حدودی بیشتر می شود.

برای تزریق ژل لب چند سی سی ژل لازم است و هزینه آن چقدر می شود؟

مزیت تزریق ژل لب

  • افزایش حجم و پر شدن لب‌ ها به صورت طبیعی
  •  تغییر شکل و ظاهر لب‌ ها برای بهبود ظاهر کلی صورت
  •  کاهش خطوط و چین‌ و چروک‌ های اطراف لب
  •  افزایش اعتماد به نفس و رضایت از ظاهر خود
  •  روش غیرجراحی و غیرخطرناک با زمان بهبود سریع

بیشتر بخوانید: مراحل تزریق فیلر چگونه است؟

تزریق ژل لب در کرج

کلینیک زیبایی آنسه در کرج به عنوان یکی از بهترین کلینیک‌ های کرج برای انجام تزریق ژل لب شناخته شده است. این کلینیک با دارا بودن تجربه و تخصص بالای پزشکان و پرسنل متخصص خود، به ارائه خدمات با کیفیت و با رویکرد حرفه‌ ای در زمینه تزریق ژل لب مشهور است.

ما در کلینیک زیبایی آنسه، از ژل‌ های با کیفیت و مطابق با استانداردهای بین‌المللی برای تزریق لب استفاده می کنیم. علاوه بر این، پزشکان و پرسنل کلینیک با دقت و حرفه‌ ای به نیازهای و اهداف همه بیماران توجه داشته و روش‌ های مناسب برای بهبود ظاهر لب‌ ها و صورت را ارائه می‌ دهند.

با توجه به نظرات مثبت بیماران و تجربه‌ های موفق افرادی که از خدمات کلینیک زیبایی آنسه استفاده کرده‌ اند، می‌ توان به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ ها برای انجام تزریق ژل لب در کرج اشاره کرد. اما مهم است که قبل از اقدام به همکاری با هر کلینیک، اطمینان حاصل کنید که شرایط بهداشتی و فنی مناسب فراهم شده است و صلاحیت پزشک را برای انجام روش زیبایی کاملاً بررسی کنید.

بیشتر بخوانید: هزینه کانتورینگ صورت

مشاوره رایگان کلینیک زیبایی آنسه

قبل از انجام هر نوع فرآیند زیبایی مانند تزریق فیلر لب، مشاوره با پزشک متخصص بسیار مهم و ضروری است. کلینیک زیبایی آنسه در کرج این خدمت را به شکل رایگان برای بیماران خود ارائه می‌ دهد. مشاوره با پزشک قبل از انجام هر نوع فرآیند زیبایی، به شما کمک می‌ کند تا با روش‌ ها، جزئیات و انتظارات فرآیند آشنا شوید و تصمیم مناسبی برای خودتان بگیرید. برای مثال می توانید از صلاحیت پزشک برای انجام تزریق اطمینان حاصل کنید.

پانوشت: برای تزریق ژل لب چند سی سی ژل لازم است، هزینه تزریق ژل لب، ویژگی های فیلر خوب برای تزریق

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *