تزریق فیلر گونه در کرج

بهترین مرکز تزریق فیلر گونه در کرج | بهترین کلینیک تزریق ژل گونه در کرج

با افرایش سن پوست صورت افتاده و به علت کاهش چربی‌های ناحیه گونه‌ها از حجم آنها کاسته می‌شود. این کاهش حجم، گونه‌ها را صاف و بی‌حالت نشان می‌دهد. فیلر گونه برای افزایش حجم، لیفت گونه و از بین بردن چروک‌های صورت بسیار موثر است. این فیلرها امروزه از محبوبیت زیادی برخوردار هستند و بسیاری از خانم ها و حتی آقایان از تزریق فیلر گونه و به طور کلی تزریق ژل صورت استفاده می‎کنند. در این مطلب به بررسی انواع فیلر، مراحل تزریق فیلر گونه، مزایا، معایب و عوارض آن خواهیم پرداخت و شما را با یکی از بهترین مراکز تزریق فیلر گونه در کرج آشنا خواهیم نمود.

تزریق فیلر گونه چیست؟

فیلر گونه یک ژل تزریقی است که برای حجم دهی به نواحی اطراف گونه استفاده می‌شود و به اصطلاح باعث پر شدن صورت و کاهش چین و چروک‌ها می‌شود. امروزه این روش یکی از محبوب‌ترین روش‌های زیبا سازی صورت می‌باشد. تزریق فیلر گونه روشی آسان و بی خطر بوده و اگر در مراکز معتبر و تحت نظر پزشک انجام شود؛ هیچگونه عوارضی ندارد.

چرا برجسته‌سازى گونه‌ها در زیبایی اهمیت دارد؟

برجستگی یا فرورفتگی گونه‌ها تاثیر زیادی بر فرم و حالت چهره می‌گذارد. مثلاً گونه‌های فرو رفته باعث می‌شود صورت تکیده بنظر برسد. همچنین تاثیر مستقیمی بر گودی زیر چشم می گذارد. فیلر گونه به بهبود فرم گونه و تناسب اجزای صورت کمک زیادی می‌کند.

چه افرادی کاندید مناسبی برای تزریق فیلر گونه هستند؟

قبل از اقدام به تزریق فیلر گونه باید پزشک خود را از بیماری یا داروهایی خاصی که مصرف می‌کنید، آگاه بسازید. اگر یکی از شرایط زیر را دارید تزریق فیلر گونه برای شما مناسب نمی‌باشد:

  • سابقه داشتن حساسیت به پروتئین
  • داشتن حساسیت به پروتئین‌های باکتریایی که در ساخت هیالورونیک اسید بکار می روند.
  • افراد مبتلا به اختلالات خونریزی مانند بیماران هموفیلی و یا تالاسمی
  • ابتلا به بیماری های خود ایمنی
  • افراد مبتلا به عفونت‌هایی مانند عفونت دندان (آبسه دندان)، گوش، گلو، بینی و یا آنفولانزای معده (گاستروانتریت)
  • ابتلا به بیماری سل

انواع فیلرهای تزریقی گونه کدامند؟

انواع مختلفی از فیلرگونه وجود دارد. دو مدل فیلر که بر پایه اسید هیالورونیک و اسید پلی‌لاکتیک هستند؛ برای حجم‌دهی به گونه‌ها بیشترین کاربرد را دارند. این دو نوع فیلر تاثیرات موقتی دارند. فیلر دیگری به نام کلسیم هیدروکسی آپاتیت نیز وجود دارد که برخی از پزشکان از آن جهت پرکردن گونه استفاده می‌کنند. ژوویدرم، رستیلن، اسکالپترا، پرفکتا، رووفیل، الانسه، رادیس از برندهای معروف فیلر گونه می‌باشند.

بیشتر بخوانید :  در رابطه با لیزر موهای زائد بیشتر بدانیم!

هزینه تزریق فیلر گونه

هزینه تزریق فیلرگونه با توجه به برند فیلر و حجم مورد استفاده، متفاوت می‌باشد. پزشک بهترین کسی است که می‌تواند انتخاب نوع فیلر را برای شما انجام دهد. البته در نهایت انتخاب با شما می‌باشد. برای اطلاع از هزینه‌های تزریق فیلر گونه در کرج به کلینیک زیبایی آنسه مراجعه نمایید و یا از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در وبسایت آنسه با این مرکز تماس بگیرید.

بهترین مرکز تزریق فیلر گونه در کرج

مدت زمان ماندگاری فیلر گونه

فیلرهای گونه معمولاً بین 6 ماه تا 2 سال دوام دارند که این میزان به نوع فیلر مورد استفاده بستگی دارد. لازم است بدانید انواع فیلرهای گونه پس از گذشت مدت زمان ذکر شده به تدریج حل شده و  و از طریق بافت پوست شما متابولیزه می‌شوند.

مراحل تزریق فیلر گونه

در ابتدا، پزشک پوست شما را کاملاً تمیز نموده و از لوسیون یا کرم بی‌حسی برای محل تزریق روی گونه‌ها استفاده می‌کند. سپس با کمک یک سوزن بسیار نازک مقدار کمی فیلر را زیر پوست شما و در چند ناحیه‌ی مختلف از گونه تزریق می‌نماید. ممکن است درحین تزریق، شما درد یا سوزش بسیار کمی درحد یک نیش کوچک احساس نمایید. اما به طور کلی فرآیند تزریق فیلر، درد ندارد. تزریق فیلر معمولا ۱۵ الی۳۰ دقیقه زمان می‌برد. جهت تزریق فیلر گونه در کرج می‌توانید به کلینیک زیبایی آنسه مراجعه نمایید و تحت نظر متخصص زیبایی تزریق خود را انجام دهید.

شرایط و مراقبت‌های پس از تزریق فیلر

پزشک معمولاً بلافاصله پس از تزریق فیلر گونه، کمپرس سرد بر روی نواحی تزریق شده قرار می‌دهد. نتیجه کار بلافاصله قابل مشاهده است. اما برای نتیجه بهتر دو هفته زمان لازم است تا التهاب از بین رفته و فرم واقعی صورت شما مشخص شود.

  • پس از تزریق، از آرایش کردن و استفاده از کرم و لوسیون، به مدت چند ساعت خودداری نمایید.
  • به محل تزریق دست نزنید.
  • از سیگار کشیدن خودداری نمایید.
  • برای پیشگیری از ایجاد اختلال در عملکرد فیلرها، موقع خواب سرتان را بالاتر قرار داده و به پشت بخوابید.
  • در معرض نور آفتاب قرار نگیرید.
  • به مدت 24 الی 48 ساعت از انجام ورزش های سنگین پرهیز نمایید.
  • به مدت 3 هفته از ماسک‌های محکم استفاده نکنید.

عوارض تزریق ژل گونه

تزریق در گونه به علت دور بودن از عروق، ایمن می باشد؛ اما ممکن است پس از تزریق مقداری تورم و کبوی در نواحی تزریق شده مشاهده گردد که معمولاً به مرور زمان و ظرف چند روز از بین می‌رود. ممکن است در بعضی موارد نیز عدم قرینگی در گونه‌ها مشاهده شود که در صورت مراجعه به پزشک و مراکز معتبر این امر بسیار کم اتفاق می‌افتد.

مزایای ژل گونه چیست؟

تزریق فیلر گونه نسبت به جراحی‌های زیبایی تهاجمی، مزایایی دارد که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم:

  • نتیجه تزریق فیلرگونه بلافاصله قابل مشاهده است. هرچند همانطور که در مطالب بالا ذکر شد بهتر است دو هفته برای رسیدن به نتیجه نهایی و مطلوب صبر کنید.
  • هزینه کمتر
  • خطرات کمتر
  • نتایج تزریق فیلر همیشگی نیست و ایجاد تغییرات جدید ممکن می‌باشد.
  • بهبودی سریع، عدم نیاز به دوران نقاهت
  • امکان بازگشت سریع به کار و فعالیت‌های روزمره

دریافت مشاوره رایگان از کلینیک زیبایی آنسه

تزریق فیلرگونه یک روش بدون جراحی می باشد که طرفداران زیادی دارد و افراد زیادی برای انجام آن به کلینیک‌های زیبایی مراجعه می‌نمایند. بهترین مارک ژل تزریقی باید توسط پزشک و منطبق با شرایط پوست و انتظارات شخص انتخاب شود. اگر قصد تزریق فیلر به گونه‌هایتان را دارید؛ به دنبال مراکز و پزشکانی باشید که دارای تخصص و سابقه درخشان در این زمینه هستند و درصد رضایت بالایی در بین مراجعه کنندگان خود دارند.

یکی از بهترین مراکز تزریق فیلر گونه در کرج، کلینیک زیبایی پوست و موی آنسه است. این مرکز زیبایی با بروزترین و مدرن‌ترین تجهیزات و همچنین با کمک گرفتن از پزشکان حاذق و کارشناسان زیبایی، آماده ارائه مشاوره رایگان و خدمات جهت مشتریان عزیز می باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین برندهای ژل برای تزریق به صورت

پانوشت: تزریق فیلر گونه در کرج ، ژل خوب برای گونه

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *