تزریق ژل پرفکتا اصل فرانسه در کرج

تزریق ژل پرفکتا اصل فرانسه در کرج/ هزینه تزریق ژل پرفکتا در کرج

تزریق ژل‌های حجم دهنده یک روش زیبایی است که برای بهبود حجم و شکل صورت استفاده می‌شود. این ژل‌ها اغلب حاوی موادی مانند اسید هیالورونیک هستند که به طور طبیعی در بدن یافت می‌شوند. پروسه تزریق ژل حجم دهنده بایستی توسط پزشکان متخصص و ماهر انجام شود. این ژل به ناحیه مورد نظر تزریق می‌شود تا حجم و کمیت بافت زیرپوستی را افزایش دهد. این روش می‌تواند برای پر کردن چین و چروک، کانتور صورت و یا ایجاد لب هایی زیبا استفاده شود. ما دراین مطلب به بررسی تزریق ژل پرفکتا اصل فرانسه در کرج می پردازیم.

بیشتر بخوانید : قیمت تزریق ژل الانسه در کرج چقدر است؟

ژل پرفکتا چیست و چه کاربردهایی دارد؟

پرفکتا محصول شرکت سین کلیر فرانسه بوده و جدیدترین نسل هیالورونیک اسید محسوب می‌شود. کاربرد فیلر پرفکتا برای آبرسانی به پوست، کاهش چین و چروک‌های صورت، حجم دادن به صورت و لب، رفع عدم قرینگی با نتایج طولانی مدت و طبیعی می‌باشد.

مهمترین مواد افزودنی در ژل‌های حجم دهنده، اسید هیالورونیک است که تا حد زیادی آب را در خود نگه می‌دارد و به ناحیه تزریق شده حجم و تراکم می‌بخشد. این روش به طور موقت بوده و یک روش غیرجراحی محسوب می شود.

این ژل در واقع نوعی میکروژل می‌باشد که به دلیل خاصیت بافری خود، موجب کاهش تورم و ماندگاری طولانی مدت در نواحی مختلف بدن و لب می‌شود. ماندگاری این ژل بسته به محل تزریق می‌تواند تا 18 ماه باشد.

بیشتر بخوانید : بهترین مرکز تزریق ژل ریوانس در کرج

مزایای انواع فیلر پرفکتا | تزریق ژل پرفکتا اصل فرانسه در کرج

در ادامه مطلب به بررسی تزریق ژل پرفکتا اصل فرانسه در کرج و به مزایای ژل محبوب پرفکتا می‌پردازیم:

  • تزریق ژل پرفکتا بدون بیهوشی انجام می‌شود و لذا دور نقاهت طولانی ندارد و بیمار نیاز به دوره استراحت طولانی پس از درمان نخواهد داشت. همچنین قادر است بلافاصله پس از تزریق،کارهای روزمره خود را از سر بگیرد.
  • اثرات این ژل به صورت طبیعی و فوری می‌باشد و دوام و ماندگاری خوبی دارد.
  • از آنجایی که ماده اصلی هیالورونیک اسید موجود در این ژل، منشا حیوانی ندارد، در نتیجه مواردی مانند گلوله شدن ژل به ندرت رخ می‌دهد.
  • درصورت ناراضی بودن و پشیمانی از تزریق فیلر پرفکتا، با کمک آنزیم هیالورونیداز می‌توان نتیجه را به حالت اولیه برگرداند.
  • پرفکتا نسبت به فیلرهای هیالورونیک اسید دیگر، از قیمت مناسب‌تری برخوردار است.
  • تزریق این ژل بی‌خطر بوده و عوارض جدی برای آن گزارش نشده است.

تزریق ژل پرفکتا اصل فرانسه در کرج/ هزینه تزریق ژل پرفکتا در کرج

نحوه تزریق ژل پرفکتا اصل فرانسه در کرج چگونه است؟

دقت نمایید که برای رسیدن به نتیجه دلخواه در خصوص تزریق ژل پرفکتا باید حتماً به یک کلینک معتبر و پزشک با تجربه مراجعه نمایید. جهت عمل تزریق، از یک سرنگ بسیار باریک استفاده می‌شود. تزریق این فیلر به طور کلی در زمانی در حدود 30 دقیقه انجام می‌گیرد و عموماً پزشک با استفاده از ژل‌های بی حس کننده موضعی باعث می‌شود تا شما دردی را احساس نکنید. این ژل با جذب آب، حالت طبیعی به خود می‌گیرد و پس از گذشت زمانی در حدود 2 هفته شما به نتیجه ایده ال خود خواهید رسید.

بیشتر بخوانید : قیمت هر سی‌سی ژل اینووسنس چقدر است؟

نکات و مراقبت‌های پس از تزریق ژل پرفکتا چیست؟

  • به منظور کم کردن حالت تورم در ناحیه تزریق، از کمپرس سرد استفاده نمایید.
  • به مدت 24 ساعت پس از تزریق، حتی الامکان از لوازم آرایشی استفاده نکنید.
  • برای مدت حدود 2 الی 3 هفته از قرارگرفتن در معرض اشعه UV و سونا پرهیز نمایید.
  • از حمام آب گرم و ورزش تا ۲۴ ساعت پس از تزریق خودداری کنید.
  • به مدت ۲۴ ساعت از مصرف داروهایی مانند آسپرین یا نوروفن، مکمل‌هایی مانند روغن‌ ماهی، گلوکوز امین و ویتامین B یا E که رقیق کننده خون هستند؛ خودداری نمایید زیرا ممکن است باعث تشدید کبودی در محل تزریق شوند.

اگر در جستجوی یک مرکز معتبر برای تزریق ژل پرفکتا اصل فرانسه در کرج هستید؛ حتما به کلینیک آنسه مراجعه نمایید و از خدمات بی نظیر این مجموعه استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید : رسیدن به زیبایی دائمی با تزریق ژل فیورج در کرج

عوارض احتمالی ژل پرفکتا

قطعاً هر گونه تزریقی می‌تواند عوارضی بدنبال داشته باشد. ولی مهم این است که اگر شما از محصولی ایمن و با کیفیت  استفاده کنید و تزریق را در یک مرکز معتبر زیر نظر پزشک متخصص انجام دهید؛ عوارض آن بسیار محدود و قابل چشم پوشی خواهد بود. فیلر پرفکتا یکی از بی خطرترین و کم عارضه ترین محصولات در بین ژل‌های زیبایی می‌باشد .شما بعد ازعمل تزریق، ممکن است مقداری قرمزی و کبودی جزئی در محل تزریق مشاهده نمایید که طبیعی می‌باشد و به سرعت از بین خواهد رفت.

انواع ژل پرفکتا و کاربرد هر کدام

فیلر پرفکتا فاین لاین (Perfectha FineLines) : از این فیلر جهت محو کردن چین و چروک‌های ریز و کم عمق و خطوط پنجه کلاغی چشم استفاده می‌شود. ماندگاری این نوع از فیلر پرفکتا حدودا 6 ماه می‌باشد.

فیلر پرفکتا درم (Perfectha Derm) : این مدل برای حجم دهی به گونه ها و لب کاربرد دارد و ماندگاری آن در حدود 12 ماه است. همچنین این ژل برای چین و چروک های متوسط و عمیق پوستی مثل چروکهای اطراف چشم، خط اخم و خنده کاربرد دارد.

فیلر پرفکتا دیپ (Perfectha Deep) : این نوع ژل پرفکتا جهت از بین بردن چین و چروک های شدید و عمیق، افزایش حجم لب و گونه، رفع چروکهای اطراف بینی و دهان و زاویه سازی صورت کاربرد دارد. ماندگاری این مدل 12 ماه است.

فیلر پرفکتا ساب اسکین ( Perfectha SubSkin) : کاربرد این فیلر برای زاویه سازی فک، اصلاح چانه و افزایش حجم گونه‌ها می‌باشد و ماندگاری در حدود 12 الی 18 ماه دارد.

فیلر پرفکتا کامپلیمنت (Perfectha Complement) : برای تزریق زیر چشم مناسب می‌باشد و ماندگاری آن 4 الی 6 ماه می‌باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در کرج کجاست؟

هزینه تزریق ژل پرفکتا در کرج

هزینه کلی تزریق ژل پرفکتا به تعداد دفعاتی که تزریق انجام می‌‌شود و همچنین به مقدار ژل مصرف شده بستگی دارد. ولی به صورت کلی با توجه با اینکه ژل پرفکتا دارای ماندگاری بالا و قیمت مناسبی می‌باشد، تزریق آن مقرون بصرفه است. شما عزیزان به منظور آگاهی از هزینه تزریق ژل پرفکتا در کرج، می‌توانید با مشاوران ما در مرکز زیبایی آنسه تماس بگیرید و مشاوره های عالی دریافت کنید.

بیشتر بخوانید : بهترین کلینیک برای تزریق ژل رستیلن در کرج کجاست؟

تزریق ژل پرفکتا اصل فرانسه در کرج در کلینیک آنسه

مرکز زیبایی آنسه یکی از کاملترین و معتبرترین موسسات زیبایی در استان البرز می‌باشد که در زمینه خدمات زیبایی پوست و مو فعالیت دارد. هدف اصلی کلینیک آنسه ارائه خدمات با کیفیت و مقرون بصرفه برای دوستداران زیبایی است. شما زیباجویان عزیز که بدنبال یک مرکز معتبر برای تزریق ژل پرفکتا اصل فرانسه در کرج هستید؛ می‌توانید با مراجعه به کلینیک پوست، مو و زیبایی آنسه از خدمات فوق العاده این مرکز زیبایی زیر نظر پزشکان متخصص و ماهر استفاده نمایید. جهت کسب مشاوره با ما تماس بگیرید.

[contact-us]

پانوشت : تزریق ژل پرفکتا اصل فرانسه در کرج، هزینه تزریق ژل پرفکتا در کرج، تزریق فیلر پرفکتا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *