تزریق ژل رووفیل اصل در کرج

تزریق ژل رووفیل اصل در کرج/ هزینه تزریق ژل رووفیل

ژل رووفیل از جمله ژل‌های پرطرفدار در بین آقایان و خانمها می‌باشد. این محصول بر پایه هیالورونیک اسید تولید شده است و از آنجایی که این ماده به صورت طبیعی در بدن وجود دارد؛ جایی برای نگرانی از لحاظ پس زده شدن ژل توسط بدن وجود ندارد. توسط این تزریق جادویی، خطوط روی پیشانی، کنار لب‌ها و اطراف چشم از بین می‌روند و نشانه‌های پیری از بدن شما دور می‌شود. در این مطلب قصد داریم شما را با فیلر رووفیل، انواع آن و تزریق ژل رووفیل اصل در کرج آشنا نماییم.

بیشتر بخوانید : قیمت تزریق ژل لب در کرج

معرفی ژل رووفیل

ژل رووفیل برای ترمیم، کاهش چین و چروک استفاده می‌شود. فیلرهای رووفیل می‌توانند در بدن تجزیه شوند و با وجود ترکیبات فعالی که در درون آنها وجود دارد؛ استحکام و سفتی پوست را بهمراه دارند. این ژل در قالب سه مدل محصول تولید و روانه بازار شده است که هرکدام موارد استفاده خاصی دارند و جهت جوانسازی ناحیه خاصی از صورت به کار می روند. در ادامه انواع ژل رووفیل را معرفی می‌کنیم.

تزریق ژل رووفیل اصل در کرج/ هزینه تزریق ژل رووفیل

بیشتر بخوانید : هزینه تزریق ژل پرفکتا اصل در کرج چقدر است؟

انواع فیلر رووفیل و کاربرد هر کدام

  • رووفیل فاین:  برای بهبود و رفع چین و چروک‌های سطحی صورت و دستها، اصلاح جای اسکار و زخم، کاربرد دارد. میزان ماندگاری این ژل در حدود 10 ماه است.
  • رووفیل پلاس: برای رفع چین و چروک‌های نسبتاً عمیق ، افزایش حجم گونه‌های توخالی، کانتور صورت، پیشانی، فک و افزایش حجم لب کاربرد دارد . این محصول می‌تواند تا 12 ماه ماندگاری داشته باشد.
  • رووفیل اولترا : کاربرد این مدل از ژل رووفیل برای رفع چین و چروک‌های عمیق مانند پل بینی، چین‌های بینی، فک، گونه و پیشانی می‌باشد. معمولاً نتایج آن به طور ​​میانگین تا ۱۲ ماه ماندگاری دارد.

مراقبت‌های قبل از تزریق انواع ژل رووفیل (Revofil)

برای افزایش اثربخشی تزریق ژل رووفیل باید اقدامات و مراقبت‌هایی را پیش از تزریق در نظر بگیرید:

  • به مدت 24 ساعت قبل از تزریق، از نوشیدن الکل و کشیدن سیگار اجتناب نمایید.
  • داروهای ضد انعقاد خون و ضد التهاب غیر استروئیدی مصرف نکنید.(منظور داروهایی مانند آسپرین و ایبوپروفن می‌باشد)
  • در روز تزریق آرایش نکنید.
  • در صورت ابتلا به بیماری مزمن پوستی، بیماری سرطان یا دیابت حتماً قبل از تزریق، پزشک خود را آگاه سازید.

بیشتر بخوانید : کلینیک تزریق ژل الانسه اصل در کرج

مراقبت‌های بعد از تزریق انواع ژل رووفیل (Revofil)

احتمال دارد پس از تزریق، شاهد التهاب و قرمزی در ناحیه مورد نظر و اطراف آن شوید. این موضوع نگران کننده نیست و معمولاً علائم طی چند روز رفع می‌شوند. از کمپرس سرد برای از بین بردن سریعتر علایم کمک بگیرید.

بعد از تزریق به علت جلوگیری از حرکت ژل سعی کنید فشاری به ناحیه تزریق وارد نشود. مایعات سرد به‌ خصوص آب بنوشید. از کشیدن سیگار، مصرف نوشیدنی‌های الکلی، قرارگیری در معرض اشعه ماورابنفش نور خورشید و رفتن به محیط‌های خیلی گرم یا خیلی سرد خودداری نمایید؛ زیرا می تواند باعث تشدید علائم در شما شود.

مطمئناً شما با انتخاب یک کلینیک معتبر و یک پزشک ماهر می‌توانید از بروز عوارض جدی و خطرناک جلوگیری نمایید. در این خصوص کلینیک زیبایی آنسه جهت تزریق ژل رووفیل اصل در کرج گزینه مناسبی برای شما می‌باشد؛ چرا که می‌توانید با آرامش خاطر تزریقی ایمن و ایده آل را در این مرکز انجام دهید.

بیشتر بخوانید : بهترین مرکز زیبایی برای تزریق ژل ریوانس در کرج

هزینه تزریق ژل رووفیل Revofil

فیلر رووفیل فرمولاسیون ویژه و منحصربفردی دارد، به همین دلیل در مقایسه با بسیاری از فیلرهای دیگر، از قیمت بالاتری برخوردار است. البته محاسبه هزینه تزریق ژل رووفیل به عواملی مانند مدل ژل، مقدار تزریق‌شده، محل تزریق، کلینیک موردنظر و دستمزد پزشک بستگی دارد. در این مورد کلینیک آنسه با ارائه مناسب ترین هزینه‌ها، به شما بهترین خدمات را زیر نظر پزشک متخصص ارائه می‌دهد. برای آگاهی دقیق‌تر از هزینه تزریق ژل رووفیل در کرج می‌توانید با مشاوران کلینیک آنسه تماس بگیرید.

مزایای فیلر رووفیل (Revofil)

رضایت‌مندی بالای زیبا جویان: ژل رووفیل از درصد رضایت بالایی در بین مشتریان مراکز زیبایی برخوردار است. شما با نظر خواهی از کسانی که قبلا این ژل را تزریق نموده اند، می‌توانید درصد رضایت بالای آن را ببینید.

ماندگاری و دوام طولانی مدت: این ژل در مقایسه با بسیاری از ژل‌های زیبایی، ماندگاری بالاتری دارد و اگر به درستی مراقبتهای پس از تزریق را رعایت نمایید، ماندگاری آن نیز بیشتر خواهد شد و در نتیجه نیاز به جلسات ترمیم کمتر و از هزینه شما نیز کاسته می‌شود.

عوارض کم: این ژل عوارض جدی ندارد و عوارض جزئی آن نیز در مدت زمان کمی برطرف می‌شود. البته در صورتی که تزریق در مراکز معتبر و تحت نظر پزشک صورت گیرد. اما در صورت مراجعه به مراکز نامعتبر و غیر استاندارد، تزریق این ژل می‌تواند خطرات جدی برای شما به دنبال داشته باشد.

کلینیک آنسه یکی از بهترین مراکز زیبایی پوست و مو و تزریق ژل رووفیل اصل در کرج می‌باشد و برای اشخاصی که خواهان تزریق این فیلر هستند؛  قطعا بهترین انتخاب است.

تزریق ژل رووفیل اصل در کرج/ هزینه تزریق ژل رووفیل

بیشتر بخوانید : رسیدن به زیبایی دائمی با تزریق ژل فیورج در کرج

نحوه صحیح تزریق فیلر رووفیل

برای تزریق رووفیل باید حتماً به  پزشک متخصص زیبایی مراجعه نمایید. معمولاً تزریق این فیلر درد خاصی نداشته و پزشک با استفاه از مواد بی حس کننده‌ موضعی، عمل تزریق را بدون درد انجام می‌دهد. کل این پروسه در حدود 30 الی 90 دقیقه به طول می‌انجامد.

ابتدا پزشک نواحی تزریق را انتخاب کرده و ضدعفونی می‌نماید. سپس با توجه به تخصص و تبحر خود تعیین می‌کند که چه نوع و چه مقدار ژل باید برای آن قسمت تزریق شود. سپس فیلر را با کمک یک سوزن ظریف به نواحی مشخص شده تزریق می‌نماید. در بسته بندی این محصول، ۲ عدد سرنگ استریل پرشده وجود دارد.

محصولات رووفیل هنگامی که به پوست وارد می‌شوند، به ناحیه مورد نظر حجم می افزایند و در واقع باعث لیفتینگ و صاف شدن چروک‌ها می‌شوند.

بیشتر بخوانید : بهترین مرکز تزریق ژل رستیلن در کرج کجاست؟

معرفی کلینیک زیبایی آنسه

در این مقاله، سعی کردیم اطلاعاتی در خصوص ژل رووفیل در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا با مزایای تزریق آن آشنا شوید . برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید با کلینیک زیبایی آنسه در کرج تماس بگیرید. این کلینیک با در اختیار داشتن امکانات به روز و پزشکان متخصص و باتجربه، آماده ارائه خدمات زیبایی از جمله تزریق ژل رووفیل اصل در کرج می‌باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین مرکز لیزر موهای زائد در کرج

پانوشت : تزریق ژل رووفیل اصل در کرج، هزینه تزریق ژل رووفیل، فیلر رووفیل

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *