تزریق ژل اینووسنس در کرج

کلینیک زیبایی آنسه با تزریق ژل اینووسنس در کرج + قیمت هر سی‌سی ژل اینووسنس

تزریق ژل اینووسنس به عنوان یک روش غیرجراحی و غیرتهاجمی برای بهبود ظاهر پوست محسوب می‌شود. مهمترین نکته این است که این فرآیند باید توسط پزشکان و افراد متخصص در زمینه زیبایی انجام بگیرد تا نتایج مطلوب و ایمنی برای متقاضی فراهم شود. ژل اینووسنس ( Inovosense Filler )  از نوع ژل هیالورونیک اسید می‌باشد که جهت افزایش حجم، برطرف کردن چین و چروک‌های پوستی و به منظور تازه‌سازی و جوانسازی پوست استفاده می‌شود. در این مطلب به بررسی انواع ژل اینووسنس و معرفی بهترین مرکز تزریق ژل اینووسنس در کرج خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید : زیبایی دائمی با تزریق ژل فیورج در کرج

انواع ژل اینووسنس

در این قسمت به معرفی انواع ژل اینووسنس می‌پردازیم:

  • فیلر شاین

ژل شاین اینووسنس جهت آبرسانی به پوست در مناطق صورت، گردن، دکلته و پشت دست‌ها کاربرد دارد.

این فیلر سریع جذب پوست شده و  آثار آن به سرعت در آبرسانی و جوانسازی پوست قابل مشاهده خواهد بود. ماندگاری فیلر شاین اینووسنس در مقایسه با سایر فیلرهای اینووسنس، کوتاه‌تر بوده و به منظور گرفتن نتیجه دلخواه، لازم است که تزریق آن‌ را در طول سال تکرار نمایید. در ترکیبات این نوع فیلر، 10 میلی گرم هیالورونیک اسید و 0.3 درصد لیدوکائین وجود دارد.

  •  فیلر سیلک

فیلر سیلک اینووسنس جهت برطرف کردن چین و چروک‌های سطحی صورت مانند خط اخم، خطوط کنار چشم، خطوط ریز پشت و حاشیه لب و برای کانتورینگ لب‌ها کاربرد دارد.

این ژل برای نواحی حساس صورت مانند زیرچشم استفاده می‌شود. ماندگاری فیلر سیلک اینووسنس با توجه به نوع پوست اشخاص متفاوت و حدود 6 الی 12 ماه می‌باشد. فیلر سیلک حاوی 19 میلی گرم هیالورونیک اسید و 0.3 درصد لیدوکائین است.

  •  فیلر اسمایل

فیلر اسمایل اینووسنس جهت رفع چین و چروک‌های متوسط صورت مانند خط خنده، خطوط گوشه لب و حجم دهی به لب‌ها کاربرد دارد. مدت زمان ماندگاری این ژل بین 6 تا 12 ماه بوده و دارای 20 میلی گرم هیالورونیک اسید و 0.3 درصد لیدوکائین می‌باشد.

  • فیلر استایل

فیلر استایل اینووسنس برای رفع عیوبی مانند چین‌های عمیق خط خنده، لیفتینگ نواحی گونه، چانه و شقیقه کاربرد دارد. ماندگاری فیلر استایل، 9 تا 12 ماه بوده و حاوی 23 میلی گرم هیالورونیک اسید و 0.3 درصد لیدوکائین است.

  •  فیلر شیپ

فیلر شیپ اینووسنس جهت کانتورینگ و افزایش حجم گونه ها، اصلاح عیوب چانه، زاویه دادن به فک و رفع گودی شقیقه کاربرد دارد. زمان ماندگاری این ژل 12 تا 18 ماه بوده و دارای 25 میلی گرم هیالورونیک اسید و 0.3 درصد لیدوکائین می‌باشد.

در خصوص تزریق ژل اینووسنس در کرج، می‌توانید به کلینیک زیبایی آنسه مراجعه نمایید و یا به صورت تلفنی از مشاوره رایگان مشاوران این مرکز، استفاده نمایید.

کلینیک زیبایی آنسه با تزریق ژل اینووسنس در کرج + قیمت هر سی‌سی ژل اینووسنس

بیشتر بخوانید : بهترین مرکز تزریق ژل رستیلن در کرج کجاست؟

باید‌ها و نبایدهای تزریق فیلر اینووسنس

تزریق فیلر اینووسنس برای بیمارانی که دیابت داشته و یا اشخاصی که ابتلا به بیماریهای قلب و عروقی دارند توصیه نمی‌شود. از طرفی تزریق این فیلر جهت افرادی که دچار مشکلات عصبی، عضلانی یا خود ایمنی هستند و به مواد تزریقی حساسیت دارند؛ مناسب نمی‌باشد. ضمناً زنان در دوران بارداری و شیردهی نیز نمی‌توانند این ژل را تزریق نمایند.

اقدامات قبل از تزریق ژل اینووسنس

  • در صورت ابتلا به بیماری یا مصرف داروی خاص حتماً قبل از تزریق پزشک خود را آگاه نمایید.
  • از 2 هفته قبل ار تزریق، داروهایی رقیق کننده خون مانند آسپرین و ایبوپروفن مصرف نکنید.
  • از یک هفته قبل از تزریق از مصرف الکل و دخانیات پرهیز نمایید.
  • 3 روز قبل از تزریق، محصولات موضعی مانند رتینال‌ها، اسیدکلیکولیک‌ها، ترتیئوئین و اسیدهای آلفا هیدروکسی و غیره را مصرف نکنید..
  • 2 هفته قبل از اقدام به تزریق از انجام کارهای دندانپزشکی خودداری نمایید.

بیشتر بخوانید : درباره تزریق فیلر گونه بیشتر بدانید!

 

توصیه ها و مراقبت‌های پس از تزریق ژل اینووسنس

  • به منظور کم کردن کبودی و ورم در ناحیه تزریق، کمپرس یخ استفاده نمایید.
  • به مدت 4 ساعت پس از تزریق، دراز نکشید و سرتان را پایین نگه ندارید.
  • در روزهای اول بعد از تزریق روی صورت نخوابید و از فشار آوردن به محل تزریق خودداری نمایید.
  • در 12 ساعت اولیه پس از تزریق، آرایش نکنید.
  • بعد از تزریق فیلر به مدت دو هفته از سونا و سولاریوم استفاده نکنید و در مقابل تابش مستقیم نور خورشید نیز قرار نگیرید.

زیباجویانی که در محدوده استان البرز هستند و تمایل دارند برای تزریق انواع ژل از جمله تزریق ژل اینووسنس در کرج به یک مرکز معتبر مراجعه نمایند؛ می‌توانند کلینیک آنسه را انتخاب نموده و از خدمات بی نظیر این مجموعه بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید : همه چیز درباره هزینه تزریق ژل استایلج

عوارض تزریق ژل اینووسنس

عوارض تزریق انواع ژل عموماً خفیف و موقتی می‌باشد و در مدت زمان بسیار کوتاهی از بین می‌رود. قرمزی موقت، ورم، کبودی خفیف، درد از رایج‌ترین عوارض  فیلرها می‌باشند. این عوارض معمولاً با رعایت نکاتی که پزشک شما جهت مراقبت بعد از تزریق به شما توصیه می‌نماید و در بخش قبلی هم به آنها اشاره شد، به سرعت از بین خواهند رفت. اما در صورت مشاهده عوارض جدی حتماٌ پزشک خود را در جریان قرار دهید تا توصیه ها و اقدامات لازم برای شما انجام شود.

قیمت هر سی‌سی ژل اینووسنس

قیمت هر سی‌سی ژل اینووسنس تحت تأثیر چندین عامل قرار می‌گیرد. این روزها به علت نوسانات زیاد قیمت دلار و وارداتی بودن ژل‌های تزریقی، تمام هزینه‌ها تقریبی و متغیر می‌باشند. از عوامل تاثیر گذار بر قیمت هر سی سی ژل اینووسنس  می‌توان به نوع  و مقدار ژل مصرفی و ترکیبات آن، شرکت سازنده، مدت زمان ماندگاری فیلر اشاره نمود. از طرفی ناحیه تزریق نیز در قیمت ژل تاثیرگذار است. مثلاً هزینه تزریق در لب با گونه یا چانه ممکن است تفاوت داشته باشد. نوع مهارت و تخصص پزشک نیز از دیگر عوامل تاثیرگذار می‌باشد.

 برای آگاهی کامل‌تر در مورد هزینه تزریق ژل اینووسنس، پیشنهاد می‌شود اگر در محدوده کرج و استان البرز سکونت دارید با کلینیک زیبایی آنسه در کرج تماس حاصل نموده و با کارشناسان زیبایی این کلینیک مشورت کنید تا اطلاعات دقیق‌تری در مورد قیمت این ژل مرغوب و انتخاب مناسب برای نیازتان را دریافت نمایید.

بیشتر بخوانید : تزریق ژل چه خطراتی دارد؟

مشاوره رایگان در کلینیک آنسه / بهترین مرکز تزریق ژل اینووسنس در کرج

کمک گرفتن از مشاوران کلینیک زیبایی می‌تواند به شما کمک نماید تا تصمیم درستی در مورد تزریق ژل (مانند ژل اینووسنس) بگیرید و اطلاعات بیشتری در مورد این موضوع کسب نمایید. در این مشاوره، شما می‌توانید به آگاهی درمورد نحوه تزریق ژل، انتخاب نوع ژل مناسب برای شما، تخصص پزشک مربوطه، هزینه ها و غیره دست پیدا کنید. لذا شما زیباجویان عزیز که به دنبال بهترین مرکز تزریق ژل اینووسنس در کرج هستید؛ می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان مجموعه آنسه در کرج در تماس باشید.

بیشتر بخوانید : معرفی بهترین کلینیک برای لیزر موهای صورت آقایان در کرج

بیشتر بخوانید: بهترین دکتر زاویه سازی صورت در کرج کیست؟

[contact_us]

پانوشت : تزریق ژل اینووسنس در کرج، قیمت هر سی‌سی ژل اینووسنس، بهترین کلینیک تزریق ژل اینووسنس

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *