قیمت تزریق ژل امی در کرج/ کلینیک ارزان برای تزریق ژل امی در کرج

قیمت تزریق ژل امی در کرج/ کلینیک ارزان برای تزریق ژل امی در کرج

قیمت تزریق ژل امی در کرج به عوامل زیادی وابسته است که در این مطلب بعد از معرفی این فیلر در مورد آن صحبت خواهیم نمود. فیلر هیالورونیک اسید امی ساخت شرکت Beautiful Korea می‌باشد. در این مطلب انواع ژل امی، مزایا، عوارض و دیگر مشخصات این فیلر را مورد بررسی قرار می‌دهیم و در انتها به معرفی یک کلینیک خوب و ارزان برای تزریق ژل امی در کرج می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید : بهترین کلینیک مزوتراپی مو در کرج کجاست؟

انواع فیلر امی Ammi

فیلر امی Ammi یک ژل هیالورونیک اسید و تهیه شده از منبع انسانی می‌باشد. این ژل به صورت یک سرنگ استریل شده و آماده تزریق تولید می‌گردد.

  • Ammi Crystal : ناحیه مورد مصرف این نوع فیلر امی در چانه، گونه، زاویه سازی و تزریق در شقیقه‌ها می‌باشد. نتایج حاصل از تزریق این نوع فیلر بین 9-12 ماه باقی خواهد ماند.
  • Ammi Aqua : ناحیه مورد مصرف این فیلر در قسمت‌های لب، خط لب، بینی و چروک‌های روی پیشانی می‌باشد. نتایج حاصل از تزریق این نوع فیلر بین 9-12 ماه باقی خواهد ماند.
  • Ammi Hydro : ناحیه مورد مصرف برای این نوع ژل، زیر چشم و خط خنده است. نتایج حاصل از تزریق این نوع فیلر بین 9-12 ماه باقی خواهد ماند.
  • Ammi Body Filler H : فیلر امی مدل اچ دارای بافت سفتی می‌باشد. این فیلر بیشتر برای بدن کاربرد دارد و جهت حجم دهی به باسن، صورت، دست‌ها، پرکردن خطوط عمقی و سطحی، حجم دهی به گونه، زاویه سازی فک و چانه می‌باشد. 8 الی 10 ماه، نتایج تزریق این ژل باقی می‌ماند.
  • فیلر امی مدل اس Ammi S : این فیلر بافت نرمی داشته و جهت نواحی خط خنده و اخم، لب و… استفاده می‌شود و برای پوست های حساس گزینه مناسبی است.
  • ژل فیلر Ammi ژنیتال و لابیا دیزایری desiree : این فیلر مناسب برای اندام‌های خصوصی خانم ها ( جوان سازی واژن) و آقایان تولید شده است و به شکل یک سرنگ 3 سی سی می‌باشد.

بیشتر بخوانید : هزینه تزریق ژل رووفیل در کرج چقدر است؟

روش درمان با فیلر امی به چه صورت می‌باشد؟

تزریق فیلر امی یک روش غیرتهاجمی محسوب می‌شود. این عمل با بی‌حسی موضعی صورت گرفته و نتیجه کار بعد از تزریق، سریعاً نمایان می‌شود. بیمار پس از تزریق این فیلر، قادر است بلافاصله فعالیت‌های روزمره خود را شروع کند. ممکن است کبودی، تورم یا قرمزی مختصری در ناحیه تزریق رخ دهد که با مراقبت‌های پس از تزریق که در ادامه توضیح داده شده است؛ این عوارض احتمالی به سرعت از بین می روند.

برای اطلاع از قیمت تزریق ژل امی در کرج، حتماً با کلینیک آنسه تماس بگیرید؛ زیرا از شنیدن قیمت‌های منصفانه این مرکز زیبایی شگفت زده خواهید شد.

قیمت تزریق ژل امی در کرج/ کلینیک ارزان برای تزریق ژل امی در کرج

توصیه های قبل از تزریق فیلر امی

  • سلامت عمومی فرد متقاضی تزریق ژل مهم است.
  • در صورت سابقه تبخال مکرر، حتماً با پزشک خود در میان بگذارید.
  • در صورت مصرف آنتی بیوتیک و یا ابتلا به بیماری خاص، حتماً به پزشک خود اطلاع دهید.
  • در صورت مصرف داروی رتین حتماً از دو روز قبل از اقدام به تزریق، مصرف آن را قطع نمایید.
  • حداقل از 5 روز قبل از تزریق، مصرف داروهایی مانند آسپرین و ایبوپروفن را قطع کنید.
  • در روزهای قبل از تزریق از کشیدن سیگار پرهیز کنید.

بیشتر بخوانید : بهترین کلینیک برای تزریق ژل پرفکتا اصل فرانسه در کرج

مراقبت‌های لازم بعد از تزریق ژل امی  Ammi

  • پس از تزریق ژل ممکن است عوارضی مثل کبودی، ورم، عدم تقارن را مشاهده نمایید. این عوارض احتمالی، رایج می‌باشد و جای نگرانی وجود ندارد؛ زیرا به سرعت از بین می‌روند. نتیجه نهایی حدوداً 4 هفته پس از درمان قابل مشاهده است.
  • پس از تزریق ژل برای چند ساعت از لمس کردن صورتتان خودداری نمایید.
  • در روز تزریق، از آرایش کردن دوری نمایید.
  • اجتناب از سولاریوم یا سونا
  • از انجام ورزش شدید به مدت 24 ساعت بعد از تزریق، پرهیز کنید.

قیمت تزریق ژل امی در کرج و عوامل موثر بر آن

در زمان کنونی به علت نوسانات قیمت ارز و دارو، هزینه‌ها و قیمت تزریق ژل، ثابت نیست. بهتر است یک روز قبل از مراجعه به کلینیک مورد نظر، از آخرین وضعیت هزینه‌ها مطلع شوید. افراد و مراکز زیادی به ارائه خدمات زیبایی اشتغال دارند. عواملی مانند دستمزد پزشک و خدمات مراکز بر قیمت تزریق ژل تاثیرگذار است. در کلینیک آنسه قبل از انجام تزریق، شما طی یک جلسه مشاوره می‌توانید با پزشک خود در رابطه با تزریق و نتیجه آن مشورت نمایید. در جلسه مشاوره ای که با پزشک خود دارید، برند ژل، میزان ژل، ناحیه مورد تزریق و قیمت تزریق ژل، تعیین می‌شود.

بیشتر بخوانید : تزریق ژل ریوانس در کرج 

چه مواردی باعث افزایش هزینه تزریق ژل می شود؟

قیمت تزریق ژل امی در کرج تحت تاثیر عوامل زیادی قرار دارد و در بعضی شرایط باعث افزایش یا کاهش هزینه خواهد شد. مثلا اگر فیزیولوژی بدن فرد به صورتی باشد که ژل دیرتر جذب شود؛ به دلیل طولانی تر شدن زمان مراجعه بعدی و در بازه بلند مدت، فرد هزینه کمتری پراخت می‌نماید. لازم به ذکر است که هزینه تزریق ژل در یک ناحیه برای دو نفر ممکن است یکسان نباشد و همه این موارد در جلسه مشاوره مشخص می‌شود. زیرا فرمی که فرد برای نتیجه کار مد نظر دارد نیز تعیین کننده هزینه می‌باشد. مثلا فردی که علاقه دارد لب‌های بسیار پرحجمی داشته باشد، نسبت به فردی که فقط خواستار تزریق فیلر در یکی از لب‌های بالا یا پایین می‌باشد، ژل بیشتری نیاز دارد.

بیشتر بخوانید : بهترین مرکز تزریق ژل رستیلن در کرج کجاست؟

بهترین کلینیک برای تزریق ژل امی در کرج

زیبا جویان عزیز سعی نمایید حتماً برای انتخاب کلینیک زیبایی جهت تزریق ژل، وسواس به خرج داده و تحقیق نمایید. کلینیک آنسه واقع درعظیمیه کرج، با استفاده از کادر پزشکی قوی، رعایت اصول بهداشتی و ارائه قیمت‌های منصفانه و مقرون به صرفه سعی در جلب رضایت صد در صدی مراجعه کنندگان خود دارد.

اگر شما در محدوده استان البرز به دنبال یک کلینیک ارزان برای تزریق ژل امی در کرج هستید؛ حتماً به کلینیک آنسه واقع در عظیمیه کرج مراجعه نمایید. با مراجعه حضوری یا تماس تلفنی می‌توانید از قیمت تزریق ژل امی در کرج و شرایط استفاده از امکانات کلینیک اطلاعات بیشتری کسب نموده و با آسودگی خاطر تزریق ژل خود را انجام دهید.

جهت مشاوره تلفنی با مشاوران کلینیک آنسه از طریق شماره تلفن‌های درج شده در سایت اقدام نمایید.

بیشتر بخوانید : معرفی بهترین مرکز تزریق فیلر گونه در کرج

پانوشت : قیمت تزریق ژل امی در کرج، کلینیک ارزان برای تزریق ژل امی در کرج، قیمت فیلر امی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *