تزریق ژل استایلج در کرج | بهترین مرکز تزریق ژل استایلج در کرج

به مرور زمان و بالا رفتن سن، پوست بدن افراد دچار شل شدگی و افتادگی می‌شود. در این حالت چروک‌ها ایجاد می‌شوند و فرد حس پیری می‌گیرد. این مسئله برای افراد زیادی ناراحت کننده است. برای همین هم برای رفع آن‌ها اقدام می‌کنند. یکی از روش‌های رفع افتادگی‌ها، از دست دادن حجم بافت‌ها و رفع چین و چروک‌ها، تزریق ژل‌های زیبایی است.

ژل‌های که برای این روش‌ها بکار می‌روند، برندهای متنوعی دارند. مانند ژل استایلج که یکی از بهترین برندهای فیلر است و کاربردهای متنوعی دارد. تزریق ژل استایلج در کرج روشی است متداول که در بهترین کلینیک زیبایی کرج انجام می‌شود.

تزریق ژل استایلج در کرج

گفتیم که ژل استایلج یک فیلر محبوب و شناخته شده است و معمولاً زیباجویان برای تزریق ژل استایلج در کرج به دنبال مرکز معتبری هستند. شاید بپرسید چرا انتخاب مرکز معتبر برای تزریق آن بسیار مهم است؟ باید گفت که انتخاب مرکز معتبر از جهت بکار گیری مواد اصلی، استرلیزه بودن محیط، حضور پزشک متخصص و هزاران فاکتور مهم دیگر حائز اهمیت است.

شاید در شهر کرج مراکز زیبایی معتددی وجود داشته باشند اما به همه آن‌ها نمی‌توان اعتماد کرد. اعتماد نابجا می‌تواند سلامتی فرد را به خطر بیاندازد. کلینیک زیبایی آنسه در کرج،  که بهترین کلینیک زیبایی برای تزریق ژل استایلج در کرج می‌باشد، قاعدتاً بهترین انتخاب هر فردی است.

ژل استایلج

فیلر استایلج، یک پر کننده پوست است که ساختاری طبیعی و سازگار با بدن دارد. این فیلر حاوی هیالورونیک اسید و آنتی اکسیدان‌هایی مثل مانیتول و سوربیتول است. این فیلر از سال 2011 وارد عرصه پزشکی و زیبایی شد و منبع ساخت آن شرکت فرانسوی ویواسی می‌باشد.  همچنین فیلر استایلج دارای تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا یعنی FDA هم است.

لازم است ذکر کنیم که این فیلر در ترکیباتش لیدوکائین دارد و فرد زمان تزریق آن دردی حس نمی‌کند. فیلرهای استایلج با تکنولوژی پتنت تولید می‌شوند و هر کدام غلظت‌های مختلفی دارند. ایمنی فیلرهای استایلج بسیار زیاد است زیرا از فناوری شبکه درهم تنیده و چگالی پیوندهای متقاطع بهره برده است. این ژل انواع مختلف با کاربردهایی نظیر رفع چین و چروک، حجم دهی به بافت‌ها، جوانسازی پوست و… دارد.

بیشتر بخوانید: هزینه تزریق فیلر گونه در کرج چقدر است؟

انواع ژل استایلج

استایلج در مدل‌های مختلف با غلظت‌ها و کاربردهای مختلفی وجود دارد؛

  • فیلر استایلج هیدرو (Stylage Hydro): مدل هیدرو در مزوتراپی مصرف دارد و به لایه درم یعنی لایه سطحی پوست تزریق می‌شود. هیدرو می‌تواند پوست را آبرسانی کند. مناطقی که می‌توان فیلر استایلج هیدرو را تزریق کرد نواحی گردن، صورت، سر، دست و سینه هستند.
  • ژل استایلج هیدرومکس (Stylage Hydromax): مدل هیدرومکس نیز پوست‌های دهیدراته را درمان می‌کند و بیشتر در مزوتراپی کاربرد دارد. این مدل برای جوانسازی پوست، ترمیم خاصیت ارتجاعی آن و جوانسازی صورت و گردن و دست استفاده می‌شود. هیدرومکس نمی‌تواند چین و چروک‌ها را رفع کند.
  • ژل استایلج اسپشیال لیپز (Stylage Special Lips): این فیلر به لایه میانی پوست تزریق می‌شود. کاربرد آن حجم دهی به لب‌ها، تغییر یا اصلاح خطوط لب، متقارن کردن لب بالا و پایین، آبرسانی لب و فرم‌دهی آن است. ژل اسپشیال لیپز با لیدوکائین تزریق می‌شود تا فرد درد احساس نکند.
  • ژل استایلج اس (Stylage S): مدل S کمترین غلظت را در بین مدل‌های فیلر استایلج دارد. این فیلر به لایه غشای میان پوست تزریق می‌شود و برای رفع خط اخم، خط خنده، تزریق به گونه‌ها، رفع خطوط اطراف چشم، پیشانی و دهان بکار می‌رود.
  • ژل استایلج ام (Stylage M):  استایلج M به غشای میان پوست عمیق تزریق می‌شود. کاربرد آن رفع خطوط و چین خوردگی‌های بینی، افتادگی گونه‌ها، لیفت بینی، رفع قوز بینی و اصلاح فرم لاله گوش است. این فیلر را با لیدوکائین تزریق می‌کنند.
  • ژل استایلج ال (Stylage L): غلظت بالای مدل استایلج L، آن را برای رفع چین و چروک‌های عمیق مناسب کرده است. از این ژل برای کاهش حجم پشت دست و جوانسازی پوست بدن و دست نیز استفاده می‌کنند.
  • ژل استایلج ایکس ال (Stylage XL): ژل استایلج XL برای تقویت فرم صورت استفاده می‌شود و می‌توان آن را به استخوان گونه برای اصلاح و فرم‌دهی تزریق کرد. کاربردهای دیگر این فیلر کانتورینگ صورت، افتادگی جزئی پلک و رفع خطوط عمیق صورت است. ژل ال ایکس استایلج متراکم‌ترین هیالورونیک اسید است و به لایه‌های عمیق پوست تزریق می‌شود.

ماندگاری فیلر استایلج

بطور میانگین فیلر استایلج بین 6 تا 12 ماه ماندگاری دارد، اما هر کدام از مدل‌های آن ماندگاری مختص به خودش را دارد. برای مثال مدل اس این برند تا 9 ماه ماندگاری دارد و مدل ام تا 12 ماه. یا در مدل ایکس ال دوام به 12 ماه هم می‌رسد. همچنین لازم است ذکر کنیم که هر فردی شرایط بدنی خاصی دارد و با توجه به این شرایط، فیلرها شروع به تجزیه شدن می‌کنند.

تزریق ژل استایلج در کرج | بهترین مرکز تزریق ژل استایلج در کرج

مزایای تزریق ژل استایلج

  • این فیلرها از ایمنی بالایی برخوردار هستند.
  • سازگار با بدن همه‌ی انسان‌ها هستند.
  • مدت دوام این مدل فیلرها بالا است.
  • در ترکیبات آن‌ها لیدوکائین وجود دارد که باعث شده زمان تزریق دردی حس نشود.
  • دارای ترکیبات جوانساز پوست است.
  • عارضه‌های بسیار کم و خفیفی پس از تزریق آن ایجاد می‌شود.
  • اثرات به طرز آنی قابل مشاهده هستند.
  • قیمتی اقتصادی دارد.

هزینه تزریق فیلر استایلج

فیلر استایلج یکی از اقتصادیترین فیلرهای موجود در بازار است که کاربردهای بسیار زیادی دارد. اما باید گفت که مبلغ پرداختی برای تزریق فیلر استایلج برای هر فردی متغیر است. مقدار تزریق ژل، دستمزد پزشک و سود دریافتی کلینیک همگی مواردی هستند که شرایط پرداخت را برای افراد تغییر می‌دهند. به همین دلیل هم بهتر است به صورت حضوری و یا تلفنی با مرکز زیبایی آنسه ارتباط بگیرید و از قیمت‌ها مطلع شوید.

مشاوره رایگان کلینیک زیبایی آنسه

متخصصان مرکز زیبایی آنسه با تجربه و دانش کافی، به شما راهنمایی‌های لازم درباره نوع پوست و نوع ژل استایلج مناسب برای شما ارائه خواهند داد. همچنین، در این مشاوره، به شما توضیح داده خواهد شد که چگونه باید پس از تزریق ژل استایلج، به پوست خود مراقبت کنید و چگونه از عوارض ممکن جلوگیری کنید.

با مراجعه به متخصصان مرکز زیبایی آنسه و استفاده از مشاوره‌ای رایگان، شما می‌توانید با اطمینان بیشتری به تزریق ژل استایلج بپردازید و نتایج بهتری را تجربه کنید.

پانوشت: تزریق ژل استایلج در کرج، ژل استایلج، انواع ژل استایلج، هزینه تزریق ژل استایلج، ماندگاری فیلر استایلج، مزایا تزریق فیلر استایلج