بهترین روش رفع گودی زیر چشم چیست و برای رفع گودی زیر چشم چکار کنیم؟

گاهی مشکل گودی زیر چشم برای افراد در سنین کم و جوانی هم ممکن است پدیدار شود. یعنی مهم نیست شما چند سال دارید، ممکن است ناگهان بر اثر کمبود چند ماده مانند کلاژن در بدنتان یا کاهش وزن ناگهانی دچار گودی زیر چشم شوید.

در این زمان است که افراد به دنبال بهترین روش رفع گودی زیر چشم می گردند. امروزه براساس پیشرفت علم و دانش در حوزه زیبایی برای هر مشکلی یک راهکار وجود دارد. مانند گودی زیر چشک که از دو طریق می توان آن را بطور کامل برطرف کرد.

بهترین روش رفع گودی زیر چشم

این نکته که بهترین روش رفع گودی زیر چشم کدام روش می باشد به شرایط و خصوصیات شما بستگی دارد. برای حل این موضوع دو راه وجود دارد. یکی تزریق فیلر به زیر چشم و دیگری تزریق چربی به زیر چشم. شما می توانید براساس اهداف تان یکی از این دو را انتخاب کنید. یا حتی می توانید از پزشک تان بخواهید براساس شرایط شما بهترین روش رفع گودی زیر چشم را مشخص کند.

بیشتر بخوانید: بهترین دکتر زاویه سازی صورت در کرج

راه اول؛ تزریق فیلر زیر چشم

اولین راه تزریق فیلر به زیر چشم است. این روش که جزو روش های غیرتهاجمی می باشد، بسیار کم عارضه است. مراجع در این روش ابتدا برند مد نظرش را برای تزریق انتخاب می کند و سپس تزریق توسط پزشک متخصص انجام می شود.

پزشک محل تزریق را بی حس و با کمک سوزن های بسیار ریزی مواد فیلر را به نواحی گود شده وارد می کند. بلافاصله پس از اتمام تزریق می توانید شاهد اثرات آن باشید. تزریق فیلر به زیر چشم را می توان بهترین روش رفع گودی زیر چشم در نظر گرفت چون؛

  1. کم هزینه تر از روش دوم است.
  2. درد انجام آن بسیار اندک است.
  3. نیاز به دوره نقاهت طولانی ندارد.
  4. روشی رایج تر است نسبت به تزریق چربی.
  5. اثرات آن آنی هستند.

بیشتر بخوانید: چه فیلری برای تزریق به زیر چشم مناسب است؟

راه دوم؛ تزریق چربی به زیر چشم

روش تزریق چربی، روشی است که نسبت به تزریق فیلر کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. چون این روش علاوه بر این که هزینه بیشتری دارد، فرد درد بیشتری را نیز احساس می کند. در تزریق چربی، ابتدا از یکی از بخش های دیگر بدن با روش لیپوساکشن چربی استخراج می کنند و سپس چربی استخراج شده با فرآیندی مخصوص بهینه سازی می کنند و سپس با کمک سوزن های زیر وارد بافت های زیر چشم می کنند.

دوره نقاهتی که در روش تزریق چربی فرد باید طی کند از دو هفته تا یک ماه بطول می نجامد. هر چند که این دوره شامل استراحت مطلق نمی باشد اما نیازمند آن است که حتماً موارد مهمی رعایت شود. مانند عدم استفاده از محصولات ارایشی، یا عدم قرار گرفتن در نور خورشید، محافظت از آن بخش در برابر گرما و هر محرک بیرونی یا داخلی.

درست است که افراد در تزریق چربی به زیر چشم هایشان باید مبلغ زیادی را پرداخت کنند. اما نکته قابل توجه این است که تقریباً دائمی است و تا مدت ها نیاز به تمدید پیدا نمی کند.

بیشتر بخوانید: قیمت تزریق فیلر چانه چقدر است؟

کدام روش بهتر است؟

این که شما کدام روش برای رفع گودی زیر چشم تان استفاده کنید به خواسته ها، شرایط و در نهایت نظر پزشک تان بستگی دارد. هر کدام از این روش ها مزایا و معایب خودشان را دارند. ممکن است شما یکی از این دو را انتخاب کنید اما پس از مشورت با پزشک متوجه شوید که برای شما مناسب نیست. پس حتماً قبل از هر اقدامی حتماً با پزشک متخصص حوزه زیبایی مشورت کنید.

بهترین روش رفع گودی زیر چشم - برای رفع گودی زیر چشم چکار کنیم؟

تفاوت های تزریق فیلر و تزریق چربی

  • قیمت: یکی از تفاوت های این دو می باشد. شما در تزریق فیلر بازه پرداختی متفاوتی دارید که می تواند براساس برند فیلرتان مشخص وشد. اما در روش تزریق چربی مبلغ بیشتر و ثابتی را باید بپردازید.
  • دوره نقاهت: فرد پس از تزریق چربی به زیر چشمش باید مراقبت های بیشتری را اعمال کند. اما در تزریق فیلر دوره نقاهت کمتر است.
  • درد: در تزریق چربی فرد باید ابتدا درد ساکشن چربی را تحمل کند و سپس درد تزریق چربی به زیر چشم را که به علت سفت بودن بافت های چربی بیشتر از تزریق فیلر می باشد.
  • عوارض: در تزریق فیلر عارضه های مانند تورم، قرمزی و کبودی پوست بروز می کند. و در تزریق چربی ممکن است تورم ها، دردها، التهابات پوستی و عفونت های بیشتری بروز کند. برای همین باید در انتخاب پزشک تان بسیار دقت کنید.
  • ماندگاری: ماندگاری چربی نسبت به فیلر بیشتر است.
  • مدت زمان تزریق: تزریق چربی به زیر چشم تا دو ساعت هم طول می کشد اما تزریق فیلر نهایتاً در 15 دقیقه به اتمام می رسد.

بیشتر بخوانید: تمام نکاتی که باید قبل از تزریق فیلر بدانید

مراقبت های بعد از تزریق

هر فردی که از روش تزریق فیلر و تزریق چربی به زیر چشم استفاده کند، نیاز دارد که بعد از تزریق نکاتی را رعایت کند. این دو روش در نکات مراقبتی تفاوت ندارند بلکه در زمان مراقبت ها متفاوت هستند. فردی که تزریق چربی را امتحان کرده است باید به مدت یک ماه مراقبت کند و فردی که تزریق فیلر داشته است نیازمند مراقبت تا ده روز است. برخی از این نکات عبارتنداز؛

  • مراقبت از پوست در برابر نور آفتاب
  • دوری از محرک های گرم کننده پوست مانند آب گرم
  • دوری از فعالیت های سنگین ورزشی
  • عدم مصرف لوازم آرایشی
  • کم کردن مصرف نمک
  • کم کردن مصرف غذاهای تند
  • عدم خوابیدن روی صورت موقع استراحت

بیشتر بخوانید: بهترین مرکز برای تزریق ژل لب روسی در کرج

مشاوره رایگان کلینیک زیبایی آنسه

تزریق فیلر و یا تزریق چربی هر یک از این دو روش های زیبایی هستند که نیاز است قبل از انجام هر کدام از آن ها حتما درباره مزای معایب شان اطلاعات کافی کسب کنید. از آنجایی که افراد کمی هستند که اطلاعات کافی در این زمینه دارند، ما سعی کرده ایم طی یک مشاوره رایگان با پزشک متخصص هر اطلاعاتی که لازم است را به شما بدهیم.

انتخاب روش رفع گودی زیر چشم، بررسی هزینه ها، بررسی مزایا، آشنایی با نحوه انجام آن ها و بطور کلی رفع هرگونه ابهام مباحثی هستند که پزشک مجموعه ما برای شما بررسی می کند. پس معطل نکنید و با مجموعه زیبایی آنسه تماس بگیرید تا نوبت تان را ثبت کنیم.

پانوشت: بهترین روش رفع گودی زیر چشم، تزریق فیلر زیر چشم، تزریق چربی زیر چشم، تفاوت تزریق چربی و تزریق فیلر

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *