بهترین دکتر زاویه سازی صورت در کرج کیست؟ / هزینه زاویه سازی صورت چقدر است؟

قطعاً شما هم با تغییر معیارهای زیبایی امروزه، نام زاویه سازی صورت را شنیده اید. یا حتی ممکن است برای ایجاد تغییرات اینچنینی در خودتان، دست به اقداماتی زده باشید. این روش که یک تنیک امروزی و مدرن محسوب می شود، نیازمند آن است که به واسطه ی یک پزشک زیبایی خوب انجام شود تا جوابدهی خوبی برای افراد به دنبال داشته باشد. اگر شما هم جزو افراد علاقه مند به این تکنیک زیبایی هستید و قصد دارید این متد را توسط بهترین دکتر زاویه سازی صورت در کرج انجام دهید، تا انتهای مقاله همراه باشید.

بهترین دکتر زاویه سازی صورت در کرج

از کجا بهترین دکتر زاویه سازی صورت در کرج را پیدا کنیم؟ این دیگر وظیفه شما نیست، بلکه وظیفه ما می باشد. ما در مرکز زیبایی آنسه به عنوان بهترین کلینیک زیبایی در کرج وظیفه داریم که، از بهترین پزشکان، کادر درمان، محیط ها، متریال مصرفی و… استفاده کنیم تا مراجعین این مرکز به نتایج دلخواه برسند. ما با چندین سال تلاش در حوزه زیبایی این امکان را فراهم آورده ایم که مراجعین با خیالی آسوده از لحاظ سلامتی و رسیدن به نتیجه دلخواه شان، اقدام به زاویه سازی صورت کنند.

بیشتر بخوانید: فیلر یا ژل برای تزریق بهتر است؟

خطرات انتخاب پزشک غیرمتخصص برای زاویه سازی صورت

اگر شما نتوانید پزشکی متخصص را در حوزه مد نظرتان پیدا کنید عواقبی مانند موارد زیر در انتظار شما خواهند بود؛

  1. ممکن است در صورت تان دچار نقص های زیبایی و نا متقارن بودن فک و چانه شوید.
  2. ممکن است با مرگ بافت ها درگیر شوید.
  3. امکان دارد که بافت ها دچار تورم بشوند.
  4. خونریزی و عفونت شدید هم می تواند سراغ شما بیاید.
  5. به وجود آمدن اسکارهای پوستی و تغییر رنگ پوست هم می تواند در اثر انتخاب اشتباه به وجود بیایند.
  6. هدر دادن زمان و پول تان.

بیشتر بخوانید: پزشک معتبر برای تزریق فیلر چانه در کرج

در زاویه سازی صورت چه اتفاقی می افتد؟

زاویه سازی صورت روشی است که در آن صورت گرد و بی حالت را با کمک روش های زیبایی به یک صورت کشیده و زاویه دار تبدیل می کنند. این عمل، از طریق روش های مختلفی انجام می شود مانند، زاویه سازی با نخ، زاویه سازی با بوتاکس، زاویه سازی با جراحی و زاویه سازی با کمک فیلرها. در این بین فیلرها رایج ترین وسیله تغییردر زاویه صورت هستند. یعنی این روش از لحاظ زیادی برای مراجع کننده مناسب تر است مانند بودجه، عوارض احتمالی، اثرگذاری و درد و تهاجی بودن.

مزایا زاویه سازی صورت با فیلر

  • اثرگذاری طولانی مدت دارد.
  • عوارض احتمالی کمی به سراغ فرد می آید.
  • درد بسیار اندکی دارد.
  • قیمت مناسبی برای انجام باید بپردازید و مانند عمل های جراحی نیازمند صرف مبالغ گران نیست.
  • غیرتهاجمی می باشد.
  • دوره نقاهت ندارد.
  • اثرات، بصورت آنی قابل مشاهده هستند.

بیشتر بخوانید: قیمت هر سی سی فیلر دنبی اصل 

درد و ماندگاری زاویه سازی صورت چقدر است؟

میزان دردی که مراجع در روش زاویه سازی صورت احساس می کند بسیار اندک و قابل تحمل می باشد. چون در ابتدا پزشک متخصص نواحی که قرار است در آن ها تزریق صورت بگیرد را با کمک مواد بی حس کننده کاملاً بی حس می کند. شما بعد از این اقدام اصلا هیچ احساسی نخواهید داشت.

اگر هم بخواهیم درباره ماندگاری زاویه سازی صورت صحبت کنیم، باید ذکر کرد که ماندگاری در این روش کاملاً بستگی به روش زاویه سازی تان دارد. برای مثال مقدار ماندگاری در جراحی دائمی است اما ماندگاری در زاویه سازی با نخ ها بسیار کمتر است.

مقدار ماندگاری فیلرها هم براساس برندی که در این روش زیبایی استفاده می کنید دارد. هر چه برند مصرفی تان، با کیفیت تر باشد قطعا ماندگاری نیز بیشتر خواهد بود. بطور کلی در این روش ماندگاری حالت ها از 9 ماه تا 18 ماه هستند. اگر پزشک خوبی انتخاب کرده باشید، شما را در انتخاب برند مناسب فیلر نیز راهنمایی خواهد کرد.

بهترین دکتر زاویه سازی صورت در کرج کیست؟ / هزینه زاویه سازی صورت چقدر است؟

هزینه زاویه سازی صورت چقدر است؟

زاویه سازی صورت از ان روش هایی است که یک مزیت مهم در خصوص بخش مالی دارد. یعنی این که هر فردی با هر بودجه ای که داشته باشد می تواند برای این روش غیرتهاجمی اثرگذار اقدام کند. این که هر فردی چه مبلغی را باید برای زاویه دار کردن فک و صورتش بپردازد بستگی به روش انتخابی اش دارد.

جراحی، فیلرها، نخ های بالا برنده یا حتی بوتاکس هر کدام با انتخاب شما انجام می شوند. بهتر است پس از انتخاب روش مدنظرتان، با مجموعه ما تماس بگیرید تا بتوانیم بطور دقیق تر به سوالات شما درباره هزینه پاسخ دهیم.

بیشتر بخوانید: مزایا تزریق فیلر رووفیل چیست؟

بهترین فیلرها برای زاویه سازی

این که برای زاویه سازی صورت تان چه برندی را انتخاب کنید بستگی به دو عامل دارد. یکی نظر پزشک تان  و دوم بودجه ای که برای این روش زیبایی در نظر گرفته اید. برند های معتبری مانند ژویدرم (کره ای)، الانسه، پرفکتا (فرانسوی)، دنبی(کره ای)، ریوانس، نورامیس (فرانسوی)، رووفیل(کره ای)، زیشل (کره ای) و هر برند دیگری که مناسب تزریق به این مناطق باشد.

هر کدام از این برندهای نام برده شده ویژگی ها و ماندگاری خودشان را دارند و شما می توانید در کلینیک زیبایی آنسه شاهد تزریق کیفیت های اصلی این برندها باشید.

چه کسانی نمی توانند زاویه سازی صورت انجام دهند؟

  • خانم های باردار و شیرده
  • افراد دارای حساسیت به هیالورونیک اسید
  • افراد دارای بیماری های پوستی و عفونی
  • کسانی که بیماری های خودایمنی دارند.
  • بیماران آسمی
  • بیماران قلبی
  • کسانی که در ناحیه تزریق دارای زخم و تبخال هستند.

بیشتر بخوانید: ویژگی های ژل فیورج اصل چیست؟

مشاوره رایگان زیبایی آنسه

اگر هنوزم دودل هستید که زاویه سازی صورت را انجام بدهید یا نه. یا اگر هنوز با روش های مختلف این کار آشنایی ندارید. اگر نمی دانید چه مقدار بودجه ای باید برای زاویه سازی صورت تان در نظر بگیرید. پس معطل نکنید و مشاورات رایگان مجموعه ما استفاده کنید.

مراجعین عزیز می توانند با پزشک متخصص زیبایی که تبحر و تجربه کافی در زمینه زاویه سازی صورت را دارد، ملاقات داشته باشند تا هرگونه سوال و ابهامی را رفع کنند. برای دریافت نوبت مشاوره رایگان کلینیک زیبایی آنسه با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

پانوشت: بهترین دکتر زاویه سازی صورت در کرج، هزینه زاویه سازی صورت، ماندگاری زاویه سازی صورت

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *