تزریق فیلر به مچ پا در کرج | تزریق فیلر به ساق پا در کرج

خیلی از فراد بطور ژنتیکی دارای مچ پای باریک و لاغر هستند. آن ها ممکن است از فرم پای خود ناراضی باشند و بخواهند با روش های پزشکی جدید، فرم پای خود را تغییر دهند. یکی از این روش ها، تزریق ژل به مچ پا است. در این روش به مچ پای فرد مقدار مشخصی فیلر تزریق می شود تا تغییر فرم انجام شود. اما کجا تزریق فیلر به مچ پا در کرج را انجام دهیم؟ کدام مرکز با روش های کاملاً اصولی تزریق را انجام می دهد؟

مرکز تزریق فیلر به مچ پا در کرج

خیلی از ما با روشی به نام تزریق فیلر به پا آشنا هستیم، اما نمی دانیم کدام مرکز تزریق فیلر به مچ پا در کرج بهتر است. کدام مرکز از برندهای معتبر استفاده می کند. و یا کدام مرکز می تواند ما را به نتیجه مطلوب برساند.

براساس آمار و نظر سنجی های انجام شده، مرکز زیبایی آنسه در کرج از جمله کلینیک های زیبایی است که نه تنها در تزریق فیلر به مچ پا در کرج، بلکه در تمامی روش های زیبایی دیگر مانند تزریق فیلر چانه، لب، گونه و… موفقیت های زیادی را کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: تزریق فیلر هیپ دیپ در کرج

چرا کلینیک آنسه؟

اما چرا کلینیک آنسه یکی از بهترین کلینیک های زیبایی محسوب می شود؟ به چند علت ساده اما مهم؛

  • قیمت های مرکز زیبایی آنسه در قالب یک لیست کاملاً رقابتی تعیین شده است و در هیچ مرکز دیگری نمی توان همانند این قیمت ها را مشاهده کرد.
  • تمام برندهای که در کلینیک آنسه استفاده می شوند، از بهترین برندهای روز دنیا می باشند.
  • برای تزریق از متدها و تکنیک های جهانی و بروز استفاده می شود تا نتیجه ای دلخواه و کاملاً طبیعی حاصل شود.
  • پزشک متخصص پوست و مو، تمام تزریق ها و اقدامات زیبایی را انجام می دهد.
  • همه نکات بهداشتی رعایت می شوند تا از انتقال ویروس ها جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: بهترین کلینیک تزریق فیلر بادی در کرج

قیمت تزریق فیلر به مچ پا

بطور قطع نمی توان درباره قیمت ها صحبت کرد. چون قیمتی که برای تزریق فیلر به مچ پا در کرج باید بپردازید، به چندین عامل وابسته است. اول کلینیکی که در آن تزریق انجام می شود. چون هر مرکز قیمت ها و نرخ های مختص به خودش را دارد.

دوم میزان تزریق و برند فیلر است. هر برند قیمتی مختص به خودش را دارد. و براساس برند، مقدار تزریق هم در تعیین قیمت موثر است. این روزها انواعی از برندهای مختلف وجود دارد مانند برندهای کره ای، ژاپنی و چینی، که براساس تشخیص پزشک مقدار تزریق نیز مشخص می شود.

بیشتر بخوانید: رفع گودی پشت پلک با تزریق فیلر

تزریق ژل به مچ پا چگونه انجام می شود؟

در این روش، پزشک متخصص نواحی مختلفی را که قرار است تزریق در آن ها انجام شود، با یک ماده بی حسی سر می کند. البته قبل از سر کردن، تمام این بخش ها ضدعفونی می شوند تا شرایط برای انتقال میکروب ها مهیا نباشد.

سپس فیلر از پیش تعیین شده، با کمک سوزن های بسیار ریز وارد پوست می شوند و در جای خود ثابت می مانند. بعد از تزریق، ساق پا به میزان لازم حجم می گیرد. این حجم قطعاً براساس سلیقه و فرم پای مراجع کننده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: بهترین ماده برای شادابی پوست

هدف از تزریق ژل به مچ پا چیست؟

نکته ی جالبی که بهتر است بدانید این است که تزریق فیلر به مچ پا تنها برای زیبایی پاها انجام نمی شود. بلکه در برخی موارد این اقدام به نوعی، اقدامی درمانی نیز محسوب می شود. برای مثال زمانی که فردی در قسمت مچ پا دچار آسیب شده باشد، و یا به دلیل ضعیف بودن ماهیچه ها نتواند به خوبی ورزش کند، تزریق فیلر می تواند به بهبود این وضعیت بیانجامد. فیلرها می توانند حجم از دست رفته عضله را پر کنند تا عملکرد کلی پا و قدرت آن بهتر بشود.

تزریق فیلر به مچ پا در کرج

تزریق ژل به ساق پا

برای این که دو ساق پا را کاملاً قرینه و خوش فرم کرد باید سال های طولانی ورزش کرد و تغذیه سالم داشت. اما خب خوشبختانه این روزها با روی کارآمدن روش های مدرن و جدید، دیگر لازم به طی این مدت زمان طولانی نیست. اگر شما هم ساق پایی غیرقرینه دارید، یا این که بخشی از عضلات ساق پا تحلیل رفته است، می توانید با تزریق فیلر به ساق پا، این ناحیه را خوش فرم کنید و حجم اولیه را به این قسمت بازگردانید.

بیشتر بخوانید: مزوژل و کاربردهای آن چیست؟

مراقبت های بعد از تزریق فیلر پا

  • ترجیحاً تا یک هفته از ورزش و فعالیت های شدید بدنی و سرپایی خودداری کنید.
  • کمی تورم و کبودی در ناحیه تزریق کاملاً طبیعی است اما اگر شدت آن کاسته نشود، بهتر است تا زشک را در جریان بگذارید.
  • اگر در ناحیه تزریق شده درد و کبودی دارید، از کمپرس یخ استفاده کنید تا درد را کاهش دهد. کمپرس یخ در کاهش تورم و کبودی نیز موثر خواهد بود.
  • آب کافی در طول روز بوشید.
  • بهتر است و حمام آفتاب گرفتن، خودداری کنید.
  • می توانید براساس تجویز پزشک، مسکن های برای کاهش دردتان میل کنید.
  • داشتن تغذیه سالم هم تا حدودی در کاهش درد و تورم موثر خواهد بود.

مزیت های که تزریق فیلر به مچ پا برای ما دارند؟

  • این روش می تواند برای کانتور پاها بکار برود.
  • در قرینه سازی شکل هر دو پا موثر واقع خواهد بود.
  • آن ها کمک می کنند تا عضلات پا بهتر دیده شوند.
  • در صورت آسیب دیدن یا تحلیل رفتن عضلات، می تواند به بهبود آن ها کمک کند.
  • بهبود شکل ظاهری پاها، تا حد زیادی می تواند در بالا رفتن اعتماد بنفس موثر باشد.

مشاوره رایگان کلینیک زیبایی آنسه

حتماً از خودتان می پرسید که بهترین اقدامی که قبل از تزریق فیلر می توان انجام داد چیست؟ بهترین کار این است که از یک پزشک متخصص مشورت بگیرید. در این مشاوره اهداف و خواسته هایتان را با پزشک درمیان بگذارید تا نتیجه حاصل دقیق باب میل شما باشد.

درهمین راستا نیز ما در کلینیک آنسه در اختیار تمام مراجع کنندگان یک جلسه مشاوره رایگان قرار می دهیم تا قبل از تزریق با پزشک مشورت کنند و توسط پزشک معاینه شوند.

پانوشت: تزریق فیلر مچ پا در کرج، تزریق ژل به ساق پا، قیمت تزریق فیلر به مچ پا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *