لب روسی خط دار در کرج/ بهترین کلینیک تزریق ژل لب روسی در کرج

تزریق ژل لب روسی خط دار در کرج، امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. بطوری که در خیلی از مراکز زیبایی و حتی سالن های آرایشی انجام می شود. اما باید بدانید که تزریق در مراکز غیرمعتبر و تزریق به دست غیرپزشک ممکن است سلامتی شما به خطر بیاندازد.

تزریق ژل لب روسی خط دار در کرج

هر چند که تزریق ژل لب خط دار روسی در کرج و تهران به یک مدل بسیار محبوب و پرطرفدار تبدیل شده است. اما باید توجه کنید که برای رسیدن به لب های زیبا، سلامتی تان را به خطر نیاندازید. این به معنی این است که در خیلی از آرایشگاه ها تزریق فیلر لب و یا هر بخش دیگری انجام می شود. این اقدام یک روش کاملاً غیراصولی است که می تواند خطرناک باشد. چون تزریق باید حتماً توسط یک پزشک و با رعایت کامل اصول استاندارد و بهداشتی انجام شود.

بیشتر بخوانید: تزریق ژل لب ارزان در کرج

تزریق ژل لب روسی در کلینیک آنسه

در ابتدا گفتیم که تزریق فیلر لب به شکل روسی، یک مدل بسیار پرطرفدار است. ما نیز هر روزه مراجعینی داریم که از ما می خواهند فرم لبهایشان را به فرم روسی و خط دار تغییر دهیم. تمامی خدمات از جمله تزریق فیلر لب به مدل روسی در کلینیک آنسه توسط پزشکان متخصص و با تجربه صورت می گیرد تا نتیجه نهایی دقیقاً همان چیزی باشد که شما می خواهید.

دقت در نحوه تزریق، انتخاب صحیح برندها، استفاده از متدهای جدید پزشکی و… همگی مواردی هستند که پزشکان کلینیک آنسه برای مراجعینشان در نظر می گیرند.

بیشتر بخوانید: بهترین مرکز برای تزریق فیلر شقیقه در کرج کجا است؟

برند فیلر برای مدل لب روسی خط دار

خیلی از مراجعین تصور می کنند برای بدست آوردن یک لب خط دار روسی، حتماً باید برند خاصی استفاده کنند. باید بگوییم که این یک تصور غلط است. برند هیچ تاثیری در مدل لب شما نخواهد داشت. بلکه آن چیزی که باعث می شود شما به یک لب روسی خط دار دست پیدا کنید، تبحر و تجربه پزشک متخصص تان است.

پزشک فیلر را براساس دقت و ظرافتی که بلد است، می تواند فرم دهد. برندها تنها در ماندگاری فیلر شما موثر خواهند بود. بنابراین سعی کنید تا پزشکی متخصص را پیدا کنید که بقدری کافی در این زمینه تجربه کسب کرده باشد.

بیشتر بخوانید: تزریق فیلر مچ پا چیست و چه کاربردی دارد؟

نحوه تزریق لب روسی

در تزریق به مدل روسی، برخلاف مدل های دیگر هدف اصلی کشیدگی بخش V لب ها است. درحالی که در مدل های دیگر پزشک با هدف حجم دادن به کل لب، تزریق فیلر را انجام می دهد. در مدل روسی خط دار، بخش های V  شکل لب کشیده و تیز می شوند.

بخش پایینی لب نیز در این مدل کشیده تر از حالت اولیه می شود. زمان تزریق به قسمت پایینی، به کمک نخ مخصوص، خطی روی لب ایجاد می کنند که باعث جذابیت هر چه بیشتر مدل لب روسی می شود.

کاندیدای مناسب برای تزریق فیلر لب روسی

این مدل از تزریق برای تمام افرادی که بخواهند در فرم لبهایشان تغییراتی ایجاد کنند، مناسب می باشد. به خصوص ار این افراد دارای صورتی با فرم کشیده باشند و بخواهند لب هایشان را کمی به سمت بالا بکشند. همچنین افرادی که کمان لب های بالایی آن ها نامتقارن و کوچک است نیز می توانند با مدل لب روسی خط دار یا بدون خط، فرم لب هایشان را اصلاح کنند.

بیشتر بخوانید: تزریق فیلر هیپ دیپ چیست؟

مزیت های مدل لب روسی چیست؟

  • باعث جوانسازی و آبرسانی پوست خواهد شد.
  • در لبه های بالایی لب، تقارن ایجاد می کند.
  • باعث حجم دهی به لب ها می شود.
  • فرم کلی صورت اصلاح می شود.

عوارض بعد از تزریق ژل لب روسی

اگر فردی با لب های کوچک، اقدام به تزریق فیلر لب به مدل روسی کند، قاعدتاً بعد از تزریق با کمی درد و سوزش مواجه خواهد شد. چون در این مدل، مدل اولیه لب ها تغییر می کند و در این ایجاد تغییرات، درد ایجاد خواهد شد.

به جزء درد، ممکن است کمی تورم نیز در محل تزریق به وجود بیاید. تورمی که بعد از گذشت چند روز و با قرار دادن کمپرس یخ بر روی لب ها، می توانید از میزان آن بکاهید. بطور کلی عوارضی که تزریق ژل لب روسی، برای بیمار ایجاد می کند، نگران کننده و طولانی نیست. همه آن ها به مرور زمان و با کمی مراقبت رفع می شوند.

لب روسی خط دار در کرج

روش های کاهش عوارض بعد از تزریق ژل لب روسی

  • اولین و موثرترین روش، قرار دادن کمپرس یخ به واسطه یک پارچه نازک روی محل تزریق است. کمپرس یخ می تواند سوزش، درد و تورم را کاهش دهد.
  • به هیچ عنوان بعد از تزریق لب هایتان را ماساژ ندهید و یا نخارانید.
  • الکل یا دخانیات مصرف نکنید.
  • غذاهای شور و چرب میل نکنید که باعث افزایش تورم و درد شما خواهد شد.
  • آب کافی در طول روز بنوشید.
  • و در نهایت برای جلوگیری از ایجاد فشار روی لب ها، زمان استراحت روی صورت تان نخوابید.

بیشتر بخوانید: بهترین مرکز برای تزریق فیلر بادی در کرج

ماندگاری ژل لب روسی

این که درباره ژل لب روسی صحبت می کنیم، منظور ما مدل خاصی از تزریق است. مدل لب روسی خط دار و یا بدون خط تنها یک مدل از تزریق است. آن چیزی که در ماندگاری ژل لب موثر است، برند فیلر است. برندهای مختلفی موجود هستند که هر کدام براساس کیفیت و قیمت، ماندگاری های مختلفی دارند.

بنابراین اگر می خواهید بدانید ژل لب شما بعد از تزریق چقدار دوام خواهد داشت، براساس برند تصمیم بگیرید. در همین زمینه پزشکان متخصص کلینیک آنسه شما را راهنمایی خواهند کرد تا برند مدنظرتان را تزریق کنید.

مشاوره رایگان کلینیک زیبایی آنسه

خیلی از افراد هستند که می خواهند برای بار اول تزریق ژل لب انجام دهند. اما همچنان از ریسک های این روش نگران هستند. و یا به میزان کافی اطلاعات درباره برندها، مزیت ها، ماندگاری، قیمت و… ندارند.

برای این مشکل ما تصمیم گرفتیم در کلینیک آنسه بیک جلسه مشاوره رایگان قرار دهیم، برای افرادی که می خواهند تزریق لب روسی خط دار در کرج را انجام دهند. این جلسه به آن ها کمک خواهند کرد تا با تمام جوانب این روش آشنا شوند و سوالات خود را از پزشک متخصص بپرسند.

پانوشت: لب خط دار روسی در کرج، مرکز تزریق فیلر لب روسی خط دار در کرج، ماندگاری ژل لب روسی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *