تزریق فیلر به شقیقه در کرج | پر کردن گودی شقیقه با فیلر

در کدام مرکز می توانم تزریق فیلر به شقیقه در کرج را انجام دهم؟ کدام مرکز است که به من اطمینان خاطر می دهد تا پس از تزریق به نتیجه دلخواه دست پیدا کنم؟ تزریق فیلر، چگونه می تواند باعث رفع گودی شقیقه بشود؟ ما تصمیم داریم تا در این مقاله به تمام این سوالات شما پاسخ دهیم.

بهترین مرکز برای تزریق فیلر به شقیقه در کرج

همه می دانیم که انجام روش های زیبایی، اقداماتی حساس هستند که برای انجام آن ها باید دقت کافی بکار برده شود. برای آن که بعد از انجام به نتیجه دلخواه برسید، مهم است که تزریق فیلر به شقیقه در کرج را در کدام مرکز یا کلینیک و توسط کدام پزشک انجام می دهید.

چون این روش مستقیماً با سلامتی شما در ارتباط است باید در انتخاب کلینیک بقدر کافی توجه کنید. تزریق فیلر شقیقه را که می تواند باعث بهبود و اصلاح فرم صورت شما شود، می توانید در کلینیک زیبایی آنسه در کرج انجام دهید. این روش بطور کاملاً تخصصی در کلینیک آنسه و توسط بهترین پزشک پوست در کرج انجام می شود. این روش به شما کمک خواهد کرد تا چین و چروک ها و افتادگی های صورت تان را رفع کنید.

بیشتر بخوانید: نحوه تزریق فیلر به مچ پا

تزریق فیلر به شقیقه

تزریق فیلر یا ژل به نوعی روش غیرتهاجمی برای اصلاح مشکلات در قسمت شقیقه است. این روش غیرتهاجمی با استفاده از برندهای مختلف موجود در بازار مانند فیلر الانسه انجام می شود که انتخاب برند برعهده مراجع کننده و اعمال نظرات پزشک است.

ماده ای به نام هیالورونیک اسید به همراه برخی مواد دیگر در فیلرها موجود هستند و می توانند قسمت های گود رفته یا چروک افتاده را ترمیم کنند. هیچگونه جراحت یا برشی روی پوست در این روش ایجاد نمی شود. و تنها از طریق سوزن های بسیار ظریف و یک سوراخ ریز، فیلرها به بخش های منتخب تزریق می شوند.

بیشتر بخوانید: مزیت های تزریق فیلر باسن چیست؟

مزیت های تزریق فیلر به شقیقه چیست؟

  • تزریق فیلر به شقیقه به شما کمک خواهد کرد تا شادابی و جوانی گذشته را بدست بیاورید. و یا حتی می تواند به نوعی باعث کانتورینگ صورت و ایجاد تقارن و تناسب در بقیه بخش ها نیز بشود.
  • از آنجایی که در ترکیبات فیلرها هیالورونیک اسید موجود می باشد، بعد از تزریق اثرات آبرسانی پوست نیز مشاهده می شود. چون هیالورونیک بطور کلی خاصیت آبرسانی دارد که حتی در کرم های مرطوب کننده نیز استفاده می شود.
  • این روش بسیار سریع انجام می شود، بدون آن که به هیچگونه بیهوشی یا جراحت نیاز داشته باشد.
  • هزینه آن نسبت به عمل های جراحی که برای اصلاح فرم صورت انجام می شوند، بسیار مناسب تر است.
  • فیلرها خاصیت جذب شدن دارند. یعنی این که بعد از مدتی جذب بدن می شوند. با جذب شدن، فرم صور دوباره به حالت اولیه بازمی گردد و همین باعث می شود تا به شما این امکان داده شود تا در صورت عدم رضایت، به چهره اولیه خود بازگردید.
  • اگر مرکزی خوب را برای تزریق فیلر به شقیقه در کرج انتخاب کنید، و تزریق شما تماماًٌ توسط یک پزشک متخصص انجام شود، نتایج طبیعی و بسیار مطلوبی حاصل می شود.

بیشتر بخوانید: فیلر بادی چیست؟

قبل از تزریق فیلر به شقیقه

رعایت برخی از نکات ایمنی به شما کمک می کنند تا تزریق راحتتری را تجربه کنید و نتایج مطلوبتری حاصل کنید مانند؛

  • اگر داروهای رقیق کننده خون مصرف می کنید، حتماً آن ها را از یک هفته قبل، البته با مشورت پزشک، قطع کنید. داروهای مانند ویتامین E یا قرص آسپیرین می توانند رقیق کننده خون باشند.
  • اگر بیماری ویروسی در شما وجود دارد، ابتدا بیماری را درمان و سپس برای تزریق فیلر به شقیقه یا هر بخش دیگری اقدام کنید.
  • در روزی که می خواهید فیلر تزریق کنید، مصرف کرم ها و لوسیون های جوان کننده را در کنار بگذارید.
  • از دو هفته قبل از تزریق، جراحی دندان یا تتو انجام ندهید.
  • مصرف اکلل، دخانیات، غذاهای چرب و شور را از روز قبل از تزریق تا 72 ساعت بعد از تزریق کنار بگذارید تا از میزان درد و تورم شما در حین و بعد از تزریق کاسته شود.
  • قبل از تزریق از انجام عکسبرداری های همراه با اشعه خودداری کنید.

تزریق فیلر به شقیقه در کرج

بعد از تزریق فیلر به شقیقه

  • ورزش ها و فعالیت های سنگین مانند شنا، ورزش زومبا، دویدن های شدید و بطور کلی هرگونه فعالیت زیادی را کنار بگذارید.
  • تا 24 ساعت بعد از تزریق صبر کنید و سپس محل تزریق (شقیقه) را شستشو دهید. و بعد از مدت 24 ساعت نیز، بهتر است از آب ولرم استفاده کنید.
  • محل تزریق را به هیچ عنوان ماساژ ندهید.
  • از قرار گرفتن در معرض نور خورشید بعد از تزریق خودداری کنید.
  • اگر تزریق در ناحیه شقیقه انجام دادید، زمان استراحت به بغل نخوابید. بهترین شیوه خوابیدن به پشت سر است تا به فیلرهای تازه تزریق شده فشار وارد نشود.
  • محل تزریق را خشک و تمیز نگه دارید از تا بروز عفونت ها جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: رفع گودی پشت پلک با تزریق ژل

رفع گودی شقیقه

با بالا رفتن سن ممکن است برخی از نواحی صورت، جذابیت اولیه شان را از دست بدهند و حجم مناسبی نداشته باشند. شقیقه نیز یکی از این بخش ها است. شقیقه های گود افتاده، باعث می شوند تا چهره شما شادابی و جذابیت اولیه را نداشته باشند. و حتی ممکن است باعث ایجاد چروک در اطراف چشم و یا افتادگی پلک بشود.

اما جای نگرانی نیست. چرا که تزریق فیلر به این قسمت می تواند تمام مشکلات شما را حل کنند. فیلر به بخش های گود شده وارد می شود، هم می تواند انی نواحی را پر کند. و هم به نوعی می تواند از افتادگی پلک و ایجاد چروک های اطراف چشم جلوگیری کند. و در نهایت یک چهره ی شاداب و جوان خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: چطور پوستی شاداب داشته باشیم؟

مشاوره رایگان قبل از تزریق فیلر شقیقه در کرج

چون تزریق ژل به قسمت شقیقه یک امر حساس و نیاز به بررسی کامل دارد، ما تدارک دیده ایم تا مراجع کنندگان گرامی قبل از انجام تزریق با پزشک متخصص مشاوره داشته باشند. مشاوره ای که ما در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم، کاملاً رایگان می باشد و بطور اختصاصی در جهت کسب نتایج مطلوب انجام می شود.

پانوشت: تزریق فیلر به شقیقه در کرج، بهترین مرکز برای تزریق فیلر شقیقه در کرج، رفع گودی با تزریق فیلر شقیقه

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *