تزریق فیلر به باسن در کرج + تزریق فیلر هیپ دیپ

اگر شما نیز از فرم بدن تان ناراضی هستید، اما از انجام جراحی های بدن هراس دارید، نگران نباشید. امروزه روش های مدرن و ایمن تری در جهت اصلاح فرم بدن بکار برده می شود. یکی از این روش ها تزریق فیلر است. می توان فیلرها را به بخش های مختلف بدن تزریق کرد مانند باسن که امروزه این روش طرفداران بسیاری دارد. تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا مرکزی برای تزریق فیلر به باسن در کرج معرفی کنیم.

بهترین مرکز تزریق فیلر به باسن در کرج

می دانید که تزریق های زیبایی از جراحی های زیبایی عوارض و خطرات کمتری دارند. اما این موضع به معنی آن نیست که برای انجام آن ها نباید دقت کرد. بلکه به دلیل اهمیت رعایت بهداشت و نحوه صحیح تزریق، بسیار مهم است که تزریق فیلر به باسن در کرج را در چه مرکزی انجام دهید.

یکی از این مراکز معتبر و قابل اعتماد، کلینیک زیبایی آنسه در کرج می باشد. ما در کلینیک زیبایی آنسه به واسطه پزشکان متخصص و متبحر، تزریق فیلر را انجام می دهیم. تفاوتی ندارد قصد شما تزریق به کدام ناحیه باشد، مهم این است که تزریق کاملاً اصولی انجام شود تا بهترین نتیجه حاصل شود، که ما این خواسته شما را عملی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین مرکز تزریق فیلر بادی در کرج

تزریق فیلر به باسن چگونه انجام می شود؟

تزریق فیلر به باسن نیز همانند تزریق فیلر به گونه، چانه، لب یا سایر بخش ها می باشد. منتهی با این تفاوت که در این روش میزان فیلر بیشتری نیاز است و پزشک باید براساس تبحری که دارد، فرمدهی باسن را انجام دهد. برای انجام این روش، پزشک متخصص ابتدا باسن را بررسی و معاینه می کند تا بخش های که به فیلر نیاز دارند مشخص شود.

بعد از معاینه، محل تزریق ضدعفونی خواهد شد و سپس فیلر انتخابی شما از تزریق سوزن های بسیار ظریف وارد بدن می شوند. فیلرها بعد از این که وارد بدن شوند، در بخش های مختلف قرار می گیرند تا افتادگی ها و گودی های بدن را پر کنند.

بیشتر بخوانید: رفع گودی پشت پلک با تزریق فیلر

چرا تزریق فیلر باسن انجام دهیم؟

فیلر باسن جزو روش های می باشد که مزیت های بسیاری برای فرد مصرف کننده دارد. در زمانی که فردی از حجم باسن خود راضی نباشد، می تواند با کمک این روش به حجم دلخواه دست پیدا کند. اما نکته مهم اینجاست که تزریق باید کاملاً اصولی و استاندارد انجام شود که بتواند مزیت های خودش را نشان دهد. از جمله مزیت های این روش می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • کم درد است.
  • برای انجام آن، نیاز نیست تا هزینه های سنگین پرداخت کنید.
  • در مدتی کوتاه، نهایتاً 40 دقیقه انجام می شود.
  • دوره نقاهتی بسیار اندک خواهد داشت.
  • عارضه در این روش به مقدار بسیار اندک بروز خواهد کرد.
  • نتیجه حاصل کاملاً طبیعی خواهد بود.
  • نیاز به جراحت و بیهوشی ندارد. از این رو آن را در روش های غیرتهاجمی قرار می دهند.

بیشتر بخوانید: بهترین چیز برای شادابی پوست

تزریق فیلر هیپ دیپ چیست؟

در قسمت بغل ران پا، گودی وجود دارد که به آن هیپ دیپ گفته می شود. برخی اوقات هیپ دیپ عمیق و در برخی اوقات کم عمق است. زمانی که هیپ دیپ عمیق باشد، ممکن است در زیبایی باسن موثر باشد.

درهمین راستا می توان با تزریق فیلر به هیپ دیپ، گودی های ایجاد شده را پر کرد. پر شدن هیپ دیپ باعث می شود تا ناحیه کمر و باسن بسیار خوش فرم تر به نظر بیاید.

تزریق فیلر به باسن در کرج + تزریق فیلر هیپ دیپ

چرا هیپ دیپ ایجاد می شود؟

هیپ دیپ مشکلی است که در بسیاری از خانم ها وجود دارد. این یک فرورفتگی همه گیر می باشد. اما در برخی موارد عواملی هستند که هیپ دیپ را تشدید می کنند. مانند افزایش سن، تغییرات وزنی گسترده، تغییر هورمون ها و یا حتی تغییر در سبک زندگی. در این زمان است که خانم ها به فکر پر کردن ناحیه هیپ دیپ می افتند. و تزریق فیلر به هیپ دیپ، یکی از روش های درمانی آن می باشد.

بیشتر بخوانید: مزوژل چیست و برای چی استفاده می شود؟

ماندگاری تزریق فیلر به باسن چقدر است؟

اینجاست که اهمیت انتخاب مرکز برای تزریق فیلر به باسن در کرج خود را نشان می دهد. درواقع ماندگاری فیلرها رابطه مستقیمی با برند فیلر دارد. به هر میزان که برند منتخب شما با کیفیت تر باشد، ماندگاری نیز بیشتر خواهد بود. برخی از کلینیک های غیرمعتبر هزینه فیلرهای مرغوب را از شما کسب می کنند اما در زمان تزریق، فیلر نامرغوب استفاده می کنند. اینجاست که باید توجه کنید تا سر شما کلاه نرود!

اما بطور کلی اگر برای باسن از ژل های مرغوب استفاده شودف نتیجه بدست آمده اغلب یک تا دو سال ماندگاری خواهد داشت، که می توان گفت زمان معقولی می باشد. غیردائمی بودن این روش به شما این امکان را می دهد تا درصورت عدم رضایت ا نتیجه، مجدد به حالت اولیه بازگردید.

بیشتر بخوانید: تزریق ژل برای رفع گودی زیر چشم

عوارض تزریق ژل به باسن چیست؟

  • سوزش
  • خارش
  • تورم
  • التهاب و قرمز شدن پوست
  • کبودی
  • درد

درحالت کلی ایجاد می شوند. اما نکته مهم اینجاست که این عوارض نباید بیش از حد ممکن ظاهر شوند و میزان آن ها باید در حالت اندک بماند. در هنگامی که مقدار این عوارض شدید شد و یا عوارضی مثل عفونت را مشاهده کردید حتماًَ پزشک را مطلع سازید. چرا که خطرناک خواهند بود.

کاندیدای مناسب تزریق فیلر به باسن

  • افرادی که نمی خواهند جراحی انجام دهند.
  • افرادی که می خواهند سریع به نتیجه دلخواه دست پیدا کنند.
  • افرادی که بطور ژنتیکی و ارثی در بخش باسن لاغر هستند.
  • افرادی که پوست باسن ها چروک و افتاده و یا شل است.
  • افرادی که در ناحیه هیپ دیپ، فرورفتگی دارند.

مشاوره رایگان تزریق فیلر به باسن در کرج

برای آن که از روش های زیبایی به شکل اگاهانه تری استفاده کنید، ما در کلینیک آنسه برای شما مشاوره رایگان با پزشک متخصص پوست درنظر گرفتیم. طی این مشاوره رایگان، شما توسط پزشک معاینه خواهید شد. نیازها و هدف هایتان را با او در میان می گذارید تا در نهایت پزشک نتیجه را مطابق با همان چیزی حاصل کند که شما می خواهید.

پانوشت: تزریق فیلر به باسن در کرج، تزریق فیلر هیپ دیپ، عوارض تزریق فیلر باسن، ماندگاری تزریق فیلفر باسن

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *