تزریق ژل لب قلوه ای در کرج

یکی از راه های حجم دهی به لب ها، تزریق ژل لب به شکل قلوه ای است که کمک می کند تا فرم لبها اصلاح شود. اغلب افراد دارای لبها با حجم کم، این مدل را انتخاب می کنند تا بتوانند به لب بالا و پایینشان حجم اضافه کنند. اگر شما نیز دوست دارید تا این روش را امتحان کنید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا مرکزی برای تزریق ژل لب قلوه ای در کرج به شما معرفی کنیم.

تزریق ژل لب قلوه ای در کرج

همه ما دوست داریم با ایجاد تغییرات در صورتمان، به زیبایی بی نهایت دست پیدا کنیم. از این رو با کمک روش های مانند تزریق ژل لب، دست به این اقدامات میزنیم. اما نکته ی مهمی که در این میان وجود دارد و ممکن است خیلی از افراد به آن توجه نکنند، انتخاب مرکز زبیایی معتبر است. برای مثال اگر نتوانید برای تزریق ژل لب قلوه ای در کرج، که بسیار هم پرطرفدار است، مرکز زیبایی خوبی انتخاب کنید هرگز نتایج دلخواه شما حاصل نمی شود.

بیشتر بخوانید: تزریق فیلر به گونه در کرج

تزریق ژل لب قلوه ای در کرج را کجا انجام دهیم؟

در ابتدا گفتیم که برای تزریق ژل لب در کرج، مرکزی معتبر را انتخاب کنید. اما کدام مرکز در کرج می تواند مجموعه مناسبی برای انجام روش های زیبایی باشد؟ براساس بررسی های انجام شده و میزان رضایت مشتریان، بهترین مرکز زیبایی در کرج کلینیک زیبایی آنسه می باشد. تمام خدمات زیبایی از قبیل انواع تزریق ها (ژل و بوتاکس)، لیزر موهای زائد، هایفوتراپی و.. همگی در این مرکز معتبر و با سابقه قابل انجام است.

بیشتر بخوانید: مرکزی برای تزریق لب روسی خط دار در کرج

چرا مرکز زیبایی آنسه

اما چرا آنسه؟ برای این انتخاب دلایل متعددی وجود دارد؛

  1. کلینیک آنسه دارای تیمی متبحر و مجرب تشکیل شده از کادر مجموعه زیبایی و پزشکان حاذق می باشد. آن ها به شما کمک می کنند تا نتیجه ایجاد شده، دقیقاً همان چیزی باشد که شما می خواهید.
  2. تمام اصول و نکات بهداشتی رعایت می شوند.
  3. خدمات زیبایی در محیطی کاملاً تمیز و آرام انجام می شود.
  4. قیمت های تعیین شده در این مجموعه رقابتی بوده و همین سبب صرفه جویی در هزینه های شما می شود.
  5. متریال بکار رفته در این مجموعه، جزو مرغوبترین برندها می باشد.
  6. هر نوع خدماتی که بخواهید در این مرکز قابل انجام است.
  7. و یک پزشک متخصص در تمام مراحل تزریق در کنار شما خواهد بود تا به آرامش خاطر بیشتر شما کمک کند.

بیشتر بخوانید: تخفیف فیلر لب در کرج

نحوه تزریق ژل لب قلوه ای

بعد از بحث شیرین انتخاب مرکز زیبایی، بهتر است به سراغ جزئیات روش تزریق ژل لب قلوه ای برویم. در این روش که با نام ژل لب گرد نیز معروف است، ابتدا پزشک ناحیه لب را ضدعفونی کرده و سپس با کمک مواد بی حسی، سر می کند تا دردی زمان تزریق حس نشود.

بعد از بی حسی کامل، از طریق سوزن های ریز و مخصوص، مواد ژل به لب ها تزریق می شود. تنها تزریق ژل به لب مهم نیست بلکه توانایی فرم دادن به مدل قلوه ای نیز اهمیت دارد که اینکار توسط پزشک متخصص و متبحر قابل انجام است.

تزریق ژل لب قلوه ای در کرج

میزان ژل لازم برای مدل لب قلوه ای

تشخیص میزان فیلر لازم برای لب ها به عهده پزشک متخصص است. پزشک بعد از معاینه و بررسی لب شما، تعیین می کند که چه میزان فیلر لازم است تا مدل دلخواه حاصل شود. بنابراین صحبت درباره این موضوع را به پزشک متخصص بسپارید. ولی می توان گفت که بطور کلی، برای ایجاد یک لب قلوه ای بین دو تا سه سی سی فیلر لازم است تا این مدل ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: تزریق فیلر به شقیقه چه مزیتی دارد؟

هزینه تزریق فیلر لب قلوه ای چقدر است؟

مبلغی که باید برای هزینه فیلر لب بپردازید به چند عامل وابسته است. برای مثال مهم است که بدانید از چه برندی برای تزریق به لب استفاده می کنید. برندهای کاربردی در این حوزه دارای قیمت های مختلفی هستند. فاکتور بعدی تعیین کننده فیلر لب، هزینه ها و تعرفه های است که کلینیک زیبایی تعیین می کند. که ما در مجموعه زیبایی آنسه، در جهت رفاه حال مشتریان، قیمت های بسیار پایینی را مشخص کرده ایم.

و در نهایت فاکتور آخر تعیین کننده، میزان فیلری است که برای لب بکار می رود. بهترین حالتی که می توانید از قیمت ها مطلع شوید، این است که با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را در زمینه هزینه ها راهنمایی کنند.

بیشتر بخوانید: تزریق فیلر مچ پا در کرج

مزایا تزریق ژل لب قلوه ای

  • طبیعی بودن
  • ایجاد فرمی استاندارد
  • مناسب برای همه ساختارهای چهره
  • زیبا
  • جوانتر شدن چهره
  • افزایش اعتماد بنفس
  • ماندگاری بالا
  • بدون نیاز به بیهوشی
  • بدون نیاز به جراحت
  • ایجاد اثرات آنی

تفاوت ژل لب قلوه ای با مدل های دیگر چیست؟

در مدل ژلب قلوه ای، هدف اصلی حجم دهی به لب ها است. هر دو لب بالا و پایین در این روش تزریق، دارای حجمی برابر و زیاد می شوند تا آن را برجسته تر از حالت اول نشان دهند. میزان حجمی که در مدل قلوه ای داده می شود، به نسبت مدل های دیگر مانند روسی بیشتر است و همین سبب ایجاد تغییر بیش از حد در چهره می شود.

کاندیدای مناسب تزریق ژل لب قلوه ای

  • افراد دارای لب های نازک و باریک
  • افراد دارای چین و چروک در اطراف دهان
  • کسانی که میخواهند لب های گرد و بزرگ داشته باشند.

مشاوره رایگان کلینیک زیبایی آنسه

و بهترین اقدامی که می توانید قبل از انجام هر روش زیبایی انجام دهید، این است که با یک پزشک متخصص دراینباره مشورت کنید. ما در کلینیک زیبایی آنسه تدارک دیده ایم تا بتوانید از مشاوره را بطور کاملاً رایگان و توسط یکی از بهترین پزشکان شهر کرج انجام دهید.

پانوشت: تزریق ژل لب قلوه ای در کرج، بهترین مرکز زیبایی کرج، مزایا تزریق ژل لب قلوه ای

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *