تزریق ژل لب ارزان در کرج | تخفیف تزریق فیلر لب

شاید شما هم بارها به تزریق فیلر لب فکر کرده باشید، اما به علت بالا بودن قیمت های فیلرها از تزریق، پشیمان شده باشید. ما آمده ایم به شما اطلاع دهیم که مرکزی را پیدا کرده ایم برای تزریق ژل لب ارزان در کرج، که بتوانید با قیمت های استثنائی به فرم لب دلخواه تان دست پیدا کنید.

تزریق ژل لب ارزان در کرج

دوست دارید بدانید کدام مرکز تزریق ژل لب ارزان در کرج را انجام می دهد؟ واضح است که کلینیک زیبایی آنسه همان مرکزی است که شما می توانید با کمترین قیمت فرم لب خود را تغییر دهید یا بزرگ کنید. ما در کلینیک آنسه، با استفاده از برندهای متنوع و ارزان به شما این امکان را می دهیم که از میان برندهای مختلف، برند دلخواه تان را انتخاب و سپس تزریق کنید.

بیشتر بخوانید: تزریق ژل به شقیقه و مزیت های آن 

چرا قیمت های کلینیک آنسه ارزان است؟

حتماً پیش خودتان فکر می کنید که به علت تقلبی بودن فیلرها، قیمت های این مرکز انقدر ارزان می باشد. باید بگوییم که اشتباه فکر می کنید. ما به عنوان یکی از بزرگترین مراکز زیبایی در کرج که چندین سال سابقه فعالیت دارد، توانسته ایم تا فیلرها را بطور مستقیم از کشور سازنده وارد کنیم. هیچگونه واسطی در این میان وجود ندارد.

با حذف واسطه ها، سودهای پرداختی نیز کم شده و در نهایت ین امکان برای ما فراهم شده است تا بتوانیم تزریق ژل لب ارزان در کرج را انجام دهیم. برهمین اساس ما توانسته ایم، لیست قیمتی بسیار رقابتی را تعیین کنیم که در هیچ مرکز دیگری نمی توانید قیمت های به این مناسبی را پیدا کنید. بنابراین می توانید با خیالی آسوده از بابت کیفیت فیلرها و ژل های مصرفی، تزریق ژل لب تان را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: تزریق فیلر به مچ پا چه فایده ای دارد؟

تزریق فیلر ارزان در کلینیک آنسه

ارزان بودن فیلرها در کلینیک آنسه تنها به فیلرهای لب مختص نمی شود، بلکه برای تزریق به هر بخش دیگری نیز می توانید از فیلرهای ارزان قیمت استفاده کنید. فیلرها به این شکل نیستند که تنها برای لب یا تنها برای گونه و… مناسب باشند.

آن ها پر کننده های هستند که می توان از آن ها برای هر بخش دیگری نیز استفاده کرد. و از آنجایی که ما قیمت های مناسبی برای انواعی از فیلرها تعیین کرده ایم، شما می توانید برای تزریق هر بخش دیگر نیز از فیلرهای ارزان استفاده کنید.

تزریق ژل لب ارزان در کرج

آیا فیلر ارزان بی کیفیت است؟

فیلرهای ارزان بی کیفیت نیستند. تنها تفاوتی که فیلرهای ارزان با فیلرهای گران قیمت دارند این است که این فیلرها دوام کمتری خواهند داشت. یعنی هنگامی که از ژل های ارزان قیمت استفاده می کنید، زمانی بین 3 الی 6 ماه روی پوست و بدن شما دوام خواهند داشت.

پاین درحالی است که فیلرهای گران قیمت، ممکن است تا یک سال نیز دوام داشته باشند. توجه کنید که منظور ما از فیلر ارزان، فیلر با اصالت اما ارزان قیمت است. فیلرهای تقلبی با فیلرهای اصلی تفاوت بسیاری دارند. اگر فیلر یا ژل تقلبی باشد، می تواند تا حد زیادی سلامتی شما را به خطر بیاندازد.

پس به این موضوع بسنده نکنید و اگر قصد تزریق فیلر ارزان را دارید، حتماً این کار را در مراکزی انجام دهید که از اعتبار آن ها اطمینان اصل کرده باشید.

بیشتر بخوانید: هزینه تزریق ژل باسن در کرج

تزریق ژل لب چه مزیت های دارد؟

  • حجم دهی به لب ها در سریعترین زمان ممکن
  • تغییر و اصلاح فرم لب با مناسب ترین قیمت ها
  • بدون ایجاد جراحت و دوره نقاهت طولانی
  • میزان درد بسیار اندک
  • عوارض کم و کوتاه مدت
  • مشاهده فوری نتایج
  • اصلاح فرم صورت
  • ایجاد  شادابی در صورت
  • نتایج قابل بازگشت بوده و می توان دوباره به شکل اولیه برگشت

بیشتر بدانید: عوارض تزریق فیلر بادی چیست؟

دوره نقاهت تزریق ژل لب چقدر است؟

تزریق ژل لب از جمله روش های است که دوره نقاهت کوتاهی دارد. چون این روش نیاز به بیهوشی و جراحی ندارد. تنها از سوزن های بسیار ریزی برای تزریق استفاده می شود. بعد از تزریق ممکن است چند عارضه کوچک و کم مانند کبودی، تورم، درد و سوزش ایجاد شود.

مقدار این عارضه ها بسیار اندک است و پس از اندک زمانی رفع می شوند. معمولاً بعد از سه روز عارضه ها کاملاً محو می شوند و دوره نقاهت شما پایان می یابد. اما به این نکته توجه باشید که اگر علائم بیشتر از این زمان دوام داشتند و حتی بیشتر شدند، پزشکتان را مطلع سازید.

بیشتر بخوانید: بهترین راهکار برای رفع گودی پشت پلک چیست؟

چند سی سی برای تزریق به لب ژل لازم است؟

میزان فیلر برای لب، یک بحث کاملاً تخصصی است که باید توسط پزشک متخصص و بعد از بررسی های لازم مشخص شود. ولی بطور کلی چند عامل در تعیین مقدار فیلر موثر است. مثلا مدل فعلی لب فرد، می تواند در میزان ژل موثر باشد. یا این که فرم لب دلخواه نیز از جمله عوامل موثر باشد.

حتی در برخی از موارد نیز، برند ژل هم می تواند تعیین کند که چه میزان ژل نیاز است. بهترین راه برای دانستن میزان ژل برای لب، این است که ابتدا توسط پزشک متخصص معاینه شویم و سپس بعد از انجام معاینه و بیان اهدافمان به پزشک، مشخص شود که چه میزان فیلر نیاز است.

مشاوره رایگان کلینیک زیبایی آنسه

یکی از خدماتی که ما در کلینیک آنسه ارائه می دهیم، مشاوره رایگانی است که توسط پزشک متخصص به مراجع کنندگان ارائه می شود. شما می توانید در این جلسه مشاوره با پزشک درباره هدف ها، هزینه ها، برندهای موجود در بازار و کیفیت های آن، ترس و نگرانی ها و هر نکته ی دیگری در رابطه با تزریق ژل لب صحبت کنید. این مشاوره به شما کمک می کند تا به شکل آگاهانه تری اقدام تزریق ژل لب کنید.

پانوشت: تزریق ژل لب ارزان در کرج، بهترین مرکز تزریق ژل لب در کرج، قیمت ژل لب در کرج

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *