تزریق ژل لب مدل نچرال در کرج

یکی از پرطرفدارترین مدل های لب که زیباجویان متعددی برای انجام آن به کلینیک ما مراجعه می کنند، فیلر لب مدل نچرال است. در این سبک راز تزریق لب، لب ها به شکل کاملاًَ طبیعی حجم داده می شوند و با باقی اجزای دیگر صورت هم خوانی پیدا می کنند. این برای افرادی انجام می شود که دارای لب های کوچک و باریک هستند و لب آن ها فرم خاصی ندارد. با کمک ژل لب نچرال می توان، به لب های زیبا اما طبیعی دست پیدا کنید. اگر شما نیز خواستار انجام این روش هستید، تا ادامه مقاله همراه ما باشید تا کلینیکی برای تزریق ژل لب مدل نچرال در کرج به شما معرفی کنیم.

مرکزی برای تزریق ژل لب مدل نچرال در کرج

تزریق فیلر لب به مدل نچرال، یک امر حساس و نیازمند دقت بالا می باشد. در این سبک از تزریق، پزشک متخصص باید بتواند ظرافت لازم را بکار ببرد تا لب ها کاملاً طبیعی حجم بگیرند. اگر این ظرافت کافی بکار برده نشود، لب ها از فرم طبیعی خارج خواهند شد. بنابراین باید مرکزی را برای تزریق ژل لب مدل نچرال در کرج انتخاب کنید که مانند مرکز زیبایی آنسه از کادر درمان و پزشکان متخصص با تجربه ای بهره مند باشد.

بیشتر بخوانید: تزریق ژل لب قلوه ای در کرج

تزریق ژل لب نچرال در کلینیک آنسه

ما در کلینیک زیبایی آنسه توسط بهترین پزشکان زیبایی برای شما مراجع کننده گرامی، تزریق ژل لب مدل نچرال در کرج را با بهترین کیفیت انجام می دهیم. مدل های مختلفی برای تزریق ژل لب وجود دارد اما بیشترین تقاضا در کلینیک آنسه برای مدل نچرال است.

این مدل ژل لب نه تنها به لب ها حالت می دهد، بلکه با ایجاد همخوانی در میان لب با سایر اجزا صورت، سبب جوانسازی هر چه بیشتر چهره می شود. همچنین هیالورونیک اسید موجود در فیلرها سبب شادابی پوست لب ها خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تزریق فیلر گونه در کرج

ماندگاری ژل لب نچرال چقدر است؟

ماندگاری ژل لب تزریق شده به چند عامل وابسته است که این عوامل با همکاری یکدیگر ماندگاری فیلرها را تعیین می کنند؛

  • اولین و موثرترین عامل ماندگاری فیلر لب، برند منتخب شما می باشد. امروزه برندهای مختلفی از فیلرها در بازار موجود می باشد که هر کدام از این برندها براساس کیفیتی که دارند، ماندگاری های مختلفی نیز دارند.
  • فاکتور مهم بعدی، سبک و شیوه زندگی شما می باشد. برخی از عادات زندگی سبب می شوند که ماندگاری فیلرها تا حدود زیادی کم شوند. برای مثال خورد و خوراک، مصرف دخانیات و… .
  • و آخرین عامل فیزیک بدن است. بدن برخی از افراد بطور طبیعی و خودکار، ترکیبات هیالورونیک اسیدها را هضم می کنند و همین باعث زود جذب شدن یا از بین رفتن ژل لب در آن ها می شود.

بیشتر بخوانید: لب روسی خط دار در کرج 

نکاتی برای بالا بردن عمر فیلر لب

همانطور که در ابتدا نیز گفتیم برخی از عادات زندگی، سبب می شوند تا عمر فیلرها کاهش یابد. همچنین برخی از عادات دیگر نیز سبب بیشتر شدن عمر فیلرها می شوند که در ادامه به آن ها پرداخته ایم.

  1. بعد از تزریق ژل لب نچرال یا هر مدل دیگری، سعی کنید از رژیم غذایی سالمی پیگیری کنید. رژیم غذایی سالم به شما کمک خواهد کرد فیزیک بدنی سالمی داشته باشید.
  2. مصرف آب را بعد از تزریق بالا ببرید. چون هیالورونیک اسید، که ماده اصلی تشکیل دهنده فیلرها هستند، مولکول های آب را جذب می کنند و باعث حجم بیشتر لب ها می شوند.
  3. از خوردن آشامیدنی ها و غذاهای داغ خودداری کنید زیرا این مواد داغ، عمر فیلر را کوتاه می کنند.
  4. محل تزریق را ماساژ ندهید و آن را دست کار نکنید زیرا ممکن است در اثر این ماساژ، مولکول های فیلر جابجا شوند.
  5. ترجیحاً مواد معدنی و ویتامین های را که بدن به آن ها نیاز دارد مصرف کنید.
  6. از ماندن زیر نور خورشید دوری کنید. نور خورشید یکی از مهم ترین عوامل مخرب از بین بردن فیلره است.
  7. و در نهایت در نظر داشته باشید که برندهای معتبر، ماندگاری بیشتری دارند. سعی کنید از برندهای معتبر که کمی قیمت بیشتری دارند استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تزریق ژل لب ارزان در کرج

نحوه تزریق ژل لب نچرال

بعد از بررسی و معاینه توسط پزشک، برند دلخواه انتخاب می شود. سپس پزشک لب را با کمک مواد بی حسی، سر می کند. بی حس کردن موضعی سبب می شود تا مراجع کننده زمان تزریق، دردی حس نکند. سپس با کمک سوزن های مخصوص، ترکیبات فیلر را به لب ها وارد می کنند. نکته ی مهم در این تزریق، ایجاد فرمی طبیعی در لب ها می باشد. این نکته تنها به واسطه پزشک متخصص و با تجربه امکان پذیر است.

تزریق ژل لب مدل نچرال در کرج

مزایا تزریق ژل لب نچرال

  • اثرات طولانی مدت
  • بدون ایجاد جراحت یا بیهوشی
  • مناسب برای افرادی که لب های کوچک دارند.
  • هزینه مقرون بصرفه.
  • قابل بازگشت
  • ایجاد تقارن در چهره
  • ایجاد جوانی و شادابی در چهره

بیشتر بخوانید: تزریق فیلر شقیقه در کرج

هزینه تزریق ژل لب نچرال در کرج

آن چیزی که هزینه های تزریق ژل لب مدل نچرال در کرج را تعیین می کند، میزان فیلر و برند فیلر است. این دو نکته بطور کامل هزینه ها را تعیین می کنند. چون میزان فیلر در هر فردی متفاوت می باشد. پس شما نیز دارید برای کسب اطلاع درباره هزینه ها، ابتدا با پزشک متخصص مشورت کنید و سپس براساس نیازتان هزینه ها را تعیین نمایید.

مشاوره رایگان کلینیک زیبایی آنسه

در کلینیک زیبایی آنسه مراجعین گرامی می توانند قبل از تزریق ژل لب نچرال در کرج یا هر روش زیبایی دیگری، با پزشک متخصص یک جلسه مشاوره رایگان داشته باشند. مشاوره رایگان به شما کمک خواهد کرد تا اهداف و خواسته هایتان را با پزشک درمیان بگذارید و نتیجه نهایی دلچسب تر باشد.

پانوشت: تزریق ژل لب نچرال در کرج، تزریق ژل لب در کرج، بهترین کلینیک زیبایی در کرج

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *