تزریق مزوژل در کرج

با افزایش سن کم کم میزان کلاژن ها و هیالورنیک اسید در بدن کم می شود. زمانی که این دو ماده در بدن کاهش می یابد، پوست دچار خشکی و پیری می شود. در این زمان است که فرد، حس می کند پیر شده است. ولی خوشبختانه امروزه درمانی موثر برای این اتفاق در نظر گرفته شده است. تزریق مزوژل، این درمان موثر و کارآمد است که امروز تصمیم گرفتیم بیشتر درباره آن و مرکزی برای تزریق مزوژل در کرج صحبت کنیم.

بهترین کلینیک برای تزریق مزوژل در کرج

قاعدتاً برای این که از روش تزریق مزوژل، نتایج مثبتی بگیرید و عارضه های این روش را به حداقل برسانید، باید این کار را در یک مرکز معتبر و توسط یک پزشک متخصص انجام دهید. پیشنهاد ما به شما کلینیک زیبایی آنسه می باشد که دارای بیشترین مراجعین راضی برای تزریق مزوژل در کرج می باشد.

کلینیک آنسه با توجه به این که دارای پزشکانی متخصص در حوزه پوست و مو می باشد، می تواند به شما مراجع کننده گرامی کمک کند تا به نتیجه دلخواه از تزریق مزوژل برسید.

بیشتر بخوانید: تزریق ژل لب در کرج با قیمت مناسب 

تزریق مزوژل در کرج با بهترین متریال

نکته ی مهمی که در بالا بردن اثرات مزوژل موثر است، برند مزوژل تزریق شده می باشد. شما باید به این نکته توجه داشته باشید که، از برندهای معتبری برای تزریق استفاده کنید. قطعاً مزوژل های معتبر، از مواد اولیه مرغوب تولید شده و تا چندین برابر دارای اثرگذاری بیشتری هستند.

ترجیحاً سعی کنید کلینیکی مانند کلینیک زیبایی آنسه را انتخاب کنید که به عنوان یک مرکز معتبر تزریق مزوژل در کرج، از بهترین متریال مصرفی برای مراجع کنندگان استفاده می کند. متریال مرغوب و با کیفیت شما را در زمانی کوتاه تر، به پوست دلخواه می رساند.

بیشتر بخوانید: تزریق ژل خط خنده در کرج 

مزوژل چیست؟

مزوژل ترکیبی بازسازی کننده برای پوست است که دارای انواعی از ویتامین ها، پپتیدها، انتی اکسیدان ها، روشن کننده ها، کلاژن، هیالورونیک اسید و… می باشد. درواقع تمام ترکیباتی که یک پوست سالم به آن ها نیاز دارد، در مزوژل وجود دارد. این ترکیبات با همکاری یکدیگر سبب می شوند تا نیازهای پوست رفع شود.

نوع دیگر عملکرد این ماده، بالا بردن خونرسانی  در سطح پوست است. این افزایش گردش خون، سبب می شود تا مواد مغذی به پوست بهتر و بیشتر برسد و در نهایت پوستی سالم تر و جوانتر داشته باشید.

بیشتر بخوانید: تزریق ژل لب قلوه ای در کرج

نحوه تزریق مزوژل

تزریق مزوژل، کمی شبیه به تزریق ژل و بوتاکس می باشد. اما با این تفاوت که تزریق این مواد نیاز به رعایت برخی از نکات و نکات پزشکی است. درواقع تزریق مزوژل باید توسط یک پزشک متخصص و متبحر انجام شود تا بهترین نتایج را ایجاد کند. زیرا نیاز است تا مواد مزوژل، به لایه مخصوصی از پوست وارد شود. در این لایه مخصوص، ترکیبات مغذی بهتر می تواند عمل کنند.

مزایا تزریق مزوژل

  • جوانسازی پوست
  • ایجاد شادابی
  • رفع پیری پوست
  • روشن شدن پوست
  • مناسب برای تمامی سنین
  • رفع چین و چروک ها
  • بالا بردن خاصیت کشسانی پوست
  • جوانسازی پوست گردن و دکلته
  • جوانسازی پوست دست
  • درمان لک ها و اسکارهای پوستی
  • رفع خشکی پوست

تزریق مزوژل در کرج

ماندگاری اثرات مزوژل

ماندگاری اثراتی که مزوژل ایجاد می کند، در افراد مختلف متفاوت است. این زمان با تغییر عوامل محیطی، دچار تغییر می شود. برای مثال زمانی که فردی از پوست خود مراقبت بیشتری می کند، ماندگاری این درمان بیشتر می شود. و بطور کلی اغلب کسانی که از این درمان استفاده کرده اند، مدت زمان ماندگاری آن را بین 6 تا 9 ماه اعلام کرده اند که می توان با رعایت نکاتی این زمان را به یک سال نیز نزدیک کرد.

بیشتر بخوانید: برجسته سازی گونه ها با فیلر چگونه است؟

مرقبت های بعد از تزریق مزوژل

  • ممکن است تا چند ساعت بعد از تزریق درد و سوزش حس کنید، که این احساس را با کمک کمپرس یخ از بین ببرید.
  • پوست تان را در برا نور آفتاب قرار ندهید.
  • از انجام ورزش و فعالیت های سنگین خودداری کنید.
  • نمک کمتری مصرف کنید.
  • دخانیات و الکل را قطع کنید.
  • در صورت نیاز به شستشو صورت، این کار را با آب ولرم انجام دهید.

بیشتر بخوانید: بهترین دکتر تزریق ژل در کرج

عوارض تزریق مزوژل

مزوژل یکی از درمان های است که در لایه های سطحی پوست انجام می شود. کم بودن قطر نفوذ سوزن ها به پوست، سبب می شود تا کمترین میزان عارضه بروز کند. مگر این که شما دارای پوستی حساس و بسیار آسیب پذیر باشید.

ولی بطور کلی ممکن است عارضه های مانند درد خفیف، تورم، قرمزی پوست، التهاب و خارش پوستی ایجاد شود که یک امر کاملاً طبیعی بوده و جای نگرانی نیست. در صورتی که مشاهده کردید از شدت این عارضه ها کاسته نشد، حتماً به پزشک اطلاع دهید تا علت این موضوع شناخته شود.

هزینه تزریق مزوژل در کرج چقدر است؟

یکی از سوالاتی که زیباجویان از ما می پرسند، هزینه ای است که تزریق مزوژل در کرج برای آن ها به همراه دارد. و پاسخی که ما همواره به آن ها می دهیم، این است که هزینه در هر فردی متغیر می باشد. پوست هر فرد ابتدا باید توسط پزشک آنالیز شود و سپس براساس نیازهای پوست، تعیین شود که چند میزان و چه برندی مزوژل برای او مناسب می باشد. پس از این اقدامات، هزینه ها نیز بطور دقیق تری مشخص می شود.

مشاوره رایگان کلینیک زیبایی آنسه

اگر هنوز هم فکر می کنید بقدر کافی درباره تزریق مزوژل و مزایای این روش اطلاعات بدست نیاورده اید، وقتتان را تلف نکنید و با مرکز زیبایی آنسه تمامس بگیرید تا یک وقت مشاوره رایگان با پزشک متخصص برای شما تعیین شود. طی این مشاوره شما می توانید به پاسخ تمام سوالات تان را در حوزه مزوژل دست پیدا کنید.

پانوشت: تزریق مزوژل  در کرج، هزینه تزریق مزوژل در کرج، مزایای تزریق مزوژل، ماندگاری اثرات مزوژل

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *