تزریق فیلر گونه در کرج | برجسته سازی گونه با ژل

تزریق فیلر به گونه ها یکی از روش های جوانسازس پوست صورت است که می تواند چهره را شادابتر و جوانتر نشان دهد و چروک های این ناحیه را از بین ببرد. این روش که کاملاًَ غیرتهاجمی می باشد، در کلینیک های زیبایی بدون هیچگونه بیهوشی و سرپایی انجام می شود. به همین دلیل هم انتخاب خیلی از خانم ها و آقایان است. ما نیز تصمیم گرفتیم تا مرکزی را به شما معرفی کنیم که بتوانید تزریق فیلر به گونه در کرج را بدون بیهوشی و عارضه خاصی انجام دهید، پس تا انتهابی مقاله همراه ما باشید.

مرکز برای تزریق فیلر به گونه در کرج

امروزه استفاده از روش ها غیرتهاجمی زیبایی، مانند تزریق فیلر و ژل، به یک عادت متداول برای اصلاح نواقص صورت تبدیل شده است. حتی خیلی از ما ممکن است برای یکبار هم که شده، از این روشها استفاده کرده باشیم. ولی ممکن است در برخی موارد به پاسخ دلخواهمان نرسیده باشیم.

اغلب علت نرسیدن به هدف مطلوب، عدم انتخاب صحیح پزشک متخصص برای انجام این کارها میباشد. شما باید توجه داشته باشید زمان انتخاب کلینیک زیبایی، مرکزی را انتخاب کنید که علاوه بر بهره مندی از حضور پزشک، دارای تمامی مجوزهای لازم برای فعالیت باشد. مجوزهای مانند وزارت بهداشت و… . این به معنی آن است که مرکز انتخابی شما برای تزریق فیلر به گونه در کرج، میتواند نتیجه دلخواه را حاصل کند.

بیشتر بخوانید: بهترین پزشک تزریق ژل لب روسی خط دار در کرج

بهترین کلینیک برای تزریق فیلر به گونه در کرج

خیلی از افراد تجربه تزریق فیلر و ژل را ندارند و نمیدانند که در میان مراکز مختلف، کدام مرکز بهترین مجموعه برای تزریق فیلر به گونه در کرج میباشد. به همین علت نیز ما تصمیم گرفتیم کار شما را راحت کنیم و با آوردن چندین دلیل به شما بهترین مرکز تزریق فیلر به گونه در کرج را معرفی کنیم.

پیشنهاد ما به شما، کلینیک زیبایی آنسه در عظیمیه کرج است. اما چرا و به چه علتی ما آن را مناسبترین گزینه برای انجام روش های زیبایی معرفی می کنیم؟

  1. تمام تزریق ها و روش های زیبایی دیگر در این مجموعه، به واسطه پزشک متخصص پوست و مو انجام می پذیرد. حضور پزشک ریسک ایجاد عارضه ها را به حداقل ها میرساند.
  2. میزان رضایت مراجعین از این مرکز عددی تقریبی 99/6 درصد است و این یعنی شما می توانید در این مرکز به هدف دلخواهتان دست پیدا کنید.
  3. حفظ سلامتی مراجعین اولین هدف این مجموعه می باشد و هدف دوم جلب رضایت شما خواهد بود.
  4. تزریق فیلر و ژل با بهترین مواد اولیه و بهترین برندهای موجود در بازار انجام خواهد شد. البته این به معنی آن نیست که شما نمیتوانید در انتخاب برندها دخیل باشید. بلکه پزشک متخصص پس از معرفی انواع برندها و قیمت ها، در اختیار شما قرار می دهد که محصول مدنظرتان را انتخاب کنید.
  5. محیطی آرام، تمیز و امن از ویژگی های مطلوب دیگر این مجموعه میباشد.
  6. از مراکزی می باشد که تزریق فیلر به گونه در کرج را با قیمت های مناسبی به انجام میرساند.

بیشتر بخوانید: تزریق ژل لب ارزان در کرج

برجسته سازی گونه با ژل چگونه انجام می شود؟

تزریق فیلر گونه روشی است که در آن پزشک متخصص ماده ای به نام هیالورونیک اسید و کلاژن سازها را با کمک سرنگ های بسیار ریز وارد پوست می کند. البته منظور از زیر پوست، لایه زیرین پوست نیست. بلکه لایه ای است که کلاژن ها، چربی ها و سلول ها در آن قرار دارند.

هیالورونیک اسید وارد شده به این منطقه، با جذب آب و خاصیت آب پذیری که دارد، می تواند نواحی گود را حجم دهی کند و در نهایت قسمت گونه ها را به سمت بالا لیفت کند. این موادی که وارد بدن می شوند، با بدن انسان سازگار هستند و هیچگونه آسیبی به بدن وارد نمی کنند. چرا که آنها بطور طبیعی در بدن تولید می شوند.

بیشتر بخوانید: پر کردن شقیقه با فیلر چگونه است؟

چه زمانی تزریق فیلر گونه انجام دهیم؟

حالا می خواهیم به شما توضیح دهیم که تزریق فیلر به گونه چیست و چگونه انجام میشود. در خیلی از مواقع پوست با بالا رفتن سن و یا تغییر وزن (کاهش یا افزایش شدید) دچار افتادگی ها و شل شدگی ها می شود. این مشکل می تواند باعث افتادگی گونه ها نیز بشود. گونه های افتاده چهره را از شادابی و جوانی دور می کند. و در این هنگام زمان آن میرسد که تزریق فیلر به گونه ها را تجربه کنید تا باز هم شادابی چهره تان بازگردد.

بیشتر بخوانید: تزریق فیلر مچ پا چه کاربردی دارد؟

تزریق ژل گونه چه کاربردهای دارد؟

  • باعث جوانتر شدن چهره می شود.
  • می تواند تا حدودی چین و چروک های ناحیه دهان و دور چشم را کم کند.
  • شادابی را به چهره باز میگرداند.
  • گودی زیر چشم تا حدودی کم می شود.
  • فرم جذابی به صورت می دهد.
  • چهره ای جوان را به شما هدیه می کند.

تزریق فیلر به گونه در کرج

حساسیت پوستی بعد از تزریق فیلر گونه

شاید شما هم در اینباره شنیده اید که برخی از افراد بعد از تزریق فیلر دچار حساسیت های پوستی می شوند. باید بگوییم که این عارضه پوستی است که در برخی از افراد ایجاد می شود. ولی جای نگرانین نیست با رعایت چند نکته میتوان از این مشکل پیشگیری کرد.

برای مثال اولین روش پیشگیری، کسب مشاوره از پزشک متخصص میباشد. پزشک متخصص از شما سوالاتی می پرسد که با پاسخ دادن به انها احتمال حساسیت دادن بدن شما بررسی میشود. دومین روش، استفاده از فیلرهای برندهای معتبر و مرغوب است. فیلرهای که دارای تاریخ انقضای معتبر بوده و روی چندین نفر تست شده باشند.

سومین روش این است که در صورت داشتن تبخال، زخم باز یا هر گونه عارضه پوستی در ناحیه تزریق (گونه ها) از انجام این روش تا پایان دوره درمان خودداری کنید. گاهی پیش می آید که بیماران دارای این مشکلات، بعد از تزریق دچار خارش پوستی، التهاب، سوزش و تورم می شوند. بنابراین بهترین اقدام کنار گذاشتن فعلا این روش ها می باشد.

بیشتر بخوانید: پر کردن هیپ دیپ با فیلر و ژل

مشاوره رایگان کلینیک زیبایی آنسه

برای این که با روش تزریق بیشتر آشنا شوید، یا بتوانید طی یک جلسه حضوری پوستتان را برای معاینه به پزشک نشان دهید می توانید در مشاوره رایگان کلینیک زیبایی آنسه شرکت کنید. ما قبا از انجام تمام خدماتی که در کلینیک آنسه در نظر گرفته ایم، یک جلسه مشاوره رایگان در اختیار مراجعین عزیز قرار میدهیم تا بتوانند به شکلی آگاهانه از روش های زیبایی استفاده کنند.

پانوشت: تزریق فیلر به گونه در کرج، برجسته سازی گونه با ژل، کاربردهای تزریق ژل گونه

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *